Misschien kan mootie gewoon bij hem gaan wonen, dan kan zij dat doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan moet die ouwe elke keer zelf opstaan om de magnetron te vullen en te legen
Goed gezien, Kiekenkot een bron van verderf inderdaad, een samenscholingsplaats van geteisem ende tuig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef mootie het volgende:
Nu het allemaal zo in kaart gebracht wordt, is er ineens veel duidelijk. Zo lijkt het me overduidelijk dat het goed afgeschermde Kiekenkot gebruikt wordt om alle snode plannen uit te werken.
Ik ben bang dat beequeen dat niet goed vindtquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan mootie gewoon bij hem gaan wonen, dan kan zij dat doen.
Vanavond de inval, live op streamquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Fredje Teeven de link naar dit topic al gemaild.
En dan loop je kans vannacht van je bedje te worden gelicht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zo niet, dan zit Fredje ook in het complot.
Ik blijf voorlopig even uit de buurt van slootjes en vijvers.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef pullup het volgende:
Zolang ik geen groene kikker zie ben ik safe dus
Van mij mag oma dat blijven doen. Dat met dat belletje trek ik niet echt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan mootie gewoon bij hem gaan wonen, dan kan zij dat doen.
En dat heeft opa natuurlijk klaargemaakt, de bordjes stonden lekker te dampen toen oma thuiskwam van een dag hard werken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:21 schreef beequeen het volgende:
Zijn vrouw heeft een lange werkdag gehad, dus eten ze vandaag maar eens makkelijk.![]()
Twee zakken soep met twee worsten, dus extra gevuld.
Nou neen, het moest terug de magnetron in, dubbele hoeveelheid duurt iets langer hè?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef mootie het volgende:
En dat heeft opa natuurlijk klaargemaakt, de bordjes stonden lekker te dampen toen oma thuiskwam van een dag hard werken.
Werkt oma ook nog buiten de deur dan? Dat ze daar tijd voor heeft naast de verzorging van Oop met zijn rinkelende belletjequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat heeft opa natuurlijk klaargemaakt, de bordjes stonden lekker te dampen toen oma thuiskwam van een dag hard werken.
Niet te geloven hè, maar het is echt waar. En ze is 1x per week oppas-oma.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
Werkt oma ook nog buiten de deur dan? Dat ze daar tijd voor heeft naast de verzorging van Oop met zijn rinkelende belletje
Ja moet wel als rechterhand toch, maar opa leest hier zelf ook hoor!quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven hè, maar het is echt waar. En ze is 1x per week oppas-oma.
Btw: Poezewoes aka stuiter lult alles weer door. Kleine aanpassing zou welkom zijn Jian.
Klopt, stuiter is goed bezig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:30 schreef Toverheks het volgende:
ach gut,de NSB is weer tot leven gewekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |