Zo doet hij op school ook, en als er iets misgaat geven we hem de schuld, en hij heeft een keer zelfs zitten huilen bij de Jufquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:56 schreef Monopoly het volgende:
Wat is dit![]()
In en in verdorven![]()
Dat accentje
Alleen maar met kanker schelden
Denken dat hij "gangstah" is
Indeed. Je kan het ook zelf zeggen in de comments, hoe meer zielen, hoe meer haatquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef WarmZaad het volgende:
zeg maar dat hij niet zo stoer moet doen want haat tegen moslims komt er steeds meer, en vooral door dit soort gastjes en hun filmpjes
sorry, ik ben niet zo van de youtube gevechtenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Indeed. Je kan het ook zelf zeggen in de comments, hoe meer zielen, hoe meer haat
Ik kan ook z'n adres geven,quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
sorry, ik ben niet zo van de youtube gevechten
ik kan er wel een paar gabbers heen sturen mits niet te ver wegquote:
dan zul je mijn naam en mijn pic en mijn onderschrift ook beter begrijpenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef koekii het volgende:
Post die link van 3kbals 't lied van die mocro al zo erg is
![]()
![]()
Hier schatquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef koekii het volgende:
Post die link van 3kbals 't lied van die mocro al zo erg is
![]()
![]()
EDIT: Laat maar, is waar ook, heb geen DM rechten meer. Naakte meiden mogen niet, en al helemaal niet als ze 14 zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:24 schreef Monopoly het volgende:
[info] We gaan geen adressen sturen natuurlijk [ afbeelding ][/info]
EDIT: Ook die tekstenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:27 schreef koekii het volgende:
[..]
Wat is ditkunnen ze nog langzamer rappen
kun je wel DM's zien die je gestuurd krijgt?quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:52 schreef HaJee het volgende:
Heftige handel in die clip....
[ afbeelding ]
Ben sinds een paar weken weer enigszins actief hier...quote:
Ja,quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
kun je wel DM's zien die je gestuurd krijgt?
Die ga ik aan hem laten zien na de vakantie, hij wordt helemaal wild! Moarszszs! Held! -O_quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ben sinds een paar weken weer enigszins actief hier...
Sambal bij?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:11 schreef Fopje het volgende:
Die gast gaat een Chinees restaurant beginnen
WOKSHOP
10/15/20120 Comments
BINNENKORT WORKSHOP AAN DE KINDEREN
VAN DUO 2002 STARENBURG
IK GA ZE PAS LEREN HOE JE MOET RAPPEN
Zijn 06 nummer bij contact is tijdelijk niet beschikbaar. Aldus Soeffieh.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:02 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
http://soeffie-h.weebly.com/ voor de geintresseerden
quote:k ben Soufyan. Ik woon nu in Rotterdam (Spangen). Ik rap al een jaar.
Binnenkort is ook me eerste clip. Komt a.s zaterdag 13 oktober geshoot.
Het heet: ''Popo om ons heen''. In mijn vrije tijd maak ik vaak raps.
Natuurlijk ga ik ook even naar buiten te gaan voetballen, chillen enzovoort.
Mijn idolen die me geinspireert om te gaan rappen zijn: Yes-R, Fouradi en Keizer.
Ik zou wel met hun een rap maken. Zou echt lauw zijn.
Omdat mensen hem natuurlijk graag vanalles willen vragen over zijn epische rapskills.twitter:soeffieh twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:59:09Wie woont rond spangen en wilt in mijn videoclip meld snel zaterdag begingen we reageer retweet
Er zijn geen resultaten gevonden in de encyclopedie voor BEGINGEN.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:19 schreef Ongedierte het volgende:
Hmm, om 18:00 geef ik een Q&A over hem, ik ken hem (jammer genoeg) best wel goed, ik zit al 3 jaar met hem in de klasHeb ook al paar keer met hem gevochten, want hij is fucking irritant. Hierbij ook eventjes zijn twitter.
Omdat mensen hem natuurlijk graag vanalles willen vragen over zijn epische rapskills.twitter:soeffieh twitterde op woensdag 10-10-2012 om 20:59:09Wie woont rond spangen en wilt in mijn videoclip meld snel zaterdag begingen we reageer retweet
In de omgeving van Spangen wonen is anders ook niet bepaald professioneel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:20 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Er zijn geen resultaten gevonden in de encyclopedie voor BEGINGEN.
Lekker professioneel zeg
Doe maar niet, ik laat hem na de vakantie wel gewoon die screenshot zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:20 schreef Crimyclown het volgende:
Wie Tweet Soeffieh even over dit topic wat zijn klasgenoot heeft aangemaakt?
Arme jongen, dat doe je hem toch niet aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Raples
10/18/20120 Comments
dinsdag 22-10-2012 ga ik iemand Raples geven hoop dat ie ook net als mij word
Maar ik heb een Samsung Galaxyquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:24 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
BINNENKORT WEBHOP OPEN !
10/09/20120 Comments
Binnenkort zal Soeffie H Webshop open gaan !
Dan kan jij spullen halen om Soeffie H te gaan supporten
Onder andere:
T-shirts
Truien en vesten
Broeken
Accesoires
iPhone-Hoesjes (Ook voor iPhone 5)
Check Soeffie-H.weebly.com in de gaten voor updates !
quote:
''maar iedereen heeft bb, dus ik doe ze lekker na''quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:27 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
[..]
inderdaad, alleen iphone of je bb
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:28 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
''maar iedereen heeft bb, dus ik doe ze lekker na''
Mischien gaan we met onze klas wel leukjes naar de ''rapfabriek''quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je niet naar 3kb geluisterd? Addergebroed.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:38 schreef Ongedierte het volgende:
Tevens jongens, geen sarcasme in de comments, want dat snapt ie niet.
Eindbaasquote:
Dat zal zijn mixtape wel zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:58 schreef LangeJan het volgende:
Ik hoor alleen ggzzzgzgzgzgzgzgzgzzzzz en af en toe een rochel. Is dit een opname van een verkouden wesp?
Beide zijn vervelendquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:59 schreef JimmyJames het volgende:
Als wesp een ander woord is voor Marokkaan dan luidt het antwoord bevestigend.
Al eerder gebeurd, die gast kan echt niet vechtenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:02 schreef JimmyJames het volgende:
Overigens TS ben je niet bang in elkaar te worden geramd als deze gangstah ontdekt dat je met hem de spot drijft?
Nieuw volkslied? Popo om ons heen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:07 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
DE WERELD VERGAAT
DE MAROKKANEN NEMEN HET LAND OVER![]()
![]()
Of zijn eigen video en de comments leest.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:09 schreef JimmyJames het volgende:
Toch wel zielig voor die jongen dat zijn dromen in duigen zullen vallen als hij dit topic vindt
Of als hij gewoon even diep naar zichzelf kijkt..quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:10 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Of zijn eigen video en de comments leest.
Motherfuck aint got no sword yoquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
"Ik sla je neer met verschillende messen"
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:03 schreef LangeJan het volgende:
Pas maar op hoor, hij gaat je djoeken met kraspen.
Beter maak je zo'n meme met screenshot uit de clipquote:
Link geven naar dit topic.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Beter maak je zo'n meme met screenshot uit de clip
Also, hij is nu online op MSN mensen. Wat zal ik zeggen?
Niet naar dit topicquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Link geven naar dit topic.
Tevens aangifte doen aangezien hij in z'n clip Joden zegt iets aan te doen als hij ze tegenkomt.
Zoals je zelf al (heel indirect) zei, wees sarcastischquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:31 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Beter maak je zo'n meme met screenshot uit de clip
Also, hij is nu online op MSN mensen. Wat zal ik zeggen?
Ik woon inderdaad in het westen van Nederland.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:52 schreef Ongedierte het volgende:
soeffie h zegt
hij staat op youtube
- zegt
ik ga kijken
LOL DIE REACTIES
soeffie h zegt
jewel
man
- zegt
iedereen haat het
wtf man
soeffie h zegt
ik weet wie dat zijn
- zegt
wie dan?
soeffie h zegt
dat zijn allemaal boys die me haten
ik ken ze van west
EDIT: Ik ga niet me eigen naam weggeven, thank you but no thank you.
ik heb nog een vraagje..quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:55 schreef Ongedierte het volgende:
soeffie h zegt
ja maar weet je wrm ze het haten
alleen omdat daar kanker in voormomt
soeffie h zegt
ja maar niemand snapt het
dit is mijn eerste rap
ik ben 13
soeffie h zegt
dus ik beging slecht maar word beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
Check de spoiler.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:57 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
ik heb nog een vraagje..
Vraag of hij voor ene Brenda Harends een rap wil maken en die dan ook wil zingen, met als onderwerp bloemen.
Dude, ik ben en geen mocro, en hoe weet jij of hij ouder dan 13 is? Is ie niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:57 schreef Nestalgie het volgende:
dit is trouwens bullshit, je hebt het zelf upgeload en hij is heel wat ouder dan 13
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:01 schreef Ongedierte het volgende:
PRIMEUR! Nieuw nummer van Soeffie H! Over bloemetjes! Komt eraan!!!!!
Naar mijn gevoel post ik teveel, maar ik post ook content. Opinion?quote:
Kwaliteit -> Kwantiteit, maar in dit topic maakt het me geen moer uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:04 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Naar mijn gevoel post ik teveel, maar ik post ook content. Opinion?
Indeed. O jah, ik moest hem wijsmaken dat ik Brenda leuk vond en dat het voor haar verjaardag moest, dus dat je niet raar opkijk. Ik vind dit echt grappigquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:05 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Kwaliteit -> Kwantiteit, maar in dit topic maakt het me geen moer uit
quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:06 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Indeed. O jah, ik moest hem wijsmaken dat ik Brenda leuk vond en dat het voor haar verjaardag moest, dus dat je niet raar opkijk. Ik vind dit echt grappigZal ik hem zo die screenshot met dat handtasje sturen of zal ik die screenshot naar iedereen op school sturen
Wie is zij dan? Tell me morequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:10 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brenda Barend
Omdat er geen (echte) Harend bestaat.
Het is iemand anders, een klasgenoot, een mocro die totaal niet kan rappen. Ik upload m wel ff.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:18 schreef Oerbeer het volgende:
Oh ik lees het al. MC-Martin heeft via youtube wel wat copyright claims ingediend en die werden gehonoreerd. Of het in dit geval zo is betwijfel ik, maar het kán dus wel.
toevallig dat jij die file ook hebtquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Het is iemand anders, een klasgenoot, een mocro die totaal niet kan rappen. Ik upload m wel ff.
Hij zei op MSN dat ie m eraf ging gooien. Vervolgens heb ik hem gedownload. Wel toevallig ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
toevallig dat jij die file ook hebt
Vooral niet ff lezen ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef nowkia het volgende:
Het is inmiddels inderdaad verwijderd door de uploader.
De enige reden dat ik op pagina 5 ben beland hoor. Maar bedankt voor je upload, zal eens kijken.quote:
De post voor je.quote:
Ik heb 1. vakantie, 2. kon hem al eerder aan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De enige reden dat ik op pagina 5 ben beland hoor. Maar bedankt voor je upload, zal eens kijken.
Benieuwd of hij je morgen gaat pakken ook.
die is 12 seconden eerder geplaatst dan die van mij, stuk schijt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
De post voor je.
[..]
Ik heb 1. vakantie, 2. kon hem al eerder aan.
Daarnaast, als hij wat doet heeft ie echt een probleem want iedereen op school haat hem al
Jij bent wel populair? Naja, een mogelijke verzoening lijkt me nu ver wegquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:09 schreef Ongedierte het volgende:
Ik heb 1. vakantie, 2. kon hem al eerder aan.
Daarnaast, als hij wat doet heeft ie echt een probleem want iedereen op school haat hem al
Kankerjood, alle clichés komen voorbij.quote:
Niet echt... de ene helft van de school vind me geweldig, en de andere helft haat me. Dat komt omdat sommige mensen mijn klootzak-heid een charme vinden, en de andere vinden me ''bijdehand''. Hoe dan ook, de hele school haat hem dus..quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jij bent wel populair? Naja, een mogelijke verzoening lijkt me nu ver weg
Zolang die ene helft geen mannen is en de andere dames zit je inderdaad wel gebakken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:13 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Niet echt... de ene helft van de school vind me geweldig, en de andere helft haat me. Dat komt omdat sommige mensen mijn klootzak-heid een charme vinden, en de andere vinden me ''bijdehand''. Hoe dan ook, de hele school haat hem dus..
Dan slaat ie m nog meer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zolang die ene helft geen mannen is en de andere dames zit je inderdaad wel gebakken.
Ik haat hem ook wel een beetje nu, kan die niet rappen over zijn vader ofzo ...
nee, jij krijgt een proces verbaal je broekquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:16 schreef Ongedierte het volgende:
Maar stel hé, hij klaagt me aan omdat ik dit upload... en hij komt met deze track aanzetten, dan wordt hij wss toch gestraft?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef HaJee het volgende:
De ultieme belediging voor dit boefje....
[ afbeelding ]
Wat een eindbaas ben jijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Jij beste HaJee... Mag met trots jezelf een bazen user noemen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Als het baas boven baas zou zijn, zou hij vliegen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:50 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
Jij beste HaJee... Mag met trots jezelf een bazen user noemen!
screenshotquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Ongedierte het volgende:
SOEFFIE H IS GESTOPT MET RAPPEN! HIJ ZEGT HET NET OP MSN!
Hij kan niet stoppen, hij is nooit een rapper geweest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:12 schreef Ongedierte het volgende:
---- zegt
daar hebben we de grote meesterrapper soeffie h
soeffie h zegt
ben geen rapper meer
ik ben gestopt
Screenshots zijn veel werk, want ik ga geen naam weggeven van mezelf.
Zal ik hem nu die fotos van jou sturen, of is het leuker als ie aankomt op school en ze ziet? Ik laat wel alleen die van de politie zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:14 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hij kan niet stoppen, hij is nooit een rapper geweest.
Ja, stuur hem nu maar wat. Kijken hoe hij reageert.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Zal ik hem nu die fotos van jou sturen, of is het leuker als ie aankomt op school en ze ziet? Ik laat wel alleen die van de politie zien
Hij roept nu al 10 minuten ''doe normaal''quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, stuur hem nu maar wat. Kijken hoe hij reageert.
Heeft 'ie nog niemand gehuurd om me om te leggen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:19 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Hij roept nu al 10 minuten ''doe normaal''
soeffie h zegt
vertel me ff wrm haat je me en wrm niet in het beging van het jaar
---- zegt
je doet jezelf al 2 jaar als swerelds beste rapper voor, maar je kan helemaal niks, iedereen op school haat je en je maakt grapjes over iedereen, maar als dit opduikt word je boos, want dan gaat het over jou.
Oh ik haatte je aan het begin ook wel. Iedereen haat je :")
Nu die tutu doen.
2,50 mang nee zit nu op de hoek van de straatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoeveel moest je kosten? Kon iemand het betalen?
Ja, kijk uit man, hij is pro in Marrokaanse Vechtsport, hij kan je in je rug steken, zijn broers en neven bellen, beter duik je onder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heeft 'ie nog niemand gehuurd om me om te leggen?
Ik denk dat ik hem neersla met mijn messen of een paar gebroken flessen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:27 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja, kijk uit man, hij is pro in Marrokaanse Vechtsport, hij kan je in je rug steken, zijn broers en neven bellen, beter duik je onder.
lijkt veel op dit manquote:
Mjah, als hij zegt dat zijn volgende track geweldig gaat worden enzo, dan vind ik het niet zielig.quote:
Hij staat op Flabber, 3000 likes al alleen op het facebook bericht dat er naar toe linktquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:44 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
1600x bekeken
Hij wordt beroemd
Er is zo'n mocro die denkt dat ie hete shit is, maar stiekem is het één battie boy vanjewelste.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:36 schreef Studeur het volgende:
samenvatting van wat er gebeurd is in dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |