Oh; we starten pas in november toch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Er was zelfs al een map aangemaakt.
Maar tijdsslot is lastig te doen.
Hmm.Dan is gelijk de hele server plat. Met 1.4 enzo lijkt me dat niet zo handig. Maar dat is niet aan mij om te beslissen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh; we starten pas in november toch.Tijdslot is easy, gewoon met de hand uit en aan zetten.
Goed voor de.....gangquote:
We verzinnen wel wat; insta-kill bij login bijv.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Hmm.Dan is gelijk de hele server plat. Met 1.4 enzo lijkt me dat niet zo handig. Maar dat is niet aan mij om te beslissen.
Als jij een manier weet om op multiverse dat te regelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
We verzinnen wel wat; insta-kill bij login bijv.
Dan verlies je toch ook je gearquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
We verzinnen wel wat; insta-kill bij login bijv.
Straks met 1.4 bedoel ik. Nu is het rustig idd. Ik speel zelf nog wat. Maar dat kan ook offline.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef bobbernaut het volgende:
ey maar eerlijk wie speelt er nu nog op aldiecraft? dus t maakt niet uit als er dan een mapchange is
Uberhaupt is het wel leuk een pvp map.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Straks met 1.4 bedoel ik. Nu is het rustig idd. Ik speel zelf nog wat. Maar dat kan ook offline.
ja man denken dat ik proxy gebruikquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hont; ik denk; ik edit het nog in goed vertrouwen maar nee.
ja t wordt steeds laterquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:10 schreef drumstickNL het volgende:
Zes uur is etenstijd; half zeven tot half twaalf?
okay lancequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja man denken dat ik proxy gebruik
zie reactie hierboven, ik wil van 18.00 tot 23.00 ofzo``
nee ik heb wel proxy gebruikt HAHAHAHAHAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |