dan zijn we het iig eens dat we het oneens zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Het tweede boek is mogelijk om te halen op een relatief laag leveling character. Ik heb hem op m'n lvl32 Charr... Wat hulp is wel noodzakelijk (vooral voor het Sparkfly Fen deel...) Ik had twee guildies die de klappen opvingen voor mij (het voordeel van een laag level is dat het armor toch zeer snel vervangen moet worden, dus ik ga het niet eens repareren... Als het volledig gebroken was geweest, had ik zelf wel een nieuwe gemaakt...)
[..]
Ja, voor permanente onderdelen. Tijdelijke onderdelen mogen uitdagend zijn, maar het gros moet het kunnen doen (en als je de chat en forums leest, is dat niet het geval). Dat er dan een groep is die het heel makkelijk vinden, die hebben dan wel andere uitdagingen gekregen (zoals die nieuwe jumping puzzles die ook geïntroduceerd zijn met de halloween update)
lol.. wij eindigden bij de vriendelijke king met z'n 3-n ipv de 5 in onze party wegens disconnects... en dat koste ons al moeite genoegquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:43 schreef wdn het volgende:
Ik heb in elk geval lol gehad met dit event
Die jumping tower zal me een rotzorg zijn als ik die niet haal. Als alternatief heb ik Mad King ge-solo'd met een lvl 64 ranger die nu dus 65 is vanwege de XP die ik kreeg.
Och en ik speel onder Ubuntu en ben wel al wat gewend qua crashesquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:52 schreef mipr het volgende:
[..]
lol.. wij eindigden bij de vriendelijke king met z'n 3-n ipv de 5 in onze party wegens disconnects... en dat koste ons al moeite genoeg
iemand nog gemerkt of dat "Mad King says..." in het begin nog iets uitmaakte?
Ah, hij begon dus niet met "Mad King Says"? Want aan het eind daarvan sprong hij naar beneden...quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Op het bovenste nivo (ik tel spawn eiland even niet mee) zit achterin een zwevende steen zonder kabel. Daar stond hij op en was niet te bereiken met een boog.
Je skillbar veranderde naar de emotes... En die waren ook nog willekeurig geplaatst en daarnaast veranderden ze ook nog van plaats tijdens die Mad King Says...quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:01 schreef mipr het volgende:
ik heb emotes zitten typen toen hij begon met "Mad King says..." ... had ik op mijn skillbar moeten kijken?
en wat gebeurde er dan daarmee?
Dat heb ik alleen de eerste keer gehad (toen ik alleen naar binnen ging). Hij bleef bij een van de runs erna op het eiland staan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:23 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ah, hij begon dus niet met "Mad King Says"? Want aan het eind daarvan sprong hij naar beneden...
ja, maar daar ging het niet over.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je mist wel de pet, die een ontiegelijke survivabilitie heeft.
Hmm jawel... het ging erover wat leuk is om te spelen.quote:
je vond het niet leuk om naar een tegenstander te lopen, maar met zo veel gapclosers valt dat best mee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm jawel... het ging erover wat leuk is om te spelen.
1 van de leuke dingen voor een ranger is het zoeken naar pets op de diverse mappen.
Je kunt met elk char de mad king solo'en omdat als je dood gaat je kunt respawnen in de map en met full health er weer tegen aan kunt. Zolang je maar steeds snel genoeg bij hem bent (als hij te lang niet aangevallen wordt gaat hij helen).quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:04 schreef CornflakesXL het volgende:
Kan ik met een engineer die mad king solo'en?
Nee, dan vergis je jequote:Op maandag 29 oktober 2012 13:31 schreef Adames het volgende:
[..]
je vond het niet leuk om naar een tegenstander te lopen, maar met zo veel gapclosers valt dat best mee.
oh ok, nee dan zal ik wel iemand moeten geloven met een lvl 35 ranger en verder geen ervaring met de andere professions.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, dan vergis je je![]()
Niks zo leuk als op een berg gaan staan en dan pijlen naar beneden laten vallen
quote:
daar gaat het puur over het moeten lopen met een warrior, als ik dat zou moeten doen, dan is een warrior inderdaad niet zo leuk. geen woord over een pet, laat staan over hoe goed een ranger met een pet is in vergelijking met een warrior.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb lol met een ranger. Vind niet iedereen leuk om te spelen.
Melee is niks voor mij... is me teveel naar een vijand lopen. (9 van de 10x heb ik met mijn ranger al 25% HP gesnoept
Kortom want vind jij leuk?
Je maakt hier aannames die niet waar zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:29 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ok, nee dan zal ik wel iemand moeten geloven met een lvl 35 ranger en verder geen ervaring met de andere professions.
oh lvl 55 ongeveer, same differencequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Je maakt hier aannames die niet waar zijn.
Het ging over het plezier in een class, daar is een pet best belangrijk bij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:31 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
daar gaat het puur over het moeten lopen met een warrior, als ik dat zou moeten doen, dan is een warrior inderdaad niet zo leuk. geen woord over een pet, laat staan over hoe goed een ranger met een pet is in vergelijking met een warrior.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Je maakt hier aannames die niet waar zijn.
Is totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet van belang.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:31 schreef Adames het volgende:
Daar gaat het puur over het moeten lopen met een warrior, als ik dat zou moeten doen, dan is een warrior inderdaad niet zo leuk. geen woord over een pet, laat staan over hoe goed een ranger met een pet is in vergelijking met een warrior.
Flikker maar een end op want ik heb genoeg van je.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:49 schreef Adames het volgende:
[..]
oh lvl 55 ongeveer, same difference
ik heb het ook helemaal niet over wat het snelste is. het enige wat ik heb gezegd is dat een warrior niet zo beperkt is in zijn mobiliteit dan als je misschien dacht. daarbij nam ik aan dat je geen warrior hebt gespeeld, anders zou je dat ook hebben geweten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:53 schreef wdn het volgende:
[..]
[..]
Is totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet van belang.
Het gaat er om wat -leuk- is. Niet wat je het snelste tot 80 brengt.
Of een ranger met pet "beter" is dan een warrior heeft niks met de class te maken maar alleen maar met hoe je GW2 speelt. Zoals het een MMORPG betaamt zijn alle classes bewust goed en slecht in iets. Het gaat er om of dat wat een class goed maakt jouw bevalt.
Nee er staat ook een chest onderin op het 3e niveau.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:52 schreef CornflakesXL het volgende:
Ik heb de mad king solo verslagen klopt het dat je alleen die bag wat silver en xp krijgt ?
Alle dungeons hebben hun eigen level 80 exotic armor met unieke skin. Daarnaast kan je voordat je dungeon armor hebt natuurlijk altijd level 80 exotics kopen in TP of ze zelf craften.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:02 schreef DaFan het volgende:
Ik heb even een vraagje over gearing op 80.
Ik heb nu Exotics als wapens, daar red ik me voorlopig wel mee, maar heb masterwork/rares lvl 80 als armor. Wat moet ik gaan doen om beter te gearen? Gewoonweg farmen voor gold of kan je via alle dungeons ook lvl 80 gear krijgen? Of alleen Arah?
Ja nadat ik gepost had dacht ik eraan dat ik zelf ook wel even de vendors kon bekijkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:04 schreef Two het volgende:
[..]
Alle dungeons hebben hun eigen level 80 exotic armor met unieke skin. Daarnaast kan je voordat je dungeon armor hebt natuurlijk altijd level 80 exotics kopen in TP of ze zelf craften.
Krijg je daar spullen vn? Me broertje deed het laastste gedeelde hij was natuurlijk weer meteen geleaved 0.0quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee er staat ook een chest onderin op het 3e niveau.
Ja daar kunnen exotics en Halloween skins in zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:21 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Krijg je daar spullen vn? Me broertje deed het laastste gedeelde hij was natuurlijk weer meteen geleaved 0.0
je hebt ook nog karma vendorsquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja nadat ik gepost had dacht ik eraan dat ik zelf ook wel even de vendors kon bekijkenDie van Arah zijn inderdaad veruit het beste.
Binnenkort maar eens proberen.
Okee thx ik ga wel opzoek naar een team..quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja daar kunnen exotics en Halloween skins in zitten.
Ik kreeg 2 masterwork maar het is repeatable. De chest heeft geen DR afaik.
er is zo'n deur in Queensdale die regelmatig verschijnt en eens in de paar keer ook gewoon een wel werkende portal is... die gebruik ik meestal als de portals niet meer open zijn...quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:14 schreef CornflakesXL het volgende:
[..]
Okee thx ik ga wel opzoek naar een team..
bij ons in piken square zijn de portals niet meer open naar kings realm..
damn...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Tot morgenavond 8 uur waarschijnlijk
jeweler is ook duur ja, ook in de gele ringen gaan al een paar ecto's in. en je maakt er geen winst op, je kan beter je rare en exotic ringen op de tp kopen dan zelf craftenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:13 schreef sinemet het volgende:
Pffff gister geprobeerd lvl 400 jeweler te worden, blijf ik steken op de 380 en nu heb ik bijna geen centjes meer
Heb net wat gameplay bekeken. Lijkt meer op WoW toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef ems. het volgende:
Ik heb de gratis mmo 'raiderz' opgepikt en die vertoont wel een hoop overeenkomsten met GW2. Toch vind ik raiderz nu al iets leuker denk ik
Qua combat lijkt het imo een stuk meer op Guild wars, met een hoop gedodge en geblock. Qua questen is het inderdaad weer met questhubs net zoals in WoW (wat ik persoonlijk prefereer boven het systeem van GW.)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:15 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Heb net wat gameplay bekeken. Lijkt meer op WoW toch?
Ik ben nu net (....) of sorrows bezig daar heb je een vette gear met gasmasker als female human staat dat vet een beetje falloit achtig...quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:02 schreef DaFan het volgende:
Ik heb even een vraagje over gearing op 80.
Ik heb nu Exotics als wapens, daar red ik me voorlopig wel mee, maar heb masterwork/rares lvl 80 als armor. Wat moet ik gaan doen om beter te gearen? Gewoonweg farmen voor gold of kan je via alle dungeons ook lvl 80 gear krijgen? Of alleen Arah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |