vond het al vreemd dat ik elke keer dat ik keek er deuce was, dacht dat t was vastgelopenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:49 schreef TheArt het volgende:
Holy fuck wat een game bij Mathieu-Batista AgutNa 27 minuten, 6 MPs van Mathieu en tig BPs gemist breakt Batusta Agut toch uiteindelijk naar 5-5 in de tweede set.
nu mag ik hopen dat hij daar geen paal voor heeft gebruiktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef Tim86 het volgende:
Paire krijgt een waarschuwing omdat hij zijn racket meenam naar het toilet. Dat heb ik nog nooit gezien
edit: oh het was racket abuse omdat hij zijn racket tijdens het pissen kapot heeft geslagen![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef Tim86 het volgende:
Paire krijgt een waarschuwing omdat hij zijn racket meenam naar het toilet. Dat heb ik nog nooit gezien
edit: oh het was racket abuse omdat hij zijn racket tijdens het pissen kapot heeft geslagen![]()
Dat deed ik toen ik 12 wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Paire is nu zo boos/teleurgesteld dat hij alle ballen maar laat lopen. In 5 minuten tijd ofzo 3-0 Nishikori
WTFquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:48 schreef Rosario het volgende:
Hij wint wel, van Gasquet. En Djokovic komt op met een Darth Vader-helm.
quote:
En 3e set nu, 7-5 in de tiebreak voor Querreyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:29 schreef Rosario het volgende:
Querrey is er ook van geschrokken.. Wordt meteen gebageld.
Hij speelde beduidend beter in de tweede set.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
En 3e set nu, 7-5 in de tiebreak voor Querrey
't Is zeker geen debiel masker, maar inderdaad, als je daarmee de baan opkomt moet je wel winnen natuurlijk. Anders is 't een beetje sneu.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:05 schreef detennismaster het volgende:
En terecht. Moet je maar niet met zo'n debiel masker de baan opkomen.
Hmm, ik denk juist niet dat die drie er gaan komen.. Zie eerder Gasquet en Nishikori erbij komen, misschien Wawa wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:14 schreef detennismaster het volgende:
Daaronder heb je wel een groep met spelers die op termijn vast in de top8 kunnen komen:
Raonic, Isner, Cilic etc.
Ik baal er van dat Isner weg is gegaan bij Nike. Polo's staan niet bij lange mensen. Die shirts van Lacoste zijn ook altijd eigenlijk te kort voor Isner.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:12 schreef Rosario het volgende:
Llodra en Isner hebben allebei hetzelfde shirt aan.
Stukken beter inderdaad!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik baal er van dat Isner weg is gegaan bij Nike. Polo's staan niet bij lange mensen. Die shirts van Lacoste zijn ook altijd eigenlijk te kort voor Isner.
Dit waren nog eens tijden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat etc. sloeg ook op Gasquet en Almagro. Nishikori zie ik niet zo snel die stap maken. WaWa zeker ook niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hmm, ik denk juist niet dat die drie er gaan komen.. Zie eerder Gasquet en Nishikori erbij komen, misschien Wawa wel.
Isner, Raonic, Cilic.. Allemaal veel te wisselvallig. Cilic kan mentaal echt ineens instorten. Isners voetenwerk is niet top tien waardig, daarnaast volleert 'ie niet al te best. Raonic heeft nog de meeste kans denk ik. Maar we zullen zien.
Nu speelt die in tafellakens.quote:
Lacoste wil wel aan het imago denken natuurlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nu speelt die in tafellakens.
Sws was de signature van Isner ook wel zijn petje achterstevoren maar daar is hij sinds Lacoste ook mee gestopt.![]()
[ afbeelding ]
Oversized Roddick.quote:
Grosjean droeg z'n klep soms gewoon dubbelverkeerd om.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:51 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond vroegah Grosjean altijd een baasje..met zijn pet achterstevoren en de klep gewoon recht..deed hij al voor al die negers het deden #hipster
[ afbeelding ]
Had hij best vaak ja, dat vond ik zelf wat te ver gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Grosjean droeg z'n klep soms gewoon dubbelverkeerd om.
[ afbeelding ]
Kan niet echt een goede foto vinden maar ik herinner mij dat hij zijn klep omhoog had gevouwen. Van achter dus een klep waarbij de kanten omhoog staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |