Nee klopt hoor, maar over het algemeen is het hier pas druk met andere supporters als we hebben verloren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom immers is aangetrokken. Daar zullen ze in mijn PSVtopic minder inhoudelijk correct over zijn dan hier, gok ik.
Pak hem, Raja. Reageer jij ook nog even op de insinuaties van je college trouwens? Ik vind dat dit niet door de beugel kan. Over beugels gesproken.. Beugelsdijk nog een optie om jullie selectie te verbreden? Heeft bij Dordrecht gevoetbald, dus lijkt me een prima speler voor Feijenoord.quote:
Je kwam een tijd geleden Nog dat ik feyenoorders niet moest uitlokken in het PSV topic, nu doe je precies hetzelfde.. Dus doe ff normaal manquote:
Hij mag zich toch gewoon afvragen waarom een dag na de winst op VVV iedereen hier komt? Voor de rest: Niks mis mee!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stel je aan dikke, iedereen mag kom waar die wil. Geen muur ofzo
Pauper eens lekker op naar je eigen topic. Niet zo stoer doen tegen DonRajaquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kwam een tijd geleden Nog dat ik feyenoorders niet moest uitlokken in het PSV topic, nu doe je precies hetzelfde.. Dus doe ff normaal man
Heb ik jou wat gevraagd?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Pauper eens lekker op naar je eigen topic. Niet zo stoer doen tegen DonRaja.
Ik kom hier alleen een beetje lezen. Ik las die posts van Kromme, toen vroeg ik me af wat de reden tot aantrekken van die jongen eigenlijk is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee klopt hoor, maar over het algemeen is het hier pas druk met andere supporters als we hebben verloren.
Hij heeft gister ingezien dat ADO boven Feyenoord gaat eindigen dit seizoen. Goed he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen een beetje lezen. Ik las die posts van Kromme, toen vroeg ik me af wat de reden tot aantrekken van die jongen eigenlijk is.
Boo-hoo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kwam een tijd geleden Nog dat ik feyenoorders niet moest uitlokken in het PSV topic, nu doe je precies hetzelfde.. Dus doe ff normaal man
Dat zeg ik net, scorend vermogen. En tot nu toe loopt hij 6 uit 9. Dus zo slecht is dat ook weer niet. Alleen jammer dat hij verder niet kan voetballen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen een beetje lezen. Ik las die posts van Kromme, toen vroeg ik me af wat de reden tot aantrekken van die jongen eigenlijk is.
Hoe lok ik iemand uit door me af te vragen waarom ineens iedereen hier is? Buitendam geeft normaal antwoord, jij gedraagt je weer vreemd. Ga lekker verder met de discussie over Immers en nogmaals: probeer niet geforceerd stoer te doen knaapje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heel slim dat je die posts van mij goed leest. Eindelijk een verstandige ziel op Fok!. Ik kom binnenkort wel weer eens buurten in het PSV-topic trouwensquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Laten we die discussie in FB latenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Pak hem, Raja. Reageer jij ook nog even op de insinuaties van je college trouwens? Ik vind dat dit niet door de beugel kan. Over beugels gesproken.. Beugelsdijk nog een optie om jullie selectie te verbreden? Heeft bij Dordrecht gevoetbald, dus lijkt me een prima speler voor Feijenoord.
Komt negatief over, alsof er getrolled wordtquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe lok ik iemand uit door me af te vragen waarom ineens iedereen hier is? Buitendam geeft normaal antwoord, jij gedraagt je weer vreemd. Ga lekker verder met de discussie over Immers en nogmaals: probeer niet geforceerd stoer te doen knaapje.
Voor jou, ja. Calimero.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt negatief over, alsof er getrolled wordt
Haha!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het huidige Milan is geen grote stapquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:44 schreef De_kromme het volgende:
Wat vinden jullie er trouwens van dat Indi gelinked wordt aan AC Milan? Te grote stap? Liever nog een jaartje behouden? En wat is de vraagprijs sowieso?
Daarom. Als het probleem Leerdam wordt opgelost (lees: op de bank wordt gezet) moet ook Immers beter gaan draaien. Nu is het teveel van hetzelfde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:43 schreef DonRaja het volgende:
Immers is zeker niet het niveau dat we als Feyenoord moeten nastreven, maar met onze huidige middelen/mogelijkheden is het een zeer welkome aanwinst gebleken. We moeten alleen niet van hem verwachten dat hij het team op voetballende kwaliteiten op sleeptouw kan nemen. Ik verwacht wel veel strijd en zo nu en dan een doelpuntje van hem.
Tot nu toe doet hij dat prima
Was geen troll gozer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelt zich waarschijnlijk zeer snel in de basis met alle oude knarren daar ja. Alsnog is zo'n grote club als Milan qua historie natuurlijk een veel te grote stap imo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het huidige Milan is geen grote stap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |