Typisch een reactie van iemand uit de randstadquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen dronken toeristen, geen blowende toeristen, geen schreeuwende mensen, geen trams, geen straatroof, geen zwervers en gewoon rust, ruimte en natuur.
En betaalbare huizen
Ja Duuuh... jij woont ook wel echt in een niemandsland hequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Typisch een reactie van iemand uit de randstadGa jij maar lekker in een of ander schijtdorpje hier in de buurt wonen waar je een riant vrijstaand huis hebt voor twee ton. Vervolgens mogen je kinderen zich naar de tering fietsen om op de dichtstbijzijnde school te komen, kun je nooit meer op de fiets boodschappen doen en sowieso is met het openbaar vervoer reizen of aankopen doen na een uur of 10 en 8 respectievelijk onmogelijk
Je zegt net betaalbare huizen, en dan kom je met iets van zeven ton aanzetten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja Duuuh... jij woont ook wel echt in een niemandsland heIk zou het liefst in iets als uithoorn gaan wonen, maar de kans is vrij groot dat ik in delft ga wonen later. Wil vriendin erg graag
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)877-donkerstraat-14/ Als ik het geld toch eens had![]()
Oh, en fuck mijn kidsDie gaan maar lekker fietsen en later met de brommer. Worden ze hard van.
Daaromquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zegt net betaalbare huizen, en dan kom je met iets van zeven ton aanzetten?
Onderontwikkeldquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:09 schreef eriksd het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom die voorliefde voor ruraal en onderontwikkeld gebied?
8km?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Onderontwikkeld
Ik moest 8 km naar school fietsen, valt toch heel erg mee?
mooi dorp van 1400 man, een kerk, voetbal vereniging, tankstation en rotonde. Genieten
8 kilometer, man man man. Ik 1,5 en was a: altijd te laat b: doodop en c: niet te genieten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Onderontwikkeld
Ik moest 8 km naar school fietsen, valt toch heel erg mee?
mooi dorp van 1400 man, een kerk, voetbal vereniging, tankstation en rotonde. Genieten
Dat komt omdat jullie ongelofelijke zeikerds zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
8 kilometer, man man man. Ik 1,5 en was a: altijd te laat b: doodop en c: niet te genieten.
pussy. Voor 1.5 km man, dan ken je beter lopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
8 kilometer, man man man. Ik 1,5 en was a: altijd te laat b: doodop en c: niet te genieten.
Ik pak ook gewoon voor 400 meter de fiets hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
pussy. Voor 1.5 km man, dan ken je beter lopenBen je er al voordat je je fiets gepakt had.
Jij woont in een flat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:23 schreef eriksd het volgende:
Sowieso is het buiten de Ring een drama. En ik kan het weten, ik kan immers óver de ring heenkijken. Soort steppe met rondtrekkende bendes enzo. Echt een niemandslands. Dat mensen daar willen wonen.
Die bestaat niet hier.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:48 schreef eriksd het volgende:
Daar heb je de tram voor, zulke afstanden.
Met studenten. Binnenkort weer feest! Nadeel is dat ik kantoor vanuit huis zie.quote:
Is dat die unit bij het Olympisch stadion in de buurt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met studenten. Binnenkort weer feest! Nadeel is dat ik kantoor vanuit huis zie.
Werk je bij mazars dan? En wat is er mis met pwc?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:56 schreef eriksd het volgende:
Je moet meer naar rechts en naar boven. Ik wil met ingang van januari gaan verhuizen naar de wijk vlakbij de Zuidas. PWC zou ik uiteraard nooit gaan werken.![]()
Op een stukje diemen en wat stukjes in oud zuid heb ik nog niks echt als leefbaar willen bestempelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:59 schreef Speedy_T het volgende:
Overigens kan je beter de grens al trekken bij de Sloterkade als het gaat om het leefbare stukje Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |