Ik zeur niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom zeur je dan over 'ongezond'?
Hierbij benoem ik je tot mijn officiële forumbroeder. Vanaf nu ben je mijn beschermeling.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
dov abi, senin vurdugun yerde gul biter
Mission accomplished, nu ben ik onschendbaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hierbij benoem ik je tot mijn officiële forumbroeder. Vanaf nu ben je mijn beschermeling.
Denken dat je broer je met volle kracht slaat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:51 schreef Ambipur het volgende:
Pfffffffffff.... Ga stelletjes bitchen. Ik was het officiele oefenpoppetje, waar mijn boer zijn net geleerde Kickboks moves op oefende.
Ik kan veel hebben.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Denken dat je broer je met volle kracht slaat.
Hierdoor denken meisjes dat ze sterk zijn, omdat broers altijd zo lief zijn om te doen alsof.
Turks basketbalteam, er zijn een paar goede teams!quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef Ambipur het volgende:
Heb 't al helemaal lastig! Waar haal je grote mannen vandaan? Ik zie ze zelden!
Jij denkt echt dat je niet KO gaat als een kickboxer je zonder handschoen en met volle kracht jou op de neus tikt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]![]()
Denken dat mijn broer daar rekening mee hield....... Wat lief..
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tips ja.. Heb spinazie in huis. And thats it, weet echt niet wat ik moet maken.
Gezien ik gisteren ook een foto heb gedeeld, verwacht ik het ook van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like a boss.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Mijn broer slaat als een pscyho. Is ie ook wel. Maar wel een slimme psycho, want die eikel sloeg me nooit in het gezicht. Geen bewijs voor ouders weet je. Wat een baas, niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je niet KO gaat als een kickboxer je zonder handschoen en met volle kracht jou op de neus tikt?
Of je broer slaat als een meisje.
Klinkt goedquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turks basketbalteam, er zijn een paar goede teams!
Maar niet in Nederland, dus gewoon een man uit Toerkai halen en je twee keer daags lavelen aan de bron v/d Bir.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Waar zijn de groenten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Like a boss.
Eet smakelijk![]()
wil graag een hond... Maar kan niet, he.. zo'n beest heeft veel aandacht nodig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef Eagle_99 het volgende:
Beest als ze groot worden![]()
[ afbeelding ]
Ik wil ook, maar mijn moeder denkt daar anders overquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
wil graag een hond... Maar kan niet, he.. zo'n beest heeft veel aandacht nodig.
Ik ga mijn huis eens schoonmaken, boodschappen doen, koken en aan mijn huiswerk genoeg geluierd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |