Waren ze ook zo weer kwijt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:25 schreef maurisioo het volgende:
Maak ores zeldzamer. De vorige keer base vs base had iedereen na een uurtje al full iron armor met diamond sword.
oja ojaquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
ik zeg, wereld met muur in het midden, elk team een helft, week of 2 bouwen en dan muur weg en pvpen
Dye'squote:Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oja oja
En dat met die schapen? Dat elk team iets van 5 gekleurde schapen krijgt die je kan stelen?
OH HEY RICKO OOK HIER? NOU GR GRquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef RickoKun het volgende:
DIT SPELLETJE SPELEN JULLIE NIET MEER HE
Je had moeten zeggen, mam, pak een bijbel of houten kruis en schreeuw "Christus zult u reinigen van het kwaad".quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:45 schreef drumstickNL het volgende:
kreeg net een belletje van mijn moeders; dat mijn computer een hard scheurend geluid maakte.
ik zei
kun je maar beter even uitzetten
spannend he
Dat is wel apart jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:45 schreef drumstickNL het volgende:
kreeg net een belletje van mijn moeders; dat mijn computer een hard scheurend geluid maakte.
ik zei
kun je maar beter even uitzetten
spannend he
hoii; slechtste BF3 spelert ooitquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef RickoKun het volgende:
DIT SPELLETJE SPELEN JULLIE NIET MEER HE
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat is wel apart ja
Weet ze wel hoe ze 'm uit moet zetten?
Ik wilde de een Aldie post maken maar die laat ik open voor Aldie zelf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je had moeten zeggen, mam, pak een bijbel of houten kruis en schreeuw "Christus zult u reinigen van het kwaad".
jyb ny homoquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hoii; slechtste BF3 spelert ooit
grgrgrgrgr
[..]Gelukkig wel ja, ook sinds kort.
[..]
Ik wilde de een Aldie post maken maar die laat ik open voor Aldie zelf.
WAT?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hoii; slechtste BF3 spelert ooit
grgrgrgrgr
[..]Gelukkig wel ja, ook sinds kort.
[..]
Ik wilde de een Aldie post maken maar die laat ik open voor Aldie zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |