quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Heb jij wel oren naar een grote danscarriere? Schrijf je dan in voor dit seizoen van SYTYCD"
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:01 schreef WillemijnB het volgende:
Ik krijg er een 'Beauty and the Geek'-gevoel bij. Zou dit nu z'n eerste zoen zijn geweest?
Vond ik ook alquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:00 schreef Ewelina het volgende:
Voor 1 x heeft de styling redelijk werk geleverd wat betreft danspakjes.
is dat zo? zou ik wel leuk vindenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Arno
Peter Bosvelt is toch de partner van Euv in het echt?
wel met een meisje waarschijnlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:01 schreef WillemijnB het volgende:
Ik krijg er een 'Beauty and the Geek'-gevoel bij. Zou dit nu z'n eerste zoen zijn geweest?
jawel het was wel goedquote:
ooo, danspartner bedoelen jullie, dat wist ik welquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vroeger volgens mij welVolgens mij is Euv tegenwoordig gestopt.
Ipv Isabel weet ik niet... maar ik heb Inge niet zo hoog zitten... snapte niet dat ze voor haar gingen ipv Irisquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:03 schreef Symphonic het volgende:
ik vind het wel terecht dat ze in de liveshows zit
Ze hadden meteen voor haar moeten kiezen ipv Isabel
Davinia was niet direct door naar NY, dat was Vitaquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben de rechtstreeks gekwalificeerden voor NY bij elkaar gezet... eerst Niels en die dame en nu deze twee weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |