Leuk juist man. Om een ban vragen.quote:
donequote:Op maandag 17 december 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / Voetbal International #542 René persunelitie van het jaar?
TT change?
Ik heb per ongeluk perunelitie getypt ipv persunelitie.
Ik kijk ff voor je.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:24 schreef Helpmefok het volgende:
Beste Steven / GGMM / Donraja / Morpheus / Guitarist (?) / Wie dan ook,
Zou mijn gehele ban (dus in zijn geheel) opgeheven kunnen worden? Ze zijn vergeten de FoBo, Weblog, DM en PM ban eraf te halen geloof ik. Ik zou het zelf oplossen, ware het dat Yvonne niet reageert op mijn mails al maanden en ik ook niet kan DM'en / PM' en.
Nou zeg...quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met mijn werk te koop gaan lopen
[ afbeelding ]
Het is toch een baggertopic? Wat is er dan mis met deze post? Helemaal niets.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:38 schreef GGMM het volgende:
Verdwijn met je kutposts. Die plaats je maar in de sc.
Je inhoudelijke reactie is 'Verdwijn met je kutposts'?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:41 schreef GGMM het volgende:
Ik heb inhoudelijk gereageerd. Je doet maar gewoon normaal.
Ik zuig niet. Ik stel terechte vragen. Zo ben ik. Het topic is geen aanvulling op de miljoenmiljard andere Van Bastentopics / posts die Tong al heeft uitgepoept. Of denkt die seniel soms dat hij zelf écht in het veld gaat staan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:43 schreef GGMM het volgende:
Voor jou ja, voor de rest van het forum is deze beter. En nu leuk geweest met je gezuig.
Jawel hoor. Je moet het alleen willen zien. Maar daar heb jij genoeg moeite mee blijkbaar. Zal je een bon van Hans Anders sturen als je me ff je adres DM't, ken je nog net voor het nieuwe jaar een brilletje halen die waarschijnlijk nog door je verzekeraar gedekt wordt ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
Jouw psv-posts zijn ook geen toevoeging op de miljoenmiljard andere psv-discussies die je bent aangegaan, gelukkig maar dat dat geen criteria is.
Inderdaad. Met zijn gebagger. Net weer een heldentopic over van Basten bijvoorbeeld. Vuile Ajacied.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je inhoudelijke reactie is 'Verdwijn met je kutposts'?
Waarom zeg je niet 'verdwijn met je kuttopics' tegen tong? Is een veel betere oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |