mooi dat je zelf met argumenten komtquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan noem je dat?Toto? Mijn god zeg
Dan kun je The Cure, The Cult, Depeche Mode, Joy Division, Talking Heads of RHCP noemen en dan noem je TOTO?
![]()
![]()
over bieberquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik hou persoonlijk meer van Justin Bieber, maar ieder z'n eigen smaak
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kun je The Cure, The Cult, Depeche Mode, Joy Division, Talking Heads of RHCP noemen en dan noem je TOTO?
![]()
![]()
Toto is de meest voorspelbare mainstream bagger die er gemaakt is in de jaren '80, en veel slechter dan heel veel inspiratie van ze.quote:
Creatures of love?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
![]()
![]()
The Cult ben ik groot fan vanquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik pakte maar een willekeurige klassieker uit mijn 80's lijst
Toto is best geinig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toto is de meest voorspelbare mainstream bagger die er gemaakt is in de jaren '80, en veel slechter dan heel veel inspiratie van ze.
Serieus waar? Haten op TOTO? WTF HEB JIJ GESNOVEN DANquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit. En al helemaal te mager om het klassieker van hun decennium te noemen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef Keyos het volgende:
Toto is natuurlijk geen hoogvlieger , maar ik hoor hun nummers zeer graag op de radio. Is gewoon lekkere muziek om af en toe eens te horen, het is echter te weinig om hele kasten vol te hebben staan van die gasten natuurlijk.
daaromquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:45 schreef Keyos het volgende:
Denk dat de 80's ook meer het tijdperk was van de rock/metal wat dat betreft. De Iron Maidens en Metallica's van deze wereld braken toen door.
Muziek is wel heel objectief en jij verkondigd dit een beetje als een feit... beetje gek welquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:45 schreef Tchock het volgende:
Nee, de '70s waren muzikaal veel en veel sterker en de '90s ook
90's vond ik best schraal eigenlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:45 schreef Tchock het volgende:
Nee, de '70s waren muzikaal veel en veel sterker en de '90s ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |