nee hoor, ook mondelinge overeenkomsten zijn bindendquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef MoneyTalks het volgende:
Zij kunnen je sowieso niks maken als er niks op papier staat.
Het probleem met mondeling is, dat het zijn woord tegen de tegen partij is. Er zou dus geen rechter zijn die ts een schade vergoeding laat betalen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, ook mondelinge overeenkomsten zijn bindend
voor goed advies moet TS wat meer info geven over die overeenkomst
wat is er afgesproken?
Er is concreet met mij afgesproken dat ik de nieuwe webwinkel voor de deadline zou lanceren. Dit is dus niet gelukt en gaat mij ook niet lukken de komende dagen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, ook mondelinge overeenkomsten zijn bindend
voor goed advies moet TS wat meer info geven over die overeenkomst
wat is er afgesproken?
Daar was geen tijd voor, heb het hier echt over een hele strikte deadline.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Burrito het volgende:
Waarom niet eerst getest voordat de oude webwinkel vervangen is?
Dan kunnen ze inderdaad de schade op jou verhalen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Er is concreet met mij afgesproken dat ik de nieuwe webwinkel voor de deadline zou lanceren. Dit is dus niet gelukt en gaat mij ook niet lukken de komende dagen.
Hun kant is helemaal wit. Mijn kant is volledig zwart. Ik heb géén Kvk nummer, géén bedrijf of wat dan ook. Ze wilden wel dat ik voor de betaling een Kvk zou aanvragen, maar dit heb ik dus nog niet gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:31 schreef PicoMMP het volgende:
Het is zwart? Dan kunnen ze je niets maken.
dat is echt een erg naïeve gedachte die veel mensen duur is komen te staanquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef practics het volgende:
[..]
Het probleem met mondeling is, dat het zijn woord tegen de tegen partij is. Er zou dus geen rechter zijn die ts een schade vergoeding laat betalen.
en wat is er afgesproken over als het niet zou lukken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Er is concreet met mij afgesproken dat ik de nieuwe webwinkel voor de deadline zou lanceren. Dit is dus niet gelukt en gaat mij ook niet lukken de komende dagen.
[..]
Daar was geen tijd voor, heb het hier echt over een hele strikte deadline.
Dat heb je ook helemaal niet nodig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:33 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Hun kant is helemaal wit. Mijn kant is volledig zwart. Ik heb géén Kvk nummer, géén bedrijf of wat dan ook. Ze wilden wel dat ik voor de betaling een Kvk zou aanvragen, maar dit heb ik dus nog niet gedaan.
fout komt dus van beide kanten...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:29 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
[..]
Daar was geen tijd voor, heb het hier echt over een hele strikte deadline.
Hun hebben het zo strak geplanned. Ik heb van tevoren aangegeven dat deze deadline heel moeilijk te halen zou zijn voor mij. Toen werd mij gevraagd het alsnog te proberen. Heb me er ook een beetje in laten praten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en wat is er afgesproken over als het niet zou lukken?
kijk dat er geen tijd voor was, was jouw risico dat je nam natuurlijk
jij hebt die opdracht aan genomen, voor iemand die van die webwinkel afhankelijk is voor zijn inkomen, en dan moet je ook je deal nakomen
dat jij het zo hebt geplant dat het te strak was en dat je nu in de problemen komt is jouw zaak
ik denk niet dat je een erg sterke zaak hebt
en los daarvan is het op zijn minst niet netjes van je, die hele 'ik heb nu school dus ze zakken er verder maar in' houding
Dus linksom of rechtsom heb jij een probleem als zij het juridisch gaan spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:33 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Hun kant is helemaal wit. Mijn kant is volledig zwart. Ik heb géén Kvk nummer, géén bedrijf of wat dan ook. Ze wilden wel dat ik voor de betaling een Kvk zou aanvragen, maar dit heb ik dus nog niet gedaan.
Tja... Je hebt dus over laten halen dat het wel kan...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:35 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Hun hebben het zo strak geplanned. Ik heb van tevoren aangegeven dat deze deadline heel moeilijk te halen zou zijn voor mij. Toen werd mij gevraagd het alsnog te proberen. Heb me er ook een beetje in laten praten.
als jij het accepteerd dan 'teken' je daar voorquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:35 schreef BMS-THAD het volgende:
[..]
Hun hebben het zo strak geplanned. Ik heb van tevoren aangegeven dat deze deadline heel moeilijk te halen zou zijn voor mij. Toen werd mij gevraagd het alsnog te proberen. Heb me er ook een beetje in laten praten.
ik bedoel meer; hoe kun je op de dag van oplevering nog tegen zulke onvoorziene problemen aanlopen? 1x testen is toch genoeg om dit eruit te halen lijkt me?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef BMS-THAD het volgende:
De reden er zo veel onverwachte problemen waren was omdat dit mijn eerste opdracht van dit formaat was. Ik gaf ook aan dat het allemaal nieuw zou zijn voor mij, maar dat maakte ze niks uit.. Enige reden dat ik hem aannam was ook omdat hun juist nogal wanhopig waren.
En nu in een potentiële rechtzaak gaat mij dit dus vrijwel alles kosten? Heel erg kut dit.
Dat ligt aan je houding...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef BMS-THAD het volgende:
De reden er zo veel onverwachte problemen waren was omdat dit mijn eerste opdracht van dit formaat was. Ik gaf ook aan dat het allemaal nieuw zou zijn voor mij, maar dat maakte ze niks uit.. Enige reden dat ik hem aannam was ook omdat hun juist nogal wanhopig waren.
En nu in een potentiële rechtzaak gaat mij dit dus vrijwel alles kosten? Heel erg kut dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |