Dat werkt pas als je ze laat zien.quote:
Ik zal het even vragen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid.
Denkt Myra er ook zo over?
Waarschijnlijk niet. Ik heb beloofd in oude stijl te gaan, dus waarschijnlijk een broek van Stuka.quote:
Smakelijkquote:
Ik had het er net met Fera over. Die van haar zijn de grootste die ik IRL heb gezien.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dat werkt pas als je ze laat zien.
[..]
Ik zal het even vragen.
Schotse ruit, sowiesoquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik heb beloofd in oude stijl te gaan, dus waarschijnlijk een broek van Stuka.Maar ik weet niet of ik nou die met spinnen, doodshoofden of schotse ruit aan doe.
Pics?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het er net met Fera over. Die van haar zijn de grootste die ik IRL heb gezien.
Spinnenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Ik heb beloofd in oude stijl te gaan, dus waarschijnlijk een broek van Stuka.Maar ik weet niet of ik nou die met spinnen, doodshoofden of schotse ruit aan doe.
Hoe groot? Meer dan 2 handen vol?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het er net met Fera over. Die van haar zijn de grootste die ik IRL heb gezien.
We hebben het hier niet over Samzz he?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe groot? Meer dan 2 handen vol?
Met jouw smaak is dat ook niet moeilijk natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zeg je nou nee tegen mij?quote:
True, true.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Met jouw smaak is dat ook niet moeilijk natuurlijk.
Cupmaatquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over Samzz he?
Ik heb het beloofd, dus ik moet het nakomen. Maar ik vind het niet erg, ik voel me thuis in die kleding.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spinnen
Dan zal ik, ALS ik kan, m'n Overzeas aandoen(Als ik die nog kan vinden)
Meer dan 2 handen vol ja?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over Samzz he?
quote:
Dit dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
/care wat voor maat het is.
Als ze maar mooi vol en rond zijn, niet hangen en goed in je handen liggen
Beetje respectvoller mag wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo klein meisje, ongelooflijk
Da's dan meer tiet dan Samzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |