Ik heb buikpijn gekregen van het lachenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA!!! heel hard om gelachen!!!
 EN heb nog maar een half uur gekeken
 EN heb nog maar een half uur gekeken  

Ik zei tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik heb buikpijn gekregen van het lachenEN heb nog maar een half uur gekeken
 Heb die film zeker 3 x gezien.. Is mijn humor.
 Heb die film zeker 3 x gezien.. Is mijn humor.

quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
''De grens tussen Griekenland en Turkije is niet alleen de grens tussen twee landen. Het markeert de scheiding tussen het rijke Europa en een wereld vol armoede, oorlog en geweld.''
Ja, inderdaad, het stukje Europa dat grenst aan Turkije is echt een paradijs. Vooral Griekenland en Bulgarije.

quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vooral Turkije is momenteel veel interessanter om in te investeren dan beide landen samen.

Allah yardimcilari olsun.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Die opa in het Turkse dorpje in Griekenland. Begraaft gewoon alle omgekomen vluchtelingen.

-Yav Said abi, hani papaz Hanna sana Ingilizce ögretmisti?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:49 schreef Ambipur het volgende:
Leuke film he....! Dat gescheld, heerlijk!

Klopt, maar gelukkig is er niets met hem(aan zijn val te zien) hoop ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als dat beestje zijn pootjes breekt krijgt ie een headshot. Zielig.

Lukt je noooooooooit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:15 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb besloten per as maandag te stoppen met Roken en meteen te beginnen met hardlopen.
Zeg eens wat aardigs, want vind dat eigenlijk best eng

Rook je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:15 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb besloten per as maandag te stoppen met Roken en meteen te beginnen met hardlopen.
Zeg eens wat aardigs, want vind dat eigenlijk best eng
 Afknapper
  Afknapper  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |