vond het al vreemd dat ik elke keer dat ik keek er deuce was, dacht dat t was vastgelopenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef TheArt het volgende:
Holy fuck wat een game bij Mathieu-Batista AgutNa 27 minuten, 6 MPs van Mathieu en tig BPs gemist breakt Batusta Agut toch uiteindelijk naar 5-5 in de tweede set.
nu mag ik hopen dat hij daar geen paal voor heeft gebruiktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef Tim86 het volgende:
Paire krijgt een waarschuwing omdat hij zijn racket meenam naar het toilet. Dat heb ik nog nooit gezien
edit: oh het was racket abuse omdat hij zijn racket tijdens het pissen kapot heeft geslagen![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef Tim86 het volgende:
Paire krijgt een waarschuwing omdat hij zijn racket meenam naar het toilet. Dat heb ik nog nooit gezien
edit: oh het was racket abuse omdat hij zijn racket tijdens het pissen kapot heeft geslagen![]()
Dat deed ik toen ik 12 wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Paire is nu zo boos/teleurgesteld dat hij alle ballen maar laat lopen. In 5 minuten tijd ofzo 3-0 Nishikori
WTFquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:48 schreef Rosario het volgende:
Hij wint wel, van Gasquet. En Djokovic komt op met een Darth Vader-helm.
quote:
En 3e set nu, 7-5 in de tiebreak voor Querreyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:29 schreef Rosario het volgende:
Querrey is er ook van geschrokken.. Wordt meteen gebageld.
Hij speelde beduidend beter in de tweede set.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
En 3e set nu, 7-5 in de tiebreak voor Querrey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |