Dat zou wel goed zijn als het verplicht was en niet een donatie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef One_of_the_few het volgende:
Er zijn nog steeds ploegen die geld betalen aan de UCI voor anti-dpoing bestrijden.
dat is nog fouter dan dat een renner dit doet!quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef One_of_the_few het volgende:
Er zijn nog steeds ploegen die geld betalen aan de UCI voor anti-dpoing bestrijden.
plus dat ze geen idee hadden van een verdachte testquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:58 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat is Pat een slappe man, onzekere antwoorden. Gaat totaal niet voorop in de strijd tegen doping.
De donatie van armstrong terwijl de UCI wist dat er een verdachte test van hem was praatte hij goed door te zeggen dat de UCI niet rijk is en het geld naar anti-doping maatregelen ging
inderdaad, kan me goed voorstellen dat rabo geen vertrouwen heeft in uci. Ploegen die serieus anti-doping zijn zouden de koppen eens bij elkaar moeten steken...quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:02 schreef One_of_the_few het volgende:
Vraag waarom er voor een Riis wel een plek is in het peloton was zijn antwoord omdat Riis een plek in het peloton heeft
Later kwam nog een stukje over dat Riis wel spijt had getoond.
Hij zei dat er geen positieve test was. Hij stapte 'behendig' over het woordje verdacht heen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:02 schreef prinsrob het volgende:
[..]
plus dat ze geen idee hadden van een verdachte test
Zeker. Ik begrijp Rabo wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:03 schreef prinsrob het volgende:
[..]
inderdaad, kan me goed voorstellen dat rabo geen vertrouwen heeft in uci. Ploegen die serieus anti-doping zijn zouden de koppen eens bij elkaar moeten steken...
ja okquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:03 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij zei dat er geen positieve test was. Hij stapte 'behendig' over het woordje verdacht heen.
De ploegen hebben belang bij een slappe UCI. Hopelijk duikt de media er op ja. Tussen neus en lippen door zei Pat volgens mij meer dan de bedoeling was.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef prinsrob het volgende:
[..]
ja ok. lijkt me dat deze wanvertoning op kritiek komt te staan vanuit ploegen / media. ze stappen niet uit zichzelf op, dat is duidelijk
de UCI test zelf toch niet, dus waarom moeten ze dan een machine kopen, van het geld wat ze van lance hebben gekregen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:58 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat is Pat een slappe man, onzekere antwoorden. Gaat totaal niet voorop in de strijd tegen doping.
De donatie van armstrong terwijl de UCI wist dat er een verdachte test van hem was praatte hij goed door te zeggen dat de UCI niet rijk is en het geld naar anti-doping maatregelen ging
Ondanks de paspoorten heeft lance ook in 200/10 en 11 gedoped!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:12 schreef One_of_the_few het volgende:
Kleine details, maar Pat zei steeds dat het wielrennen schoner kan worden, niet dat dit nu al is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |