Niet meteen met beiden tegelijk beginnen, prima dat je stopt met roken en goed wilt bewegen, maar geef je lichaam tijd zich aan te passen en om het op te bouwen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat boeit me niet zo.. Heb last van m;n longen, dus 't moet.
[..]
Waarom nou zo TS?

Ik deed al aan hardlopen, ben even gestopt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet meteen met beiden tegelijk beginnen, prima dat je stopt met roken en goed wilt bewegen, maar geef je lichaam tijd zich aan te passen en om het op te bouwen.
 Vind dat juist heerlijk. Als ik 's avonds als iedereen binnen zit loop en heb muziek aan, voel ik me on top of the world. Vooral als mijn conditie beter wordt, dan kom ik echt in een soort van rush.
 Vind dat juist heerlijk. Als ik 's avonds als iedereen binnen zit loop en heb muziek aan, voel ik me on top of the world. Vooral als mijn conditie beter wordt, dan kom ik echt in een soort van rush.  

Toen ik net begon met roken was een pakje 4 guldenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:24 schreef yurian het volgende:
Betaalde vandaag fokking 7,60 euro voor een pakje zware van nelle 50 met vloei...
Da's verdorie bijna 17 gulden!
Gewoon stoppen en volhouden

Succesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik deed al aan hardlopen, ben even gestopt.Vind dat juist heerlijk. Als ik 's avonds als iedereen binnen zit loop en heb muziek aan, voel ik me on top of the world. Vooral als mijn conditie beter wordt, dan kom ik echt in een soort van rush.
En moet echt mijn shit kwijt ergens. Ik word niet lief als ik stop met roken. Ben al niet lief.

Wow, gulden...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Toen ik net begon met roken was een pakje 4 gulden
 Dan rook je al best een tijdje, ja. Zo snel mogelijk stoppen dus. Er zal een wereld voor je opengaan. Geen ervaring met roken overigens, maar moeder is 10 jaar geleden gestopt en is sindsdien een stuk vrolijker.
 Dan rook je al best een tijdje, ja. Zo snel mogelijk stoppen dus. Er zal een wereld voor je opengaan. Geen ervaring met roken overigens, maar moeder is 10 jaar geleden gestopt en is sindsdien een stuk vrolijker.

Wel dank je. Zal em vast een x bij je kwijt willen dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Succes
Je shit kan je altijd kwijt bij mij
Ja, was 13 ofzo, toen ik begon...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wow, gulden...Dan rook je al best een tijdje, ja. Zo snel mogelijk stoppen dus. Er zal een wereld voor je opengaan. Geen ervaring met roken overigens, maar moeder is 10 jaar geleden gestopt en is sindsdien een stuk vrolijker.
 Op mn verjaardag.... Door dat stomme nichtje van mij.
 Op mn verjaardag.... Door dat stomme nichtje van mij.

Toen ik begon ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Toen ik net begon met roken was een pakje 4 gulden

Valt mee. Bulgur, cacik, wat groente. Lekker is het wel, maar niks bijzonders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn eten was te lekker om niet op de foto te plaatsen.

Psssss, pls..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Valt mee. Bulgur, cacik, wat groente. Lekker is het wel, maar niks bijzonders.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |