wanneer, waarquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen probleem. Everyone is invited.

Uitzending gemist.. misschien heeft je decoder of tv ook die optie?quote:

Nee, was gisteren. Hier...quote:

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voila!

Probeer eens romige paprikasoep, da's pas genot.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag romige broccolisoep gegeten. Wist niet dat het zo lekker was.

Foto van gulzige jij + goed maal?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie een bord vol eten voor me. Tering, wat kan ik lekker koken. Mag ook es gezegd worden.

Foto van eten is goed genoeg toch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Foto van gulzige jij + goed maal?
JAAAAAAAAA!!! heel hard om gelachen!!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:23 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand gezien?
Het kijken waard?

Heb ik laatst op school gegeten. Was inderdaad heerlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Probeer eens romige paprikasoep, da's pas genot.

quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ooh afiyet olsun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voila!

Ik dacht een Tataar maar bleek Bosniër te zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
Hey, kijk, blonde zarGon!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dan ga ik kijkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:25 schreef Ambipur het volgende:
JAAAAAAAAA!!! heel hard om gelachen!!!

Heb even de eerste 3 minuten bekeken, ga nu aan mijn huiswerk, maar dit heeft mijn aandacht. De eerste 3 minuten al. Pracht van een link plaats je dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:38 schreef xminator het volgende:
Wie echt iets interessants zoekt om te kijken zou ik het volgende kunnen aanraden:
Gaat door tot en met part 7. Echt goed dit, zo goed dat ik hem nogmaals ga kijken. Motiverend, interessant en leuk!

Succes, zou ik ook moeten doen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb even de eerste 3 minuten bekeken, ga nu aan mijn huiswerk, maar dit heeft mijn aandacht. De eerste 3 minuten al. Pracht van een link plaats je dus.

Mijne is simpelquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Succes, zou ik ook moeten doen...
 De jouwe doe ik niet na.
  De jouwe doe ik niet na.

Begrijp het even niet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijne is simpelDe jouwe doe ik niet na.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |