Awwwquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Armen hont, heb hem ook nog nooit zo lang wakker gezien.
En vannacht was hij volgens mij ook bij elk geluid bezig met "WAAR DE FUQ BEN IK? WAT DOE IK IN EEN CARAVAN?"
Met z'n neger-vorkquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Thehehe poetelMet hippen afro en kam
![]()
Hij is niet kwijt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
IJS ik heb je mascara hierzat in een weekendtas
Het lag niet aan ons, wij zweten niet bovenmatig EINZquote:19-10-2012 Lang moeten wachten (uur) bij inchecken, personeel is vriendelijk en behulpzaam, caravan was op oog schoon, maar schimmelplekken op de ramen van de slaapkamers, weer in gordijnen, klam beddengoed, keuken was vies( open kastjes, geen afzuigkap), niet behaaglijk met alleen een gaskachel. En dan wordt het klam en vochtig in de slaapkamers
Dat viel wel mee... half uurtje max denk ik?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het lag niet aan ons, wij zweten niet bovenmatig EINZ
Moesten jullie ook lang wachten op inchecken Lin?
HALF UUR? ONACCEPTABEL! BEL ALBERTO! MAAK EEN FOTO VOOR OP ZOOVER!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat viel wel mee... half uurtje max denk ik?
En de poetel met zijn pootje
DAT DIT KAN IN BELGIË!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HALF UUR? ONACCEPTABEL! BEL ALBERTO! MAAK EEN FOTO VOOR OP ZOOVER!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huuu. Ik realiseer me net dat kinderen die na 2000 geboren zijn ook al tieners kunnen zijn!
Ik schrik ervan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:40 schreef milka82 het volgende:
[..]*dochter van 2002, is nu officieel een tiener*
Ik vind geboortejaar 1990 al jong klinkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik schrik ervan.Geboortejaar 2000 klinkt zo jong.
ZO KOMEN WE NOOIT TOT DE KERN VAN HET LEVEN!quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind geboortejaar 1990 al jong klinken
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik schrik er altijd van als mensen met een username als "lies1990" in trouw- en babytopics posten. In mijn hoofd zijn dat nog giebelpubertjes
Precies, de nineties dat was gisteren jongeuh!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik schrik er altijd van als mensen met een username als "lies1990" in trouw- en babytopics posten. In mijn hoofd zijn dat nog giebelpubertjes
Dat zijn het ook, maar dan giebelpubertjes die denken dat ze kinderen kunnen makenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
nee man, de twintigste was gisteren, dus morgen heb je het er op staanquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Hoerige zorgtoeslag nog niet gestort, dacht dat het afgelopen vrijdag kwam
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:03 schreef milka82 het volgende:
[..]
nee man, de twintigste was gisteren, dus morgen heb je het er op staan
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
U heeft DM.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dm/pm ff je adres dan stuur ik m op!
EEN UBERTOFFE CARAVANMEET!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ola!
Wat is dat met "GENIET"?
Wat heb ik gemist jonguh!
Bambi aan de eyeliner!quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oeh Lin, nu je hier bent, wat is een fijne eyeliner?
Ik heb nu rode lippenstift gekocht, dus daar staat dat wel leuk bij. Maar dan wil ik ook een dun en goed zwart lijntje kunnen trekken.
ja maar in welke context (<---- hehehe, ik zei kont!) dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Geniet van schnitzel met friet, erwtjes en wortels!!
In de bazen-folder van het vakantiepark.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar in welke context (<---- hehehe, ik zei kont!) dan?
Bij het caravan-restaurant ofzo?
OH MY GOD, DAT KLINKT ALS HET WARE LEVEN, MIJN BESTEMMING, MIJN LOT!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In de bazen-folder van het vakantiepark.
ALLES GRATIS, KERN VAN HET LEVEN, BROOD EN SPELEN, ONTDEK HET KIND IN JEZELF, SCHNITZEL, ERWTEN EN WORTELTJES GENIET!
Had je maar mee moeten gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar in welke context (<---- hehehe, ik zei kont!) dan?
Bij het caravan-restaurant ofzo?
quote:
Goeden argumentquote:
SLAAP LEKKER!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Lindytje het volgende:
IK GA SLAPEN!!!!!!! GENIETEN VAN MIJN RUIME BED!
WELTERUSTEN!!!
GENIET!!!
slaap lekker!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Lindytje het volgende:
IK GA SLAPEN!!!!!!! GENIETEN VAN MIJN RUIME BED!
WELTERUSTEN!!!
GENIET!!!
Als ze dat niet zouden doen zou het echt een faalwebsite zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Kut!
Ik had zo een mooien review gezet op zoover maar met een niet bestaand emailadres (riaendekids@hotmail.com) en nu sturen ze daar een mail naar voor controle... KUT!![]()
ja, zit wat inquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ze dat niet zouden doen zou het echt een faalwebsite zijn
uiteraard, dat spreekt voor zich. Maar wat is een snelle trees?quote:
Ik ben net klaar met 2 pannenlappen voor brum, ga nu een shawl voor m haken. Wil deze week ook nog beginnen aan een shawl voor mezelfquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, ik zat het haaktopic door te spitten, wat een toffe dingen komen daar voorbij!
Waar ben jij nu mee bezig?
Ja ik wist niet waar ik anders mee moest beginnen en brum heeft geen pannenlappen en ik fik mn poten altijd aan daarquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk! Heb je foto van je pannenlappen?
Heerlijk burgerlijk hoor, haken en dan nog pannenlappen ook
Ja ik heb ze van 100% katoen gemaakt dus moet kunnenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehehe, nice!
Zit net te bedenken dat ik geen pannenlappen heb, ik heb alleen van die huge ass ovenwanten.
Je kunt ze wel wassen toch? voor als ze schmutzig zijn?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bambi aan de eyeliner!
Staat goed bij je denk ik, maar denk wel dat (donker)bruin beter staat dan zwart, wat minder hard.
En vergeet je wenkbrauwen niet, met een wenkbrauwpotloodje ofzo
Ik heb gelliner van Catrice met een klein glittertje die je niet terug ziet op je ogen. Essence heeft volgens mij een matte.quote:Op maandag 22 okt 2012 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat denk ik trouwens ook wel, maar volgens mij zijn bruine stift- of gelliners zonder glimmers niet echt te vinden van een budgetmerk. Maar ik ga wel eens bij de kruidvat kijken. Op zich smeer ik ook altijd zwarte mascara op, omdat nooit iemand het verschil met donkerbruin zag. Dus dan matcht het zwart anders wel mooi met elkaar.
Nee dat is geloof ik (nog) niet zo aan mij besteedquote:
snelle trees = knappe meidquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja van deze
[ afbeelding ]
Maar wat is het???
Of is dat het geheim van den Belg?
Was er een goeden matige disco in je huis?quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:07 schreef Stormqueen het volgende:
En bb was zeu blij dat ik weer thuis was, zulks een enthousiast onthaal
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai de eerste klant die vroeg of ik wat ziekig was; had ik net aan de lijnThehehe....
nee helaasquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was er een goeden matige disco in je huis?
GENIET!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zat net te schreeuwen in mijn teamoverleg
Ik heb de mijne al aangepast voor uw autistischen kantquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens; ook al heeft het weinig nut; maar ik meld het wel: Diezelfde UI's zijn reteirritant
1 pizza calzone, met extra neushoorn!quote:
Een eerste klachtquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens; ook al heeft het weinig nut; maar ik meld het wel: Diezelfde UI's zijn reteirritant
Ik heb mobiel ook UI'squote:
Hele tijd geleden ingesteld dus weet ik niet meer precies. In ieder geval op je mobiel bij opties/instellingen ofzoquote:
Moet iemand de eerste zijnquote:
Dat kan je instellen.quote:
Door in je profiel aan te geven dat je dezen layout ook mobiel wil hebben.quote:
Je kan ook gewoon UI's weergeven aanvinken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Door in je profiel aan te geven dat je dezen layout ook mobiel wil hebben.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK dacht: JE HEBT TOCH AL ANTWOORD GEGEVEN. Maar godverdomme kut UI;s
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK dacht: JE HEBT TOCH AL ANTWOORD GEGEVEN. Maar godverdomme kut UI;s
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Drie weken niet eten, klysmaatje pakken, succes!
Pics in mijn WA kthnxbyequote:Op maandag 22 oktober 2012 11:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Op maandagochtend paar afleveringen Supernatural kijken en straks shoppen![]()
En ik heb hipsterkleren aan, dude, ik word zelf bijna hip man!
een tweed jasje en een nazibril??quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Op maandagochtend paar afleveringen Supernatural kijken en straks shoppen![]()
En ik heb hipsterkleren aan, dude, ik word zelf bijna hip man!
Niet etenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Zekers! Ik had alleen niet verwacht dat het zo lang zou durenquote:
Daar krijg je toch honger van.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
zoveel gratis voordelen, ook gratisquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet eten
niet poepen
Geen handen wassen![]()
GENIET!
Nee want ik heb nog geen make op op en ben kampioen lomp op den foto staanquote:
Laarsjes en een legging en kek zwart jurkje en zulksquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een tweed jasje en een nazibril??
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:58 schreef Loqi het volgende:
zo, kattenvoer en korrels bestellen, blijde pakketman deze week![]()
Ik denk dat die bazenhamburger voor 2 kilo heeft gezorgdquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja druk maken... nee... Maar toen ik vanmorgen mijn nieuwen broek aan wou doen en het wat moeizaam ging dacht ik: Daym goeien vreet drink dit dat alles weekend was et
Zekerrrrr omnomnomquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat die bazenhamburger voor 2 kilo heeft gezorgd
Ik moest er om lollerenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moest vanochtend naar het ziekenhuis want ze hebben weer zooi gevonden en nu zocht ik dus op wat de nieuwe ziekte inhoud en toen zag ik bij de behandeling dit staan:
De meeste patiënten worden behandeld met NSAID's
IK GA AIDS KRIJGEN
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moest vanochtend naar het ziekenhuis want ze hebben weer zooi gevonden en nu zocht ik dus op wat de nieuwe ziekte inhoud en toen zag ik bij de behandeling dit staan:
IK GA AIDS KRIJGEN
dat is niet hipster, dat is huisvrouw!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Laarsjes en een legging en kek zwart jurkje en zulks
ja, hier zit het ook wat strakker allemaalquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja druk maken... nee... Maar toen ik vanmorgen mijn nieuwen broek aan wou doen en het wat moeizaam ging dacht ik: Daym goeien vreet drink dit dat alles weekend was et
Mehquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:06 schreef Sharana_LV het volgende:
IK GA AIDS KRIJGEN
Ja kan ik me voorstellen. Je mag aan je 2de bingokaart beginnenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ook, vooral gezein het feit dat ik eigenlijk heel hard wil janken maakt dit weer wat goed
it won'tquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef megamandy het volgende:
Godver de godver, nagellak vergeten in te pakken
Nu moet ik hopen dat t/m donderdag mijn matzwarte nagels zonder tipwear blijven zittenen vandaag ook werken
Help
Ze denken aan SLE nu ook dus testen afgenomen en dat krijg ik dan nog te horen en anderhalf jaar geleden hebben ze stukje lymfeklier weggehaald voor onderzoek voor lymfeklierkanker en ze hadden toen wel rare dingen amar geen echte lymfeklierkanker maar ze komen er nu toch weer op terug en willen verder onderzoeken om te kijken of het toch niet er is of er aan zit te komenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar je hebt er weer wat bij gekregen op de bingokaart?
Matte lakjes tot dnoderdag, nehhquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef megamandy het volgende:
Godver de godver, nagellak vergeten in te pakken
Nu moet ik hopen dat t/m donderdag mijn matzwarte nagels zonder tipwear blijven zittenen vandaag ook werken
Help
MAar ik krijg nu iig wel Aids, jullie waren zo gierig niet met mij te delenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Je mag aan je 2de bingokaart beginnen![]()
tering, lekker weerquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze denken aan SLE nu ook dus testen afgenomen en dat krijg ik dan nog te horen en anderhalf jaar geleden hebben ze stukje lymfeklier weggehaald voor onderzoek voor lymfeklierkanker en ze hadden toen wel rare dingen amar geen echte lymfeklierkanker maar ze komen er nu toch weer op terug en willen verder onderzoeken om te kijken of het toch niet er is of er aan zit te komen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze denken aan SLE nu ook dus testen afgenomen en dat krijg ik dan nog te horen en anderhalf jaar geleden hebben ze stukje lymfeklier weggehaald voor onderzoek voor lymfeklierkanker en ze hadden toen wel rare dingen amar geen echte lymfeklierkanker maar ze komen er nu toch weer op terug en willen verder onderzoeken om te kijken of het toch niet er is of er aan zit te komen
[..]
Pff jeetjequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jup dat ! Nog even wachten met je 2de bingokaart jij !!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ach er is nog geen reden voor alarm dus ik denk er nog niet teveel over na, eerst maar de testen en alles afwachten
Ja was leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup dat ! Nog even wachten met je 2de bingokaart jij !!![]()
Hoe was jouwes game meet trouwens?
Leuk zekersquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja was leukGamennnnnnnnnn
Toch vond ik het wel jammer dat ik jullie meet moest missen! Als ik die fotos zie dan was t vast heel leuk
Manufactured bij Deltaquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Leuk zekersKarigen stacaravan (excuseer: Luxe familie comforthome!!!!).....
Maar dan kan je niet meer zeggen "whatever it is, it's not lupus"quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAar ik krijg nu iig wel Aids, jullie waren zo gierig niet met mij te delen
ja vanavond, als ik thuis benquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe, ga jij nog den bazenfoto van de poetel met het vorkje in z'n haar op de feestboek gooien?
OMFG NOU WIL IK OOK LUPUS!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet meer zeggen "whatever it is, it's not lupus"![]()
![]()
Maar voor de rest wel kut![]()
zeker!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
De vice palette kopen is wel een goede troostaankoop toch?
Volgens google is SLE lupusquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG NOU WIL IK OOK LUPUS!
Die heb ik nog niet!!!!!!!!!!
Vice palette is seriously EPIC !!! KOPEUHHHquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Zeker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh ik las je zin verkeerdquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens google is SLE lupus
Wat ga je doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:55 schreef Diconnected het volgende:
Net het chocoladebroodje op van gister, was nog goed te doen
En nu ga ik even douchen, want mag over 2 uur weer naar Tilburg, jeuj
Marktplaats mensenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg serieus van iedereen die ik iets verkoop op MP mailtjes terug dat ze flabberghasted zijn omdat:
- de producten daadwerkelijk aan de beschrijvingen voldoen
- het netjes verpakt is
- het snel verstuurd werd
Voor mij zijn dat de basics van handel drijven, maar kennelijk is het velen uniek
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg serieus van iedereen die ik iets verkoop op MP mailtjes terug dat ze flabberghasted zijn omdat:
- de producten daadwerkelijk aan de beschrijvingen voldoen
- het netjes verpakt is
- het snel verstuurd werd
Voor mij zijn dat de basics van handel drijven, maar kennelijk is het velen uniek
quote:
als ik die reacties lees ben ik wel blij dat ik alleen maar verkoop op MP en nooit iets koopquote:
Ik ging ook maar es ff kijken naar de status van mijn laarzen. Status staat op verzonden, daarna (nog) niet verzonden, verwachte bezorgdag aangepastquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
Gofferrrrr klote H&M.... Ging nog even kijken bij mijn nalevering; staat er nu: levering begin decemberFuuuuuu moet ik serieus 2 maand wachten op 2 truien?
Ik heb heul wat jaren terug een camera gekocht op marktplaats. Door de storm met het ov naar Rotterdam. Daar aangekomen werd ik binnen uitgenodigd en heeft die man me heel de camera uitgelegd, precies hoe alles werkte, ben een uur binnengeweestquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
Scooter kopen via marktplaatsMarktplaatsmeneer die me speciaal opbelt omdat een andere man een afspraak had gemaakt om hem te kopen; maar ik was eerste die gemaild had dus of ik eerder kon komen
![]()
It's not all bad
Ooh dat is liefquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb heul wat jaren terug een camera gekocht op marktplaats. Door de storm met het ov naar Rotterdam. Daar aangekomen werd ik binnen uitgenodigd en heeft die man me heel de camera uitgelegd, precies hoe alles werkte, ben een uur binnengeweest![]()
En toen bleek dat de cardreader die hij erbij had gegeven niet werkte (oorspronkelijke kabeltje zat er niet meer bij) heeft hij 15 euro terug gestort zodat ik een nieuwe kon kopen
Nicequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb heul wat jaren terug een camera gekocht op marktplaats. Door de storm met het ov naar Rotterdam. Daar aangekomen werd ik binnen uitgenodigd en heeft die man me heel de camera uitgelegd, precies hoe alles werkte, ben een uur binnengeweest![]()
En toen bleek dat de cardreader die hij erbij had gegeven niet werkte (oorspronkelijke kabeltje zat er niet meer bij) heeft hij 15 euro terug gestort zodat ik een nieuwe kon kopen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en in het kader van:
Ik had die bank van Fred hier staan en een geïnteresseerde op marktplaats. Bij de advertentie vermeld: Kom met z'n tweeen, want ik kan NIET helpen tillen. (kan wel, maar is weinig nuttigEn ook heul geen zin in
).
Geïnteresseerde kwam kijken, wil bank, afspraak gemaakt voor volgende week, nogmaals vermeld dat ik niet kan helpen tillen.
Ik kon uiteindelijk niet, dus Fred op de uitkijk gezet. Meneer komt bank halen, met vriendelijke vriend die helpt tillen.
Fred gaat ook niet helpen tillen (voor je het weet breekt hij een heup). Krijgt die vriend van die vent het voor elkaar om tegen Fred te zeggen "zo, jij hebt je geld binnen, jij doet niks meer?"
Fred was not amused![]()
![]()
![]()
Ik wel![]()
![]()
![]()
Hij smste vanmorgen wel dat hij last van z'n rug had en als een oude man liep.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Fred is net zo oud als mijn vader en die zit vol artrose en carpale tunnelsyndromen
zo handigquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In een rolstoel zetten en overal voorrang bij pretparken
welnee, zaad bederft nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar nagel wil jij geen kinderen? (niet dat het erg is als je ze niet wilt) maar dat is wel lastig met Fred endezo
Mehequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Gaan ze met het gezin naar de dierentuin, mag iedereen gratis naar binnen behalve schaar
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Gaan ze met het gezin naar de dierentuin, mag iedereen gratis naar binnen behalve schaar
alleen de kwantiteitquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De kwaliteit gaat toch steeds achteruit?
nooit meer poetsen, met de traplift naar bovenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Over een paar jaar hoeft schaar geen eten meer te koken want thuiszorg
90 euro op een vakantiehuisje van 250 euroquote:
Neenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar nagel wil jij geen kinderen? (niet dat het erg is als je ze niet wilt) maar dat is wel lastig met Fred endezo
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Over een paar jaar hoeft schaar geen eten meer te koken want thuiszorg
Ik zie alleen maar voordelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nooit meer poetsen, met de traplift naar boven
paupersquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
"Mijn wekkerradio van 5 jaar oud is kapot, heb ik nog garantie?" en dan boos worden als ze geen garantie krijgen
"Mijn fiets is bij filiaal ditdat gejat, kunnen jullie hem gaan zoeken want de politie moet boeven vangen".
en dan te bedenken dat jij een dag minder hadquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of zou het komen door die halve zak Napoleon die je voor het slapen gaan nog naar binnen werkte?
Of het goeden matigen stoofvlees die je slokdarm sloopten en de velen velen velen friet
Of gewoon het matigen goedkopen bier![]()
Man wat hebben we een hoop zooi naar binnen gewerkt dit weekend
Alweer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik stop trouwens 28 oktober met roken.
waarom precies dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik stop trouwens 28 oktober met roken.
Dit helpt niet!quote:
omdat ik 27 oktober halloweenfeest heb en daarvoor stoppen faalt gegarandeerdquote:
het moet gewoon maar eens klaar zijn. Ik verkanker mijn longen en het kost belachelijk veel geld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je hebt toch op onze goeden matigen Belgen-sigaretten gezien hoe blij je van roken wordt?
Roken
Ik steun je als je beloofd geen enge fanatieken ex-roker te wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het moet gewoon maar eens klaar zijn. Ik verkanker mijn longen en het kost belachelijk veel geld.
ik beloof hetquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik steun je als je beloofd geen enge fanatieken ex-roker te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind vooral het geld dat roken me kost een beetje matig
je komt gemiddeld 5 kilo aan, dat is niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Jonge ik ben al in de war omdat ik 3 kilo ben aangekomen sinds ik niet meer naar m'n werk fietsquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je komt gemiddeld 5 kilo aan, dat is niks.
SCHOP HEM!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef Mirjam het volgende:
Ik stoot net vol m'n teentjes tegen de swapdoos
ik dacht al, wat een vetklep!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge ik ben al in de war omdat ik 3 kilo ben aangekomen sinds ik niet meer naar m'n werk fiets
nee daar gekocht!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
vice pallet is 51 eu op beautybay, hebben jullie daar ook gescoord of ergens goedkoper? kan zo snel niet goedkoper vinden incl shipping
Ja jonge, straks krijg ik nog tetten, DAAR KAN IK HEUL NIET MEE OMGAAN!quote:
Wij welquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja jonge, straks krijg ik nog tetten, DAAR KAN IK HEUL NIET MEE OMGAAN!
dat is ook nog wel te doen, bij andere is hij 56 ex shippingquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee daar gekocht!
Werd wel 53 van de CC afgeschreven tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |