Iedereen verspreekt zich wel een keer.quote:Op maandag 17 december 2012 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh oeps, het moet zijn Persunelitie. Mod?
Dan wordt het de Ierd de Vo award.quote:Op maandag 17 december 2012 23:00 schreef Grifte het volgende:
Een 's' gemist, ik denk dat ik jouw schrap van mijn lijstje voor de Sierd de Vos - award.
hehequote:Op maandag 17 december 2012 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wordt het de Ierd de Vo award.
Word ik nu ook geroyeerd? Straks blijft alleen Dentzie en Grensie en Rensie over, een olijk trio natuurlijk maar ik weet niet of dat nou wel gezellig is.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Word ik nu ook geroyeerd? Straks blijft alleen Dentzie en Grensie en Rensie over, een olijk trio natuurlijk maar ik weet niet of dat nou wel gezellig is.
Ik wil het graag in de juiste grootte en dat mijn plaatje grijs is.quote:Op maandag 17 december 2012 23:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh ik vond het wel gezellig zo naast elkaar maargoed als jij de ijdele user wil uithangen primaquote:Op maandag 17 december 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil het graag in de juiste grootte en dat mijn plaatje grijs is.
Het is dat ik niet kan fotosjoppen maar anders had ik mijn boskamp en jouw whoever he is samengevoegd, grijs gemaakt en in één plaatje geroyeerd.quote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh ik vond het wel gezellig zo naast elkaar maargoed als jij de ijdele user wil uithangen prima
Heb wel op jou gestemd voor meest grappige user (no homo)quote:Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor wie wil stemmen:
http://www.538jingleball.nl/stemmen-shortlist/
quote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb wel op jou gestemd voor meest grappige user (no homo)
Ja ik kan altijd lachen om versprekingenquote:Op maandag 17 december 2012 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ook nog één voor de Kokkelmeijer, is dat soms een verwijzing naar mijn perunelitie TT?
Vandaar dat je zo kan lachen om Boskamp.quote:Op maandag 17 december 2012 23:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik kan altijd lachen om versprekingen
Geen wonder dat Cuijck ook wel eens een wedstrijdje wint, daar gelden hele andere regels.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is dat voor een lulverhaal over buitenspel van Hansie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |