Dat is natuurlijk gelul, trollen op andermans website doen we al tijden niet meer op FOK!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef Maanvis het volgende:
Het Seksforum van de Kindertelefoon geen feeling met FOK! heeft deze mod.
in de good old days was dat waar FOK! voor stond!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gelul, trollen op andermans website doen we al tijden niet meer op FOK!
helaas niet neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gelul, trollen op andermans website doen we al tijden niet meer op FOK!
I know, ik voel je pijn bro.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in de good old days was dat waar FOK! voor stond!
2009!quote:
ik geloof er niets van!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hobbel hier al wat langer rond.
Je kunt de jaarringen tellen door m'n fapstaaf door midden te zagen, maar die heb ik nog even nodig.quote:
Kom niet aan de bevers van Karina.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Karina kan wel voor zichzelf opkomen. Ze is een sterke warme vrouw.
Feedback of bevers gaarne.
Geile bever keurt het goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Karina kan wel voor zichzelf opkomen. Ze is een sterke warme vrouw.
Feedback of bevers gaarne.
Staat toch een reden:quote:Op vrijdag 2 november 2012 00:39 schreef Woestijnvos het volgende:
Mijn topic zonder reden, dicht gooien waarom.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:16 schreef LompeHork het volgende:
Het is je moeder in een minirokje met een stuk gebraden kip.
Dat probleem heeft zichzelf opgelost.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 07:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat probleem heeft zichzelf opgelost.
Omdat appel. En eik gewoon omdat tong blijft.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:14 schreef zovty het volgende:
Tong gaat niet weg......maar wel minderen in Onzin
Waarom op slot?
Nee, dat is te makkelijk.Dat maakt het toch geen kuttopic?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat appel. En eik gewoon omdat tong blijft.
Is het ook niet, het is een goed topic, maar wel dicht. Simpel: Tong blijft, nothing to see herequote:Op woensdag 7 november 2012 13:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, dat is te makkelijk.Dat maakt het toch geen kuttopic?
Maar waarom het hele topic verwijderen?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat appel. En eik gewoon omdat tong blijft.
Omdat peer.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar waarom het hele topic verwijderen?
Blijkbaar op verzoek van de TS. Shit happens.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar waarom het hele topic verwijderen?
Doen ze alsof er stront aan de knikker is.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Blijkbaar op verzoek van de TS. Shit happens.
Ik ben niet helderziend.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doen ze alsof er stront aan de knikker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |