Dan kom ik ook wel even buurten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:15 schreef Muto het volgende:
Een weekje HMF terug in de week van de Klassieker zou wel geniaal zijn.
Is die tweede ring er eigenlijk al? Zat weer aardig vol vandaag in Den Haag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan kom ik ook wel even buurten.
Immers is meteen de beste speler van heel Feijenoord, geniaal om te zien. Wat een baggerselectie hebben jullie toch ook eigenlijk.
Ja, 1 op 1 verkoop wilt nog niet echt lopen. Gewoon 2 op 1 knallen en het zit vol tegen Utrecht (zeker nu ze weer uitsupporters mee mogen nemen).quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Is die tweede ring er eigenlijk al? Zat weer aardig vol vandaag in Den Haag.
Was mijn gedachte ook vandaag. Ik vind hem bijvoorbeeld een goede traptechniek hebben, staat vaak goed en pakt ballen (ook corners e.d.) goed klem. Maar ja als je niet bij de paal en lat kan wordt het moeilijk. Vermeer is maar 6 CM groter maar die heeft het probleem niet. Volgens mij heeft die Lamprou ook korte armpjes.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij kan ie best goed keepen maar is ie echt te klein. 15-20 centimeter groter en het was een hele goede geweest.
Wat vind jij een troll? Vind je Lamprou goed dan? Wij verliezen gelukkig niet zo vaak, dus maak je dan maar geen zorgen over de toekomst.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Op de één of ander manier kom je altijd hier trollen als Den Haag weer eens verloren heeft.
Altijd. Voorbeschouwen op de ondergang van Feijenoord volgende week. ADO eindigt gewoon weer boven Feijenoord dit jaar, mark my words.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Morgen weer een drukke dag op de redactie van de Snor, de_kromme?
Volgens mij kan niemand hier de toekomst voorspellen, beetje een nutteloze vraag dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat vind jij een troll? Vind je Lamprou goed dan? Wij verliezen gelukkig niet zo vaak, dus maak je dan maar geen zorgen over de toekomst.
Met hoeveel gaan jullie eraf volgende week trouwens? Nulletje of 4?
Ik sta toch al zeker 4000 in de plus met wedden op winsten van ADO anders hoor. Ik kan wel voorspellen dat Goossens binnen een periode van 72 uur weer geblesseerd is trouwens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij kan niemand hier de toekomst voorspellen, beetje een nutteloze vraag dus.
Die durf ik wel aan, kratje bier erop?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik sta toch al zeker 4000 in de plus met wedden op winsten van ADO anders hoor. Ik kan wel voorspellen dat Goossens binnen een periode van 72 uur weer geblesseerd is trouwens.
Laten we een ietwat redelijkere termijn nemen, als je een 1 op 1 deal wilt sluiten. Zes weken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die durf ik wel aan, kratje bier erop?
Neequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Laten we een ietwat redelijkere termijn nemen, als je een 1 op 1 deal wilt sluiten. Zes weken?
Prima deal voor jou hoor. Goossens blijft toch zeker wel 6 weken heel mag ik hopen? Lekker vertrouwen heb jij in je eigen spelers.quote:
Coutinho is ook 1 meter 70 ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef De_kromme het volgende:
Oja, Lamprou als tweede keeper.
Coutinho en Zwinkels kopen? Vijf miljoen p.s.. Zijn beide beter dan Mulder en/of die gare kut Griek.
joh jij en ik kennen beide de blessure geschiedenis van Goossensquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima deal voor jou hoor. Goossens blijft toch zeker wel 6 weken heel mag ik hopen? Lekker vertrouwen heb jij in je eigen spelers.
Goede aankoop dan als je denkt dat hij binnen een termijn van zes weken weer geblesseerd raakt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
joh jij en ik kennen beide de blessure geschiedenis van Goossens
Die kan tenminste wel keepen, dat is een voordeel he?quote:
Daarom hebben jullie ook 6 punten minderquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goede aankoop dan als je denkt dat hij binnen een termijn van zes weken weer geblesseerd raakt.
[..]
Die kan tenminste wel keepen, dat is een voordeel he?
Korte termijn kijken, dat kunnen jullie wel goed daar in Rotterdam ja. In Mulder en Lamprou potentie zienquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom hebben jullie ook 6 punten minder
Oké, Feyenoord gaat boven Den Haag eindigen dit seizoen. Kratje bier?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Korte termijn kijken, dat kunnen jullie wel goed daar in Rotterdam ja. In Mulder en Lamprou potentie zien![]()
. En dan rep ik niet eens over de Charisteas-achtige huur van Pelle. Die mooiboy heeft er door ons aller geliefde Hagenees Verhoek een paar ingeprikt, maar die maakt maximaal 10 goals in een jaar
.
Stop je hele act maar, een raam is nog minder doorzichtigquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Korte termijn kijken, dat kunnen jullie wel goed daar in Rotterdam ja. In Mulder en Lamprou potentie zien![]()
. En dan rep ik niet eens over de Charisteas-achtige huur van Pelle. Die mooiboy heeft er door ons aller geliefde Hagenees Verhoek een paar ingeprikt, maar die maakt maximaal 10 goals in een jaar
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |