Jaja, mijn TT zou beter zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet dat ik van je hou he?
Ach man, mijn begint nu pas. Ohnee alleen morgen vrij.quote:
MSN, bestaat dat nog?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verander 'm dan
En reageer eens op msn
MSN?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verander 'm dan
En reageer eens op msn
Je bent toch echt online mevrouwquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
MSN?Ik ben daar niet eens. Ff kijken.
Ach ja gister hele dag weg geweest. Vanmiddag ook. Ik mag niet klagenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach man, mijn begint nu pas. Ohnee alleen morgen vrij.
Ohjeaah, ik zag het al.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je bent toch echt online mevrouw
Daarom chill toch! Heb na dinsdagavond wel weekend tot donderdagavond.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja gister hele dag weg geweest. Vanmiddag ook. Ik mag niet klagen
Ben dur weer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen jammer dat je nu weer weg lijkt
Zekerquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom chill toch! Heb na dinsdagavond wel weekend tot donderdagavond.
Niet aan denkenquote:
Hoi KT.quote:
Dat is onmogelijk, huiswerk enz.quote:
Komen jullie vrijdag? Of is dat nog niet zeker?quote:
Haha, ik moet nog schoonmaken, en nog vele andere dingen doen.quote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Komen jullie vrijdag? Of is dat nog niet zeker?
Loefje.quote:
Hihihihi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jullie twee samen is echt tof
Oké, leuk.quote:
Wil je dat zien dan?quote:
Sehr gut mein freund.quote:
Van wanneer?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Sehr gut mein freund.
Heb jij jouw DM al gezien?
Van gisteren.quote:
Ik zou even moeten kijken, ik denk dat ik het gemist heb.quote:
Dit maakt alles beter uiteraardquote:
Je kan het ook gewoon zeggenquote:
Hihi jij zei mutsquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me irritant nerveus, het maakt mij slechtgemutst :$
[..]
Dit maakt alles beter uiteraard![]()
Wat ben je vergeten?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen commentaar.
[..]
Ben ik vergeten.
Nou. Dat staat in de OP. Verzamelen op centraal, cafe/eetgelegenheid opzoeken, drinken en eten en lolmaken!quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
ALs ik vrijdag vrij heb, en zaterdag niet zo vroeg hoef te werken zal ik eens kijken of ik in Arnhem kan geraken.. Geen zekerheden.. Wat is eigenlijk het plan van de avond?
Ik ben ook nerveus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me irritant nerveus, het maakt mij slechtgemutst :$
[..]
Dit maakt alles beter uiteraard![]()
Wat muts?quote:
Hmmkay.. Dat wordt dan niet drinken als ik nog moet rijden.. Ik heb nergens in Arnhem waar ik evt zou kunnen pitten..quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou. Dat staat in de OP. Verzamelen op centraal, cafe/eetgelegenheid opzoeken, drinken en eten en lolmaken!
Wat ben je ook een mutsquote:
Spot er niet mee, het is zwaar hoor :$quote:
Zou ik ook zijnquote:
Of je vat er 1 of 2, dat kan wel als je een paar uur blijftquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmmkay.. Dat wordt dan niet drinken als ik nog moet rijden.. Ik heb nergens in Arnhem waar ik evt zou kunnen pitten..
Wat voor leven ga je koken?quote:
Kan je niet met de trein oid? Nja, je hoeft toch ook niet te drinken, zonder kan ook prima.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmmkay.. Dat wordt dan niet drinken als ik nog moet rijden.. Ik heb nergens in Arnhem waar ik evt zou kunnen pitten..
Mij.. Dit is mijn laatste dag hier.. Vaarwel alvastquote:
Ik wil je best etenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mij.. Dit is mijn laatste dag hier.. Vaarwel alvast
Jij en 9684584373467363499 anderenquote:
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij en 9684584373467363499 anderen
Picsquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ff een rondje door m'n kamer rennen :$
Nah ik rij liever dan dat ik trein, hoef ik niet zo extreem op tijd te letten enzo ivm laatste treinen etcquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan je niet met de trein oid? Nja, je hoeft toch ook niet te drinken, zonder kan ook prima.
Het is gewoon leukig, niet neukig.
quote:
Ik neem genoegen met een klein hapje/likjequote:Op zondag 21 oktober 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zou je dat wel accepteren van een kerel dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen pics.. Maar zo ging het ongeveerquote:
Thanks voor de MI. You made me laughquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen pics.. Maar zo ging het ongeveer
[ afbeelding ]
Jaja dat zeg je nu! Maar dan he.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Spot er niet mee, het is zwaar hoor :$
[..]
Zou ik ook zijn
Nee hoor komt heul wel goe :$![]()
Zou het niet proberenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met een klein hapje/likje
Van David Boreanaz misschienquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou je dat wel accepteren van een kerel dan?
Nee, ff kiekonquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks voor de MI. You made me laugh
Dan wat? Vertel me allesquote:
Jammerquote:
Ik moet wel met de trein.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah ik rij liever dan dat ik trein, hoef ik niet zo extreem op tijd te letten enzo ivm laatste treinen etc
OHja en ik was daar niet eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen pics.. Maar zo ging het ongeveer
[ afbeelding ]
Ok gr grquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:01 schreef MissExpert het volgende:
Vinnie vergezeld jullie weer over 2uurtjes
Ik ook FOLquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet wel met de trein.Life sucks.
Ik knuffelde mijn bed maar uiteraard dacht ik aan jouquote:
Deze; Music From The Jilted Generation - The Prodigy Fans Album Vol. 1quote:
Oke oke, dan is het goed hoor dikke gerda.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik knuffelde mijn bed maar uiteraard dacht ik aan jou
Aww, welke kant moet je op dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet wel met de trein.Life sucks.
Ohhhhhhhh Prodigy.. Prodigy kennen we wallllllquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze; Music From The Jilted Generation - The Prodigy Fans Album Vol. 1
Zitten leuke nummers bij
De hemel.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke oke, dan is het goed hoor dikke gerda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Vooral dit nummer: 05 - PoisonPro - Reason Of My Lifequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh Prodigy.. Prodigy kennen we wallllll
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op zaterdagmiddag, bedaard in de wei.. GERDAAAA KOEIENNNNNNNNNNJij weet heul zelf wel de waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Meh. Sushi?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dacht dat het jouw tekst was
Kan ik het goedmaken?
Mag ik je morgen de liefde verklaren?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:05 schreef Tamashii het volgende:
Even geen grapje, er is zo'n tof nummer van de Prodigy.
Warrior's dance.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij weet heul zelf wel de waarheid.
Wie houdt er niet van sushi. Dat dit kan....quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hou ik niet zo van
Maar wil jou wel sushi voeren
Weinig mensen die ik ken houden er van hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wie houdt er niet van sushi. Dat dit kan....
Dat mag jij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mag ik je morgen de liefde verklaren?
[..]![]()
Zie je wel, verkeerde omgeving! Friesland was t toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weinig mensen die ik ken houden er van hoor
Mama zei dan altijd van "ze hebben een slechte invloed op je"quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weinig mensen die ik ken houden er van hoor
Friesland?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zie je wel, verkeerde omgeving! Friesland was t toch?
Dat zei ze ook tegen mij, over sushifansquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mama zei dan altijd van "ze hebben een slechte invloed op je"
DUS.. ZODOENDE
Vind ik niet normaal dit.. Ik ga huilen in een hoekje :$quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Friesland?NEE.
Ik woon op 30 minuten van Rockjon ofzo
[..]
Dat zei ze ook tegen mij, over sushifans![]()
Hoymy godddd. Het was een grapje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Friesland?NEE.
Ik woon op 30 minuten van Rockjon ofzo
[..]
Dat zei ze ook tegen mij, over sushifans![]()
Biertje?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vind ik niet normaal dit.. Ik ga huilen in een hoekje :$
Ruilen? Ik maak liever schoon.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, ik moet nog schoonmaken, en nog vele andere dingen doen.
* -_Guitarist_- geeft Rockjon een koud biertjequote:
Vooruit dan maarquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- geeft Rockjon een koud biertje
Kun je mijn nederige excuses aanvaarden?
Jij bedanktquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vooruit dan maar![]()
Dank je wel
I know I know.quote:
Ik neem dat meisje welquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know I know.
Hee even over ons huis later eah? Dit soort interieur wil ik, beetje die foto's kijken waar interieur opstaat dus niet dat meisje.
http://www.imfashionstone(...)B02:00&max-results=7
Gaan we samenwonen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know I know.
Hee even over ons huis later eah? Dit soort interieur wil ik, beetje die foto's kijken waar interieur opstaat dus niet dat meisje.
Omg, nicequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know I know.
In het diepe.. STEEK DE REGEN IN DE FIK EN JAAG DE STOEPENquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
In het diepe.. STEEK DE REGEN IN DE FIK EN JAAG DE STOEPEN
Jaja oke dat is goed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gaan we samenwonen?![]()
Helemaal goed hoor.. Dat meisje mag wel onze Lupita de schoonmaakster worden btw, scheelt weer werk
Ja toch. Kleren inloop kast erbij en voila. Een prachtig huis.quote:
Compromissen mogen best.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
In het diepe.. STEEK DE REGEN IN DE FIK EN JAAG DE STOEPEN
quote:
Kom hier emo's.quote:
Valt tegen eigenlijk. Normaal gesproken had ik al drie topics volgespamd met mijn onzin.quote:
Meisjeeeequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt tegen eigenlijk. Normaal gesproken had ik al drie topics volgespamd met mijn onzin.
quote:
Tsss u is demanding ? U was toch op ehm, interactieve-expeditie?quote:
Toch vind ook ik het hard gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt tegen eigenlijk. Normaal gesproken had ik al drie topics volgespamd met mijn onzin.
Snap dr niks meer van whehequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tsss u is demanding ? U was toch op ehm, interactieve-expeditie?
Ouddorp was kutquote:
had mij ge dm-t oid. Was ik gekomen :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ouddorp was kutToen ik aankwam was de wind al te ver gestorven, geprobeerd, maar ging niet echt meer.
Tot overmaat van ramp was jij d'r niet
Je wist toch dat ik kwam?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
had mij ge dm-t oid. Was ik gekomen :p
Nouja, ik ben best flexibel. Soms dan. Heel soms.quote:
Dacht je dat ik kwam dan? Ik moet vandaag werken dus kon zwz niet werken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wist toch dat ik kwam?
Nou ik zal de volgende keer iets sturen dan![]()
Vind je de Brouwersdam ook nog acceptabel, is maar ietsiepietsie verderGeeft meer mogelijkheden mbt windrichting.
Ik kan/doe alleen maar golfsurfen wind hoeft daarbij geen grote rol te spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wist toch dat ik kwam?
Nou ik zal de volgende keer iets sturen dan![]()
Vind je de Brouwersdam ook nog acceptabel, is maar ietsiepietsie verderGeeft meer mogelijkheden mbt windrichting.
Helemaal goed, ik buig graag :$quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik ben best flexibel. Soms dan. Heel soms.
Benen in de nek ja?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar voor mij welquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:50 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik kan/doe alleen maar golfsurfen wind hoeft daarbij geen grote rol te spelen.
Haha nee hoor, maar het was een leuke verrassing geweestquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:50 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dacht je dat ik kwam dan? Ik moet vandaag werken dus kon zwz niet werken.
We maken er een keer een leuk weekend van is het niet
Prrrr, flexibele damesquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij surftquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:50 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik kan/doe alleen maar golfsurfen wind hoeft daarbij geen grote rol te spelen.
En waar komt de adrenaline dan in het spel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:58 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook iets met adrenaline doen.Uit een vliegtuig springen ofzo.
Dan ga ik met je mee, dat wil ik ook al jarenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:58 schreef Tamashii het volgende:
Bij de constatering dat je de rest van de excercitie niet helemaal goed hebt gepland, de parachute enzo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
En waar komt de adrenaline dan in het spel?
Op 33 kilometer hoogte springenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:58 schreef Tamashii het volgende:
Oeh, parachute springen zit ik ook sinds een week of 2 aan te denken, ik ga wel meequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:58 schreef Tamashii het volgende:
MEETquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ga ik met je mee, dat wil ik ook al jaren
Waar niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
En waar komt de adrenaline dan in het spel?
Is goed. Moet ook nog bungeejumpen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ga ik met je mee, dat wil ik ook al jaren
OMG. Jij snapt de toffe dingenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is goed. Moet ook nog bungeejumpen.
Tuurlijk npquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij surft? Wil je mee naar Hawaii
? Ik kan wel een leraar gebruiken
.
Dat lijkt me dan weer helemaal nietsquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is goed. Moet ook nog bungeejumpen.
Ok doen we.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee hoor, maar het was een leuke verrassing geweest
Maar klinkt als een goed plan
Ja, te vet. Maar ik moet eerst maar het opbouwen aangezien ik klimmen 3 weken geleden al eng vond.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh, parachute springen zit ik ook sinds een week of 2 aan te denken, ik ga wel mee, in zeeland kan het
, weet niet of dat ver weg is voor jou..
Oww je doet mijn huidige hobby ook nog eensquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, te vet. Maar ik moet eerst maar het opbouwen aangezien ik klimmen 3 weken geleden al eng vond.
Nja, ik vond het heel tof met een persoon die al jaren ervaring had. Zelf zekeren of met een vriend die het niet zo lang doet vind ik stukken enger.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oww je doet mijn huidige hobby ook nog eens, ik klim sinds half augustus
.
Bangerd!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, ik vond het heel tof met een persoon die al jaren ervaring had. Zelf zekeren of met een vriend die het niet zo lang doet vind ik stukken enger.
Goedenavond!quote:
Zo dacht ik vroeger ook!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:05 schreef fietsie het volgende:
2 blondjes aan de bar:
"Weet jij wat neuken in het Engels is?"
"Nitchen!"
"O?"
"Ja, want keuken is Kitchen..."
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voel me net een vrouw, ik heb zin in chocola
Waargebeurt?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:05 schreef fietsie het volgende:
2 blondjes aan de bar:
"Weet jij wat neuken in het Engels is?"
"Nitchen!"
"O?"
"Ja, want keuken is Kitchen..."
Ja nu kan ik iets beter Engels.quote:
Gaat het hier over klimmen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oww je doet mijn huidige hobby ook nog eens, ik klim sinds half augustus
.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb net aardbeienijs met slagroom op
Is ook heel lekker.. met suikerquote:
*geeft haarverf*quote:
Donkerblond is geen blond. Meer bruinachtig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heul wel![]()
Maar blond is niet erg hoor, blond is goed
Whatevuhrquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Donkerblond is geen blond. Meer bruinachtig.
Hoi, ja, maar je woont vast niet vlakbij eindhoven :pquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Gaat het hier over klimmen.
Ik ben getriggerd
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whatevuhr![]()
Blond = porno, Tams = donkerblond = blond = porno..![]()
Als we gaan klimmen kom ik er nu aanquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, ja, maar je woont vast niet vlakbij eindhoven :p
Ik zal jou eens beklimmenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Als we gaan klimmen kom ik er nu aan
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb iets waar zij op mag klimmen, nog beter
Ohlalalquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb iets waar zij op mag klimmen, nog beter
Dat zijn inkoppertjes.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk hihi![]()
(sorry moest hem maken)
Welk beeld? Dat de vrouw groter is dan de man?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Evie het volgende:
echt dat beeld, doet pijn aan mijn arme oogjes!
AND 500 MORE!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Tamashii het volgende:
Welll I know I'm gonne beeee. I'm gonna beeee the man. WELL I WOULD WALK 500 MILES!
doe mij maar een jan de wandelaarquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Tamashii het volgende:
Welll I know I'm gonne beeee. I'm gonna beeee the man. WELL I WOULD WALK 500 MILES!
Hmmm, vind ik dit een compliment of niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whatevuhr![]()
Blond = porno, Tams = donkerblond = blond = porno..![]()
And I would walk 500 back, just to be the man that walk 1000 miles... lalala verder even niet uit m'n hoofd..quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:20 schreef Tamashii het volgende:
lekker tochquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me nu een dame van lichte zeden :$
Pics.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mijn mac deed even k*t dus was even niet onlinequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, ik vond het heel tof met een persoon die al jaren ervaring had. Zelf zekeren of met een vriend die het niet zo lang doet vind ik stukken enger.
Maar wel "lekker" spannendquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goedenavond!
Mweh, als je dan achterover moet hangen boven in, ja dat vond ik wel effe spannend.
Ik ben partner loos op het moment, dus als je in de buurt woontquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Gaat het hier over klimmen.
Ik ben getriggerd
Maar een keer iets afspreken danquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Als we gaan klimmen kom ik er nu aan
Ge-ni-aal. Gewoon echt om zo te-ring hard mee te zingen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
And I would walk 500 back, just to be the man that walk 1000 miles... lalala verder even niet uit m'n hoofd..
En waarom?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welk beeld? Dat de vrouw groter is dan de man?
Ik zal het even goed doen dan..quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ge-ni-aal. Gewoon echt om zo te-ring hard mee te zingen.
quote:But I would walk 500 miles
And I would walk 500 more
Just to be the man who walked 1000 miles
To fall down at your door
quote:
Ik ben er nog niet helemaal over uit :$quote:
Valt mee toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit :$
das een dooie die in een spiegel loertquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit :$
Doe ermee wat je wiltquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmmm, vind ik dit een compliment of niet.
Heel depri op sommige vlakken, maar wel geile scene tussen Nathalie en Mila.quote:
Hokeujjjjquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:24 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
das een dooie die in een spiegel loert
Veel te kort alleenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel depri op sommige vlakken, maar wel geile scene tussen Nathalie en Mila.
Gaan wij een dag klimmen. Outdoor valley in berschehoek/rotterdam. Raad ik aan. Super toffe binnen-buiten wandenquote:[b]Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef DaMook het volgende:[/b\
[..]
Ik ben partner loos op het moment, dus als je in de buurt woont.
[..]
Maar een keer iets afspreken dan, ik heb het nu al weer even niet gedaan en daar baal ik wel van
.
En dat is Black Swanquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ok laat maar...
Ik wil een film waar je lekker in kan wegzinken... Dus geen actiefilm... Gewoon een film die inwerkt op de gedachten eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |