Awwwquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Armen hont, heb hem ook nog nooit zo lang wakker gezien.
En vannacht was hij volgens mij ook bij elk geluid bezig met "WAAR DE FUQ BEN IK? WAT DOE IK IN EEN CARAVAN?"
Met z'n neger-vorkquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Thehehe poetelMet hippen afro en kam
![]()
Hij is niet kwijt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
IJS ik heb je mascara hierzat in een weekendtas
Het lag niet aan ons, wij zweten niet bovenmatig EINZquote:19-10-2012 Lang moeten wachten (uur) bij inchecken, personeel is vriendelijk en behulpzaam, caravan was op oog schoon, maar schimmelplekken op de ramen van de slaapkamers, weer in gordijnen, klam beddengoed, keuken was vies( open kastjes, geen afzuigkap), niet behaaglijk met alleen een gaskachel. En dan wordt het klam en vochtig in de slaapkamers
Dat viel wel mee... half uurtje max denk ik?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het lag niet aan ons, wij zweten niet bovenmatig EINZ
Moesten jullie ook lang wachten op inchecken Lin?
HALF UUR? ONACCEPTABEL! BEL ALBERTO! MAAK EEN FOTO VOOR OP ZOOVER!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat viel wel mee... half uurtje max denk ik?
En de poetel met zijn pootje
DAT DIT KAN IN BELGIË!!!!!!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HALF UUR? ONACCEPTABEL! BEL ALBERTO! MAAK EEN FOTO VOOR OP ZOOVER!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huuu. Ik realiseer me net dat kinderen die na 2000 geboren zijn ook al tieners kunnen zijn!
Ik schrik ervan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:40 schreef milka82 het volgende:
[..]*dochter van 2002, is nu officieel een tiener*
Ik vind geboortejaar 1990 al jong klinkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik schrik ervan.Geboortejaar 2000 klinkt zo jong.
ZO KOMEN WE NOOIT TOT DE KERN VAN HET LEVEN!quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind geboortejaar 1990 al jong klinken
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik schrik er altijd van als mensen met een username als "lies1990" in trouw- en babytopics posten. In mijn hoofd zijn dat nog giebelpubertjes
Precies, de nineties dat was gisteren jongeuh!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik schrik er altijd van als mensen met een username als "lies1990" in trouw- en babytopics posten. In mijn hoofd zijn dat nog giebelpubertjes
Dat zijn het ook, maar dan giebelpubertjes die denken dat ze kinderen kunnen makenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
nee man, de twintigste was gisteren, dus morgen heb je het er op staanquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:02 schreef Diconnected het volgende:
Hoerige zorgtoeslag nog niet gestort, dacht dat het afgelopen vrijdag kwam
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:03 schreef milka82 het volgende:
[..]
nee man, de twintigste was gisteren, dus morgen heb je het er op staan
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
U heeft DM.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dm/pm ff je adres dan stuur ik m op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |