quote:De wedstrijden tussen de voetbalclubs Feyenoord en Ajax staan in Nederland bekend als De Klassieker. Door de grote rivaliteit tussen beide clubs horen deze wedstrijden, ongeacht de stand op de ranglijst, tot belangrijkste van het jaar. World Soccer Magazine plaatste de wedstrijd in juni 2008 op de vijfde plaats in hun 50 Greatest Derbies-lijst.
quote:Laatste 10 wedstrijden in de Eredivisie:
Feyenoord - Ajax 2002/03 06-10-2002 1-2
Feyenoord - Ajax 2003/04 11-04-2004 1-1
Feyenoord - Ajax 2004/05 17-04-2005 2-3
Feyenoord - Ajax 2005/06 05-02-2006 3-2
Feyenoord - Ajax 2006/07 22-10-2006 0-4
Feyenoord - Ajax 2007/08 11-11-2007 2-2
Feyenoord - Ajax 2008/09 21-09-2008 2-2
Feyenoord - Ajax 2009/10 31-01-2010 1-1
Feyenoord - Ajax 2010/11 19-09-2010 1-2
Feyenoord - Ajax 2011/12 29-01-2012 4-2
Guidetti is in de studio:quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:07 schreef Grifte het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in, Guidetti die de boel oppept, Baas BMI achterin
3-2
Leuk...quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Guidetti is in de studio:
[ afbeelding ]
Dit was niet als een grap bedoel, dus...quote:
Weet ik, ik bedoelde leuk dat hij er is, maar ik vind het dus niet echt leuk dat hij er is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit was niet als een grap bedoel, dus...
Ooh op die manier. Ik dacht dat je dacht dat ik een grap maakte.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, ik bedoelde leuk dat hij er is, maar ik vind het dus niet echt leuk dat hij er is.
Je hebt er al 3 gehad vandaagquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ooh op die manier. Ik dacht dat je dacht dat ik een grap maakte.
Nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ooh op die manier. Ik dacht dat je dacht dat ik een grap maakte.
Er zal vandaag een 4e komen. Ik ga daar er alles aan doen.quote:
Nee op het veld, live analyse.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Guidetti is in de studio:
[ afbeelding ]
Gaat een gekkenhuis wordenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee op het veld, live analyse.
Even flink toezingen
Zal hij zijn shirt uitdoen na een doelpunt?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee op het veld, live analyse.
Even flink toezingen
Als dat die boelerdenen van Ajax nog extra afleidt, why notquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal hij zijn shirt uitdoen na een doelpunt?
Jij blijkbaar niets.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:19 schreef RonnieHansen het volgende:
Tja wat kan je er over zeggen. Feyenoord heeft vanmiddag gemazzeld met een onterechte penalty op een cruciaal moment in de wedstrijd. Ajax is gisteren weer een flink genaaid op een cruciaal moment in de wedstrijd. De kakkerlakken hebben nu een week rust en Ajax moet woensdag voor de CL aan de bak. De vooruitzichten voor ons aller Ajax zijn niet rooskleurig. Menig supporter zal al 2 nederlagen ingecalculeerd hebben.
quote:
[cimg][/cimg]quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe doe je die plaatjes in het midden? [center] doet het niet.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:19 schreef RonnieHansen het volgende:
Tja wat kan je er over zeggen. Feyenoord heeft vanmiddag gemazzeld met een onterechte penalty op een cruciaal moment in de wedstrijd. Ajax is gisteren weer een flink genaaid op een cruciaal moment in de wedstrijd. De kakkerlakken hebben nu een week rust en Ajax moet woensdag voor de CL aan de bak. De vooruitzichten voor ons aller Ajax zijn niet rooskleurig. Menig supporter zal al 2 nederlagen ingecalculeerd hebben.
Waar hebben we dat eerder gehoord?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
Als Ajax verliest kan je ze trouwens wel afschrijven voor de titel. Ik weet dat het nogal riskant is om te zeggen na voorgaande seizoenen, maar ik geloof er wel in.
En Feyenoord op eurojacht, omdat ze na zondag een lekkere boete krijgen van de KNVBquote:
Maar gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:34 schreef Devv het volgende:
Ajax is aan zijn stand verplicht om te winnen.
twitter:superguidetti twitterde op maandag 22-10-2012 om 16:02:07Buzzing That i am going 2 #Feyenoord vs #020 this weekend
and That i Will se #020 lose 2 games this week vs #MCFC and #Feyenoord !
reageer retweet
Wat een stoere jongen met zijn 020quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:49 schreef Grifte het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op maandag 22-10-2012 om 16:02:07Buzzing That i am going 2 #Feyenoord vs #020 this weekend
and That i Will se #020 lose 2 games this week vs #MCFC and #Feyenoord !
reageer retweet
Eerder gewoon zielig, maar dat vind ik van elke volwassen persoon die 010 of 020 zegtquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een stoere jongen met zijn 020
Ja dat bedoel ik. Maar Guidetti is niet echt slim, dat wisten we al.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerder gewoon zielig, maar dat vind ik van elke volwassen persoon die 010 of 020 zegt
Vorig seizoen had je er al helemaal geen vertrouwen in of wat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef Tyron het volgende:
Dit is wel weer een klassieker waar ik spanning voor heb, laatste seizoenen minder gehad.
juist wel, omdat het seizoen daarvoor het erg makkelijk gingquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorig seizoen had je er al helemaal geen vertrouwen in of wat?
Dit denk ik ook jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:05 schreef DrommelsDrommels het volgende:
de slappe mannetjes zullen wel weer ten ondergaan
Je kan Ajax nooit afschrijven voor de titel. Leer dat nou eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
Als Ajax verliest kan je ze trouwens wel afschrijven voor de titel.
Er zal een seizoen komen dat PSV of Twente het wel een keer tot het einde volhouden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan Ajax nooit afschrijven voor de titel. Leer dat nou eens.
Tuurlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Er zal een seizoen komen dat PSV of Twente het wel een keer tot het einde volhouden.
Ach, dat deden ze bij PSV ook in 2007. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:17 schreef J2T het volgende:
Ajax moet je nooit afschrijven. People never learn.
Zelfkastijdingquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook ja
En waarom zit ik godverdomme met 3 vrienden in de Kuip zondag
Wtf?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook ja
Wat?quote:
Toon wat arrogantie als het slechter gaat joh. Dit is een beetje treurig. In welk opzicht zou Feyenoord meer kans hebben tegen dit Ajax? Feyenoord draait zelf ook een zwak seizoen.quote:
Als ik kijk naar Ajax van de afgelopen paar weken dan heb ik gewoon weinig vertrouwenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toon wat arrogantie als het slechter gaat joh. Dit is een beetje treurig. In welk opzicht zou Feyenoord meer kans hebben tegen dit Ajax? Feyenoord draait zelf ook een zwak seizoen.
Ik kan wel een paar dingen bedenken:quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toon wat arrogantie als het slechter gaat joh. Dit is een beetje treurig. In welk opzicht zou Feyenoord meer kans hebben tegen dit Ajax? Feyenoord draait zelf ook een zwak seizoen.
Zwak seizoen vind ik te negatief gesteld. Redelijk seizoen zou ik een betere typering vinden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nja een redelijk Heracles, en een hemeltergend slecht VVV, zit nog wel wat verschil tussen qua tegenstand. Al beaam ik dat Ajax erg zwak is atm, Feyenoord is niet veel beter. We hebben wel De Kuip zondag, dus hoop dat dan maar de doorslag gaat geven. Verwacht qua kwaliteit een nog slechtere wedstrijd dan vorig jaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is gewoon typerend dat wij geen voorsprong kunnen vasthouden tegen een heraclesen dat feyenoord wel een achterstand kan goedmaken tegen vvv
Dus ergens is de wil op dit moment gewoon meer aanwezig bij onze Rotterdamse vrienden
Het gaat om de wil van beide teams en die lijkt bij Ajax heel ver te zoekenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nja een redelijk Heracles, en een hemeltergend slecht VVV, zit nog wel wat verschil tussen qua tegenstand. Al beaam ik dat Ajax erg zwak is atm, Feyenoord is niet veel beter. We hebben wel De Kuip zondag, dus hoop dat dan maar de doorslag gaat geven. Verwacht qua kwaliteit een nog slechtere wedstrijd dan vorig jaar
nee, frank kan hier niets aan doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:11 schreef DonRaja het volgende:
Stel: deze week 2 nederlagen voor Ajax. Wordt er dan al gezaagd aan de stoelpoten van FdB?
Neequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:11 schreef DonRaja het volgende:
Stel: deze week 2 nederlagen voor Ajax. Wordt er dan al gezaagd aan de stoelpoten van FdB?
Ik vind bij Feyenoord de wilskracht ook niet bijzonder, zeker niet tegen de kleine tegenstanders. Vorig jaar in de toppers was die spirit wel erg aanwezig, we zullen het zondag zien :pquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het gaat om de wil van beide teams en die lijkt bij Ajax heel ver te zoeken
Hij kan Poulsen er een keer uithalen bijvoorbeeld. Die kan er echt niks van.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, frank kan hier niets aan doen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, frank kan hier niets aan doen
Ok, het zegt inderdaad genoeg dat jullie niet gek veel internationals meer op het veld hebben staan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Die zal sowieso door de achterban nooit geaccepteerd worden
Wat kan hij er verder aan doen dat er zo'n matig elftal op het veld staat
Ja, maar om hem de schuld te geven om een positie is een beetje wiedesquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij kan Poulsen er een keer uithalen bijvoorbeeld. Die kan er echt niks van.
Nee klopt, maar ook De Boer maakt weleens verkeerde beslissingen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar om hem de schuld te geven om een positie is een beetje wiedes
Ik ga het van dichtbij meemakenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik vind bij Feyenoord de wilskracht ook niet bijzonder, zeker niet tegen de kleine tegenstanders. Vorig jaar in de toppers was die spirit wel erg aanwezig, we zullen het zondag zien :p
Nieuw beleid dit dat, zelf opleiden en geen gekke bedragen meer neerleggenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ok, het zegt inderdaad genoeg dat jullie niet gek veel internationals meer op het veld hebben staan.
Maar toch zijn we dankzij hem 2 keer kampioen geworden en de selectie uitstekend afgehouden van de Bestuursmalaisequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ook De Boer maakt weleens verkeerde beslissingen.
Hij kan er ook niet veel aan doen hoor. Ik zou eerder Overmars wat verwijten. Moisander maakt fout op fout en voegt dus niet veel toe aan Ajax. Geldt ook voor Poulsen en in mindere mate Sana.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar toch zijn we dankzij hem 2 keer kampioen geworden en de selectie uitstekend afgehouden van de Bestuursmalaise
Nee internationals in het algemeen. Volgens mij waren er periodes dat er standaard 11 internationals op het veld stonden (tijd van Koeman?).quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga het van dichtbij meemaken
[..]
Nieuw beleid dit dat, zelf opleiden en geen gekke bedragen meer neerleggen
Tja dan kan er weleens zooi op het veld staan
Maar heb je het nu over NL internationals of moeten we de Denen erbij halen
Ja las het, jammer, pik je de plek in van vier Feyenoordersquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga het van dichtbij meemaken
Sana speelt het beste op Links, heeft hij nog weinig gespeeldquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij kan er ook niet veel aan doen hoor. Ik zou eerder Overmars wat verwijten. Moisander maakt fout op fout en voegt dus niet veel toe aan Ajax. Geldt ook voor Poulsen en in mindere mate Sana.
Ja maar toen was er nog geld om goede spelers te halenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee internationals in het algemeen. Volgens mij waren er periodes dat er standaard 11 internationals op het veld stonden (tijd van Koeman?).
Volgend jaar weerquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja las het, jammer, pik je de plek in van vier Feyenoorders![]()
Maargoed, hadden ze maar eerder motten zijn. Of nog beter, gewoon vol uitvakkie met joden.
Dan moet De Boer hem daar een keer neerzetten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sana speelt het beste op Links, heeft hij nog weinig gespeeld
Tsja, op rechts zijn er al weinig mogelijkheden. gelukkig komt sulejmani nog terugquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan moet De Boer hem daar een keer neerzetten.
Klopt, ik bedoel dat je het inderdaad de trainer niet kwalijk kan nemen dat hij een kwaliteitsarme selectie heeft. Hooguit dat hij een verkeerde tactiek zou hanteren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar toen was er nog geld om goede spelers te halen
Niet dat nu het geld er niet is maar dan val je terug op nieuw beleid
Met die huidige burgermeesters heb ik er weinig vertrouwen in, maar dat zou wel weer geweldig zijn ja. Ik hoopte nog dat we konden oefenen met uitfans tijdens de EL-finalequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer![]()
En heb kaarten via via weten te fixen
2 dingen zijn belangrijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef Muto het volgende:
Wat een kutdiscussie. Een ding is belangrijk:
Feijenoord
Ah, daar hebben we de huiskleuter van VBL ook weer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 dingen zijn belangrijk
Feyenoord is aids
Ajax wint met 6-2
Ja ik vind die Muto ook maar vervelendquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de huiskleuter van VBL ook weer.
Haha, ik dacht bijna dat ik de verkeerde gequote hadquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik vind die Muto ook maar vervelend
Goed dat je het daar mee eens bent
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha, ik dacht bijna dat ik de verkeerde gequote had![]()
Zou wel lelijk zijn geweest
Zeg eens waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook ja
Ja alsof ik je dat echt gaat vertellenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:07 schreef E.H. het volgende:
[..]
Zeg eens waar.![]()
Tweede ring of korte zijde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |