Zo doet hij op school ook, en als er iets misgaat geven we hem de schuld, en hij heeft een keer zelfs zitten huilen bij de Jufquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:56 schreef Monopoly het volgende:
Wat is dit![]()
In en in verdorven![]()
Dat accentje
Alleen maar met kanker schelden
Denken dat hij "gangstah" is
Indeed. Je kan het ook zelf zeggen in de comments, hoe meer zielen, hoe meer haatquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef WarmZaad het volgende:
zeg maar dat hij niet zo stoer moet doen want haat tegen moslims komt er steeds meer, en vooral door dit soort gastjes en hun filmpjes
sorry, ik ben niet zo van de youtube gevechtenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Indeed. Je kan het ook zelf zeggen in de comments, hoe meer zielen, hoe meer haat
Ik kan ook z'n adres geven,quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
sorry, ik ben niet zo van de youtube gevechten
ik kan er wel een paar gabbers heen sturen mits niet te ver wegquote:
dan zul je mijn naam en mijn pic en mijn onderschrift ook beter begrijpenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef koekii het volgende:
Post die link van 3kbals 't lied van die mocro al zo erg is
![]()
![]()
Hier schatquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef koekii het volgende:
Post die link van 3kbals 't lied van die mocro al zo erg is
![]()
![]()
EDIT: Laat maar, is waar ook, heb geen DM rechten meer. Naakte meiden mogen niet, en al helemaal niet als ze 14 zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:24 schreef Monopoly het volgende:
[info] We gaan geen adressen sturen natuurlijk [ afbeelding ][/info]
EDIT: Ook die tekstenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:27 schreef koekii het volgende:
[..]
Wat is ditkunnen ze nog langzamer rappen
kun je wel DM's zien die je gestuurd krijgt?quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:52 schreef HaJee het volgende:
Heftige handel in die clip....
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |