Dat werkt pas als je ze laat zien.quote:
Ik zal het even vragen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid.
Denkt Myra er ook zo over?
Waarschijnlijk niet. Ik heb beloofd in oude stijl te gaan, dus waarschijnlijk een broek van Stuka.quote:
Smakelijkquote:
Ik had het er net met Fera over. Die van haar zijn de grootste die ik IRL heb gezien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dat werkt pas als je ze laat zien.
[..]
Ik zal het even vragen.
Schotse ruit, sowiesoquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik heb beloofd in oude stijl te gaan, dus waarschijnlijk een broek van Stuka.Maar ik weet niet of ik nou die met spinnen, doodshoofden of schotse ruit aan doe.
Pics?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het er net met Fera over. Die van haar zijn de grootste die ik IRL heb gezien.
Spinnenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik heb beloofd in oude stijl te gaan, dus waarschijnlijk een broek van Stuka.Maar ik weet niet of ik nou die met spinnen, doodshoofden of schotse ruit aan doe.
Hoe groot? Meer dan 2 handen vol?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het er net met Fera over. Die van haar zijn de grootste die ik IRL heb gezien.
We hebben het hier niet over Samzz he?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe groot? Meer dan 2 handen vol?
Met jouw smaak is dat ook niet moeilijk natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zeg je nou nee tegen mij?quote:
True, true.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Met jouw smaak is dat ook niet moeilijk natuurlijk.
Cupmaatquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over Samzz he?
Ik heb het beloofd, dus ik moet het nakomen. Maar ik vind het niet erg, ik voel me thuis in die kleding.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spinnen
Dan zal ik, ALS ik kan, m'n Overzeas aandoen(Als ik die nog kan vinden)
Meer dan 2 handen vol ja?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over Samzz he?
quote:
Dit dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
/care wat voor maat het is.
Als ze maar mooi vol en rond zijn, niet hangen en goed in je handen liggen
Beetje respectvoller mag wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo klein meisje, ongelooflijk
Da's dan meer tiet dan Samzz
Durr...quote:Do you have a boyfriend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Ik had het over Samzz.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt mee, zo epic zijn ze nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer bedoeld dat ik het quote omdat ik het er mee eens benquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik quote het voor de waarheid.
Sorry mijn engels is slecht.
Over wie gaat het nou?quote:
Vorige BBQ meet, niet de laatste, en RadioMarathon meet heb ik haar ook gezien..quote:
Klopt, maar ik vond het geweldig om dat gevoel te hebben op dat moment.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
Wow, dat black swan is een film die inwerkt op een naar gevoel jezus
Dan maakt deze kleine jongen netjes zijn excuses aan mij, en aan mijn vriendinquote:
Oh wehe.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meer bedoeld dat ik het quote omdat ik het er mee eens ben
Niks mis met paars.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Flauw hoor. Ik ben tenminste niet paars.
Oh, ik had 't niet over zien. Tegenvallertje weer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vorige BBQ meet, niet de laatste, en RadioMarathon meet heb ik haar ook gezien..
Gast, kijk die film gewoon ipv te vertellen wat er gebeurt..quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, ze wordt geil wakker, schuurt wat tegen der deken op...
Zit der moeder ook in die kamer die in slaap was gevallen de avond ervoor.
Dit dusquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gast, kijk die film gewoon ipv te vertellen wat er gebeurt..
hahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik had 't niet over zien. Tegenvallertje weer.
ik hoef die film al niet meer te zienquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou gewoon eens op met dat gezeik van je man.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verder liggen Samzz en ik elkaar niet zo, dus meer dan dat zal het niet wordenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ik had 't niet over zien. Tegenvallertje weer.
Jij bent asexueel? Wat doe je dan in dit subforum?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik hoef die film al niet meer te zien
Paars. Zoals mijn furry.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook paarszo ziet mijn kleur van mijn eigen post eruit iig
kt post hier de hele film al johquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent asexueel? Wat doe je dan in dit subforum?
Je hoeft ook alleen maar op elkaar te liggen hequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verder liggen Samzz en ik elkaar niet zo, dus meer dan dat zal het niet worden
Moet je elkaar toch wel enigsinds aardig vinden hoor..quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hoeft ook alleen maar op elkaar te liggen he
Moet ik het einde verklappen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
kt post hier de hele film al joh
Mwoah GvsE heeft ook sexquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je elkaar toch wel enigsinds aardig vinden hoor..
Nu nog?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef MissExpert het volgende:
Wow. Hoor de vogels fluiten. Nu ben ik blij
Je blijft bezig he? Ik zou je nog eens wat vertellen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Flauw hoor. Ik ben tenminste niet paars.
Net alsof iemand weet waarover ik het hebquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je blijft bezig he? Ik zou je nog eens wat vertellen.
Met mensen die haar niet mogenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar niet met mensen die ze niet mag hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk maar na, krijg je miquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
POIDH; Pics or it didn't happen: Niks waard zonder pics
Fera weet het ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Net alsof iemand weet waarover ik het heb![]()
Maar ik zal mijn mond houden. En loka ook.
Dan is het geen witquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Euy, wel met streepjes ofzo erop, niet helemaal wit.
ooooooooooow ja dat zei je niet hequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Euy, wel met streepjes ofzo erop, niet helemaal wit.
Wat een baas ben je ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kleur overhemd maakt me niet uit, schijnt me allemaal te staan
Je hebt ook geen favoriet ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kleur overhemd maakt me niet uit, schijnt me allemaal te staan
Geil. Vooral dat paars gedeeltequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera weet het ook.
Flips ook. En Loefje meen ik ook.
Wat vond loka er van?
Seks?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nu een onderwerp waarover ik kan meepraten?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met mensen die haar niet mogen
Whut? Hoe doet ze dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Duplo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan verzinnen we toch zelf een uiterlijk bij haar. Haydenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet
Maakt dat uit dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet
Epicquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
Dalijk Tenacious D and The Pick of Destiny kijken
Ook daarover heb ik zo mijn twijfels, mannen zijn makkelijker maar niet minder kieskeurigquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, dat beweer ik toch niet? Mannen zijn echter minder kieskeurig.
Cool, die film heb ik nog niet gezien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:41 schreef Newbie114 het volgende:
Dalijk Tenacious D and The Pick of Destiny kijken
Ja maar dan kan ik weer niet meepratenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gisteren reed ik nog door Nijverdal.quote:
Hoe zie jij dit werken? Makkelijker maar even kieskeurig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook daarover heb ik zo mijn twijfels, mannen zijn makkelijker maar niet minder kieskeurig
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik weer niet meepraten
Lichtgeraakt?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn woorden hoor.
quote:
Hehehehe, wat moest je daar dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gisteren reed ik nog door Nijverdal.
Paarsgepunte lans?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal hoe ik dit moet opvatten. Ik verkies er voor het als compliment op te vatten.
Mijn Tomtom was verdwaald.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, wat moest je daar dan?
Is Bliksempje weer bezig geweest?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje geprikkeld op 't moment, ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ging naar Walibi, vanaf Almelo. Kennelijk vond mijn Tomtom het nodig om me eerst via Nijverdal naar Zwolle te sturen, zodat ik de hele heenweg geen snelweg heb gezienquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ik, meeste TomToms staat Nijverdal niet eens in
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is Bliksempje weer bezig geweest?Nee, ligt niet aan de katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Misschien had je de kortste route ipv de snelste?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ging naar Walibi, vanaf Almelo. Kennelijk vond mijn Tomtom het nodig om me eerst via Nijverdal naar Zwolle te sturen, zodat ik de hele heenweg geen snelweg heb gezien
Daarmee bedoel ik dat de man wel degelijk ook zijn keuze maakt of hij het met een vrouw zou doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe zie jij dit werken? Makkelijker maar even kieskeurig?
Hij stond op "snelwegen vermijden" ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ging naar Walibi, vanaf Almelo. Kennelijk vond mijn Tomtom het nodig om me eerst via Nijverdal naar Zwolle te sturen, zodat ik de hele heenweg geen snelweg heb gezien
Pfff, wel even aan die 50 gehouden tussen Wierden en Nijverdal? Daar stonden ze gisteren met een flitserquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan de katOkeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Het is te hopenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef schrikbarend het volgende:
wordt een orgie vrijdag ipv een meet
Kakquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pfff, wel even aan die 50 gehouden tussen Wierden en Nijverdal? Daar stonden ze gisteren met een flitser
Hoi Faxiequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het me ook al af![]()
Tevens hoi
koffiequote:
Ja hoor, gaat prima. Hoe is het daar?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Vinnie
Alles goed hier?
Lekker. Was net even gamen en "modden"quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat prima. Hoe is het daar?
Mooi manquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker. Was net even gamen en "modden"
Hoe ist met de pizza?
Hoi Loka niet newbs zijn account kapenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Newbie114 het volgende:
Krijg ik voorrang door de TT?
En waarop?
gr gr Loka
Voorrang op sexquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Newbie114 het volgende:
En waarop?
gr gr Loka
Ik heb whiskey, maar zit niet echt dicht bij Leidenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand in de omgeving leiden nog wat sterks thuis?
Neequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb whiskey, maar zit niet echt dicht bij Leiden
Sinos!quote:
Op paars.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Newbie114 het volgende:
En waarop?
gr gr Loka
M'n pa wel. Leiderdorp ditdat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
Wat moet je optillen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
sorry.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
Waarom loopt het nu ineens weer langzamer?
''black swan''quote:
Nog een weekje klaarstomen en het preutse is eraf en jij erop.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''black swan''
Een film... Preuts meisje dat nooit lol heeft zogezegd dat voor het eerst XTC gebruikt
quote:
En nu kijken. Niet meer hier posten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''black swan''
Een film... Preuts meisje dat nooit lol heeft zogezegd dat voor het eerst XTC gebruikt
Dan zijn alle goeden al op idd. De laatste zijn gaar ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al worden de laatsten gewoon echt kak.
Jezus hey, is het zo erg?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En nu kijken. Niet meer hier posten.
Ow, kende ik nog niet. Wel eens van gehoord, is het ook goed verflimd?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
''black swan''
Ik kijk alleen de film, wist niet dat er een boek van was, maar vooralsnog vind ik het een goede filmquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ow, kende ik nog niet. Wel eens van gehoord, is het ook goed verflimd?
Ja, welke idioot gaat er nou tijdens een film hier alles over die film posten?quote:
Ga lekker zelf ergens anders heen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, welke idioot gaat er nou tijdens een film hier alles over die film posten?
Inderdaad jij.
Concentreer je lekker op die film.
Met verfilmd bedoelde ik eigenlijk hoe het gefilmd is, want die ene regel aan uitleg die jij net gaf klinkt op zich best aardig...quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk alleen de film, wist niet dat er een boek van was, maar vooralsnog vind ik het een goede film
Ik ben aan het painten, downloaden, chatten en hier posten tegelijk, mag dat nu ook niet meerquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, welke idioot gaat er nou tijdens een film hier alles over die film posten?
Inderdaad jij.
Concentreer je lekker op die film.
Dat is heel wat anders.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben aan het painten, downloaden, chatten en hier posten tegelijk, mag dat nu ook niet meer
Is er iets misschien?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders.
Als je een film kijkt wil je toch die film volgen? Of ben ik nou echt zo'n mongool?
Vat het even lekker op als een aanval, vooral doenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga lekker zelf ergens anders heen.
Je hoeft het niet te lezen hoor.
Zo komt het inderdaad wel over. Begrijp je dat niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vat het even lekker op als een aanval, vooral doen
Ik vind het raar, just my opinion. Je hoeft hem niet te lezen hoor.
Nee hoor. Ik vind het gewoon raar. Meer niet.quote:
Nee dat kan, maar reageer dan een beetje normaal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het gewoon raar. Meer niet.
Doe lekker wat je wil, maar als ik een film kijk, kijk ik ook echt alleen die film. Maar ik zal wel de enige zijn schijnbaar
Jij begrijpt mij kennelijk niet. Maar primaquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo komt het inderdaad wel over. Begrijp je dat niet?
Nja, tbh kan ik heel goed een filmpje kijken en laptoppen tegelijk. Doe ik om eerlijk te zijn wel vaker. Sommige goeie films uitgezonderd, of als ik met meerdere mensen kijk, daar laat ik de laptop dan wel weer voor uit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is heel wat anders.
Als je een film kijkt wil je toch die film volgen? Of ben ik nou echt zo'n mongool?
Je noemt me idioot en ik begrijp jou niet als ik mij aangevallen voel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij kennelijk niet. Maar prima
Go ahead.
Same here, en films die ik al heb gezien kunnen ook prima icm pc.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nja, tbh kan ik heel goed een filmpje kijken en laptoppen tegelijk. Doe ik om eerlijk te zijn wel vaker. Sommige goeie films uitgezonderd, of als ik met meerdere mensen kijk, daar laat ik de laptop dan wel weer voor uit.
sc sletquote:
Ik reageer normaal, naar mijn mening.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat kan, maar reageer dan een beetje normaal.
Ok.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik reageer normaal, naar mijn mening.
Kamergenoot was laatst een film aan het kijken, ik kon het scherm niet zien, enkel het geluid horen. Zeg ik halfverwegen de film "o die scene is echt tof!". Hij viel bijna van zijn stoel dat ik de film kon volgen zonder deze daadwerkelijk te zienquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:18 schreef Murdera het volgende:
Same here, en films die ik al heb gezien kunnen ook prima icm pc.
Oh dat. Nam je het letterlijk? Het is een spreekwoordelijk iets. Nederlandse taal enzo. Maar geeft niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je noemt me idioot en ik begrijp jou niet als ik mij aangevallen voel?
Hehe, herkenbaar ja, en even volledig aandacht erbij bij toffe scenes.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kamergenoot was laatst een film aan het kijken, ik kon het scherm niet zien, enkel het geluid horen. Zeg ik halfverwegen de film "o die scene is echt tof!". Hij viel bijna van zijn stoel dat ik de film kon volgen zonder deze daadwerkelijk te zien
Dit lijkt dan weer sarcastisch.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh dat. Nam je het letterlijk? Het is een spreekwoordelijk iets. Nederlandse taal enzo. Maar geeft niet.
Het spijt me als je het zo opgevat hebt, dat was niet zo bedoeld.
Als sarcasme.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het opvat.
Awwww.... succes met andere dingen doen dan, enne... keep it chill, you knowquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:18 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een kutbui, heb m'n datingsite profielen weggedonderd, krijg de tering maar.
Tot zover de huishoudelijke mededeling, en ik ga maar even iets anders doen
''Welke idioot? Inderdaad jij''quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh dat. Nam je het letterlijk? Het is een spreekwoordelijk iets. Nederlandse taal enzo. Maar geeft niet.
Het spijt me als je het zo opgevat hebt, dat was niet zo bedoeld.
Blijf je er nou over doorhameren? Ik bied mijn oprechte excuses aan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Welke idioot? Inderdaad jij''
Ik ken het spreekwoord niet.
ach zijn zat multitasking typesquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het was in ieder geval, dat meen ik oprecht, niet mijn bedoeling je aan te vallen. Ik vind het alleen gek, lees; ik vind, mening enzulks, om tijdens een film nog te gaan internetten.
Als ik een film of serie kijk wil ik dat volgen en doe ik niets anders daarnaast, behalve eten.
Ik kan heel goed multitasken. Maar als ik een film kijk, wil ik hem volgen. Wil ik erin zitten. Dat kan ik niet als ik ook andere dingen doe. Anders valt ook de hele kracht van de film weg. IMHO.quote:
Ik heb nergens het woordje idioot voorbij zien komen, maar goed. /edit: verkeerd gelezenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Welke idioot? Inderdaad jij''
Ik ken het spreekwoord niet.
Tis goed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijf je er nou over doorhameren? Ik bied mijn oprechte excuses aan.
klopt. bij een spannende film moet je ook niet tegen me gaan ouwehoerenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan heel goed multitasken. Maar als ik een film kijk, wil ik hem volgen. Wil ik erin zitten. Dat kan ik niet als ik ook andere dingen doe. Anders valt ook de hele kracht van de film weg. IMHO.
Jawel, ik heb het woordje idioot wel gebruikt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nergens het woordje idioot voorbij zien komen, maar goed.
Ik ben pitten. Laters
Welkom op FOK!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het woordje idioot wel gebruikt.
Het 'inderdaad jij' erachter had ik niet moeten doen.
Was me er ook niet van bewust dat mensen hier alles letterlijk opvatten
Ik vat niet alles letterlijk op, maar het kwam gewoon erg op de persoon over.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had het net gevondenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ik dacht dat dat juist niet werd gedaanquote:
Wat mij betreft wel hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:27 schreef Braamyo het volgende:
Dudes... dudetes, chill... einde idioterie... pwease?
Ja, daar ben ik me nu van bewust. Op het moment van posten niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vat niet alles letterlijk op, maar het kwam gewoon erg op de persoon over.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik me nu van bewust. Op het moment van posten niet.
Hahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nice ! lekkere bezige meid...
Ehm... ik bedoelde lekker bezig meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |