Ja eigenlijk wel he.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel ja.
Dit onderwerp leent zich misschien wel meer voor een serie als een film dus best vreemd dat het nog zolang geduurd heeft voordat iemand op het idee kwam om een zombie serie te maken. En hoewel het schrijfwerk niet altijd het meest logische is valt er genoeg te genieten, nu misschien wel meer dan de eerste 2 seizoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Ik heb dat boek in een vloek en een zucht uitgelezen. Leest ZO lekker weg, je zit er echt binnen de kortste keren binnen in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Al waren het er 20.000. Als het een leuk boek is is het een leuk boek
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:15 schreef Discombobulate het volgende:
Trouwens ook nog iets leuk gelezen op "The Walking Dead wikia entry" waarvan ik hoop dat het waar is. ( Ik zet het maar in een spoiler want aardig wat mensen kunnen echt om het minste en geringste zeiken. :p )
Acteur-spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had me hem anders voorgesteldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:04 schreef Kremers het volgende:
Holy crap, wat een psycho die gouvernator zegGaat interessant worden
Eerst dacht ik dat Mr. Redneck the Governor zou zijn, maar dit was echt stukken beterquote:
The Stand heeft weinig met TWD te maken. In The Stand gaat 99% van de wereld dood en staat niet meer op i.t.t. TWD.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Of de miniserie (beter lees je het Boek trouwens) "The Stand" van Stephen King. 30 jaar voor DW geschreven en als je het mij vraagt is WD hier op gebaseerd.
Oh damn, ik was al in de war.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef k_i_m het volgende:
Oh kak, verkeerde gequote. Ik bedoelde de post van HiZ, over hoe het met the governer zit.
Inderdaad, TWD lijkt eerder te zijn geinspireerd door het werk van Romero. Ze gebruiken ook dezelfde zombies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
The Stand heeft weinig met TWD te maken. In The Stand gaat 99% van de wereld dood en staat niet meer op i.t.t. TWD.
Zijn er verschillende types zombies?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Inderdaad, TWD lijkt eerder te zijn geinspireerd door het werk van Romero. Ze gebruiken ook dezelfde zombies.
Tot nu toe niet echt, hoewel de versere exemplaren wat sneller lijken te zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn er verschillende types zombies?
Ja, je hebt sowieso een groot onderscheid tussen snelle en langzame zombies. Je hebt verschil in de manier waarop zombies zich verspreiden. In sommige fictie moet je gebeten worden door een zombie, maar zoals in de verhalen van Romero en TWD hoef je alleen maar dood te gaan en is iedereen al besmet. En dan heb je nog verschillen in de oorzaak van de uitbraak, maar dat vind ik meestal het minst interessant. De langzame zombies die niet per se gebeten hoeven te worden zijn mijn favoriet in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Absoluut, je hebt de trage zombies, zoals in TWD en de hardrennende zombies uit 28 days enzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker. Verschillende films, verschillende types. Rennen of niet is het voornaamste verschil.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die vind ik eng.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:51 schreef Stefan het volgende:
Die van Day of the Dead ofzo, die remake en die van zombieland konden iig rennen
de film?quote:
Nee, snelle zombies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |