Het is handig om te vermelden waarnaar je refereert. ONZ / [ONZ-Awards 2012] Stem-topic! dat bedoel je? Of doel je op de stemmen in mijn hoofd?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:02 schreef mr_chuck het volgende:
Wanneer worden de stemmen geteld?
Griefelijke groeten,
- M-C
Jammerquote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef LompeHork het volgende:
Zat topics waar hij zich niet bij kan vervelen. Ik ga niet nu ineens roepen: "nee deze laten we open!" als we normaliter dat soort bagger wegknikkeren.
Waarom laat je hem dan geen hartverzakking krijgenquote:Op donderdag 29 november 2012 13:35 schreef LompeHork het volgende:
Dat soort topics zakken prima weg ja.
Nu niet meerquote:Op donderdag 29 november 2012 13:36 schreef Fopje het volgende:
Tyron is elk topic wat hij heeft geopend aan het omhoog kicken
Omdat appel, is wel prima zo, je hebt een uitleg.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom laat je hem dan geen hartverzakking krijgen
Misschien is het ook muggenzifterij van mij. Maar vond het zo zielig voor het mennekequote:Op donderdag 29 november 2012 13:45 schreef LompeHork het volgende:
Weet ik toch?Ik zie alleen geen heil in dat topic, verder niets mis met TS ook
edit: Nah, vooruit dan maar.
No hard feelings.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien is het ook muggenzifterij van mij. Maar vond het zo zielig voor het menneke
Ik haat jequote:Op donderdag 29 november 2012 14:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
No hard feelings.Snap het ook wel.
Weet ik niet, moet je bij B&H zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Potverdorie doet iemand nachtbagger even open?
Zie je DM dan schatje.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat denk je dat ik aan het doen ben.
Ja potverdikkie ik word alle kanten opgestuurd hiermee, die b&h mods zijn dood.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je bij B&H zijn.
B&H / [FB] Met een nieuwe FAQ daarzo, niet ONZ probleem.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja potverdikkie ik word alle kanten opgestuurd hiermee, die b&h mods zijn dood.
Ja nou ik vind het niet leuk dat er totaal niet grappig plaatjes in ONZ / Funny links, pics & clips - #129 Touchy-feely-plaatjes-topic worden gepost. Ik kan daar niet mee omgaan. Dat is net als een bak met allemaal rode smarties en daar zitten dan 1 of 2 blauwe tussen. Of tegens die om en om zwart en wit liggen en dan ineens liggen er twee zwarte naast elkaar, gewoon niet leuk. Dolfijnen waarvan de hele groep blauw gekleurd is en dan zit er ineens een grijs-blauwe tussen. Het klopt gewoon niet en die hoort daar niet. MAg niet kunnen.quote:
Zie mijn post aldaar, het gaat om funny pics, geen zoetsappige pics van diertjes, dus opgelost.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja nou ik vind het niet leuk dat er totaal niet grappig plaatjes in ONZ / Funny links, pics & clips - #129 Touchy-feely-plaatjes-topic worden gepost. Ik kan daar niet mee omgaan. Dat is net als een bak met allemaal rode smarties en daar zitten dan 1 of 2 blauwe tussen. Of tegens die om en om zwart en wit liggen en dan ineens liggen er twee zwarte naast elkaar, gewoon niet leuk. Dolfijnen waarvan de hele groep blauw gekleurd is en dan zit er ineens een grijs-blauwe tussen. Het klopt gewoon niet en die hoort daar niet. MAg niet kunnen.
Ja, ik heb last van OCD.
Oké bedankt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie mijn post aldaar, het gaat om funny pics, geen zoetsappige pics van diertjes, dus opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |