SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier verderOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kuipers helpt Feyenoord aan de punten"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik maar er 'Wij kijken voetbal' van, omdat 'Waar we'-TT's kut zijn, maar bedankt voor de inspiratie.quote:![]()
[..]
Kuipers helpt Feyenoord aan de puntenSnelle Egel![]()
TT: Twente nog steeds bovenaan
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
[..]
Kuipers helpt Feyenoord aan de puntenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik wilde juist een kutte "waar we" TT, sarcasme jwtquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maar er 'Wij kijken voetbal' van, omdat 'Waar we'-TT's kut zijn, maar bedankt voor de inspiratie.![]()
Ja, jij ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatst vroeg je nog aan mij waarom ik dat telkens neer ging zetten![]()
![]()
FOK is geen democratie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef tompsv18 het volgende:
Verander maar even Steven. 4 mensen willen die TT.![]()
Goeie actie Singh
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik vroeg laatst ook of je wou kappen met je irritante gedrag, daar is ook weinig van terecht gekomenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatst vroeg je nog aan mij waarom ik dat telkens neer ging zettenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Vertel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst ook of je wou kappen met je irritante gedrag, daar is ook weinig van terecht gekomen
Kom met feiten dan!![]()
[..]
Kuipers helpt Feyenoord aan de puntenIncelfrikandel![]()
Masita is trouwens echt baggero kwaliteitos.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik mail het wel naar jequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Doe eens neutraalquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwe TT:
Het weekend van de kambeks.![]()
Bedankt Steven voor tt change.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Treurige TT“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
cry me a riverquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Tarado het volgende:
Netjes dat Heerenveen voor staat, dat gun ik Bassie wel![]()
![]()
Wat een jankTT. Allerjezus.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Maaar. STEM OP GUYON.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat heeft vennegoor hier mee te maken?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
en 5 seconden geleden had Feyenoord iemand als Charisteas nodigquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat heeft vennegoor hier mee te maken?![]()
![]()
Die keeper wachtte met het pakken van de bal totdat Zeefuik naar hem toe gerend was.
Duurde een kwartier.![]()
Die schijnt goed te kunnen koppenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat heeft vennegoor hier mee te maken?![]()
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ohh boehoeeeequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ajax is helemaal niet relevantquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.![]()
Duurde zeker de hele wedstrijd tot dit moment dat je hem kon maken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef GGMM het volgende:
Die keeper wachtte met het pakken van de bal totdat Zeefuik naar hem toe gerend was.
Duurde een kwartier.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef GGMM het volgende:
Duurde een kwartier.
know'm sayin?
word? word.![]()
qua charisma is charisteas nog steeds een punt veder maar pelle is stevig aan de bal, in tegen stelling tot Fernandesquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en 5 seconden geleden had Feyenoord iemand als Charisteas nodigNe mutlu Türküm diyene![]()
Boe-hoe-hoe.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.![]()
Ga moeilijk doen om een topictitelquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.
Serieus, dan kan je je nog beter druk maken of je koffie te zoet is![]()
Ajax is de bestequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
ik ken iemand die maakte zich druk omdat ie een bepaald topic niet had geopendquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga moeilijk doen om een topictitel
Serieus, dan kan je je nog beter druk maken of je koffie te zoet is
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef amenth het volgende:
wat een zwakkke kopstootkan beter wat vechtlessen nemen
![]()
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Clasie baasje“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik zag de tranen al weer komen bij clasieMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik vind het gewoon triest. Kutjoden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Er is toch ook niets gelogen aan deze TT of wel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.
Of vond jij het wel een terechte penal?![]()
![]()
quote:Beetje beangstigend sneu voetbalajaxzone.nl sfeertje hangt er ineensquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Cry them a river.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Beetje beangstigend sneu voetbalajaxzone.nl sfeertje hangt er ineens![]()
3-0 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PARRA 2XOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
BOEHOEEEHOEEEEEEEquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat wil je ook met 2 blauwe jodenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Beetje beangstigend sneu voetbalajaxzone.nl sfeertje hangt er ineens![]()
![]()
Je bent bang voor hem in de klassieker he?quote:Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Nee, het is terecht. Maar ik krijg altijd gezeik als ik iets over Eriksen, BMI met een Joden-lopen-altijd-weg sjaaltje of iets anders doe. Iets met users die dan gekwetst worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is toch ook niets gelogen aan deze TT of wel?
Of vond jij het wel een terechte penal?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Daar zakt nou mijn broek van afquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
MUto wint vandaag de DavyJankbal bokaal, gefeliciteerd MutoOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik heb wel zin in een discussie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:12 schreef GGMM het volgende:
En nu klaar over de TT. Verder gezeur daarover kan in feedback.![]()
het is Ajax nietquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
MUto wint vandaag de DavyJankbal bokaal, gefeliciteerd Muto![]()
![]()
heb van haren even gebeld, hij wilde niet.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:12 schreef stevenmac26 het volgende:
MUto wint vandaag de DavyJankbal bokaal, gefeliciteerd Mutoquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:12 schreef GGMM het volgende:
En nu klaar over de TT. Verder gezeur daarover kan in feedback.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dan steel je je zus d'r make-up ofzo, hier gaat het over de wedstrijd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een discussie.![]()
Oh goed onderwerp, Stijn z'n zusjequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan steel je je zus d'r make-up ofzo, hier gaat het over de wedstrijd.![]()
![]()
quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Parra zeker goede training gehad.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
WWie deed dat dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:14 schreef Doublepain het volgende:
Je zal maar een 3-0 voorsprong weggeven![]()
![]()
Ajax stond niet 3-0 voor hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:14 schreef Doublepain het volgende:
![]()
quote:
Wie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:14 schreef Doublepain het volgende:
![]()
![]()
![]()
4-0 zelfsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Die stonden 4-0 voorquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Duitsland, al was het daar zelfs een 4-0 voorsprongquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:14 schreef Doublepain het volgende:
![]()
![]()
Snelle Egel![]()
Dat is wel zo, ze passen zich aan aan het voetbalquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:14 schreef JanCees het volgende:
Het niveau van de scheidsrechters is echt om te janken![]()
Maar ook 3-0.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Godsamme, reageer eens niet zo snel allemaalIk kan het niet meer bijbenen!
wiequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:14 schreef Doublepain het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is goed, opa.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Lijntje sos doet wonderenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Net als Willem IIquote:
Mislukt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:
Nee, jou accepteer ik in mijn samenleving.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je hebt het niet over mij toch stijn![]()
![]()
goeie dag dit 20 euro kwijt dor verkeerde klik op even doelpunt
30 in roulette
en 20 in gokkast dacht dat je zonder geld kon spelenNe mutlu Türküm diyene![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, jou accepteer ik in mijn samenleving.![]()
![]()
Ik snap die hele zuurkoolgrap nog steeds niet, trouwens
Turken mogen niet gokken, wat doe je nou?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef amenth het volgende:
goeie dag dit 20 euro kwijt dor verkeerde klik op even doelpunt
30 in roulette
en 20 in gokkast dacht dat je zonder geld kon spelen![]()
Jij hoort er niet bij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap die hele zuurkoolgrap nog steeds niet, trouwens![]()
![]()
![]()
Iets met Koemanquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zuur man.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap die hele zuurkoolgrap nog steeds niet, trouwensIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
ja jo? bronquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Turken mogen niet gokken, wat doe je nou?Ne mutlu Türküm diyene![]()
Dat vroeg Stijn een keer aan iemand want die was zuurquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
teringquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo moeilijk is het toch nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Toen PSV of Feyenoord verloor zei Stijn tegen een gefrustreerde fan van een van die clubs "heb je zuurkool op?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap die hele zuurkoolgrap nog steeds niet, trouwens'
En nu zegt iedereen dat tegen hem als hij eens gefrustreerd is.
En dat komt nogal eens voor.![]()
![]()
Nou nou, wát een humor!_!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen PSV of Feyenoord verloor zei Stijn tegen een gefrustreerde fan van een van die clubs "heb je zuurkool op?'
Ik heb laatst wel zuurkool op hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen PSV of Feyenoord verloor zei Stijn tegen een gefrustreerde fan van een van die clubs "heb je zuurkool op?'
![]()
Jij neukt zeker ook voor huwelijk en doet de licht uit zodat niemand het ziet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:19 schreef amenth het volgende:
[..]
dit is wedden en die gokgast wo ik doen zonder geld![]()
Kunnen we het gewoon over de wedstrijd hebben?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:20 schreef Muto het volgende:
Kunnen we het gewoon over de wedstrijd hebben?![]()
Daarom hou ik meer van Britse humorquote:
Dat is maar beter ook, denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag ben ik toch pas rond 2 uur thuis![]()
Nee. Gewoon Nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:20 schreef Muto het volgende:
Kunnen we het gewoon over de wedstrijd hebben?
Jij hebt geen recht van spreken.![]()
quote:
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:20 schreef Muto het volgende:
Kunnen we het gewoon over de wedstrijden hebben?![]()
De ene is afgelopen,quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Waren ze in de oorlog ook.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik was al bang dat het voetbalv andaag afgelopen was, krijgen we dit toetje nogquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:21 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen wedstrijd voor de die hards!!
RKC - PEC!![]()
![]()
Hahaha, de (Engelse) commentator over Lamprou: "... in the hands of the goalkeeper. He stood tall."
Omg, die Grunnegers hebben zo'n spandoekje met een sommetje en de uitkomst daarvan is 1312...
1312 is ACABtreurig
know'm sayin?
word? word.![]()
je bent een beetje een aandachtshoer stijntje.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
BOERUH BOERUH?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
Kunnen die fans van 010 niet een keer wat anders zingen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
slecht engels iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hahaha, de (Engelse) commentator over Lamprou: "... in the hands of the goalkeeper. He stood tall."Ne mutlu Türküm diyene![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef napoleonfour het volgende:
je bent een beetje een aandachtshoer stijntje.![]()
Fluit af joh“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik snap het niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef alors het volgende:
Omg, die Grunnegers hebben zo'n spandoekje met een sommetje en de uitkomst daarvan is 1312...
1312 is ACABtreurig
HAHAHA Even lachen naar de joden en die kut boeren. HAHAHAHAHA
WIJ WINNEN WEL DIT WEEKEND
Zo, dat was mijn blokje frustratie![]()
![]()
Huh?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef onlogisch het volgende:
Zo, dat was mijn blokje frustratie"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Welke boeren?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef onlogisch het volgende:
whut?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef onlogisch het volgende:
Jij hebt geen stem meer van gister kan ik hieruit opmaken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
Kunnen die fans van 010 niet een keer wat anders zingen?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
De Graafschap won niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef onlogisch het volgende:
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
As far as i know hebben wij het meest utigebreide scala aan liederen voor onze prachtige club.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef FL_Freak het volgende:
Kunnen die fans van 010 niet een keer wat anders zingen?
Hoeveel liedjes heeft dat pisvee?![]()
Als je de grap niet begrijpt toont dat al een gebrek aan humor aan. Niet dat dit zo'n geweldige grap is maar ik heb zuurkool op.quote:![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:22 schreef onlogisch het volgende:
Zo, dat was mijn blokje frustratieIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Leuk voor je, boeit me geen flikkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Bah
Nwofor had 3-0 moeten maken
Nwofor
Het weekend is
Ik ga fietsen![]()
54quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
As far as i know hebben wij het meest utigebreide scala aan liederen voor onze prachtige club.
Ik heb gister wel aardig gebruik gemaakt van mijn stem ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt geen stem meer van gister kan ik hieruit opmaken?![]()
Boeruh, boeruh boeruhhquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
As far as i know hebben wij het meest utigebreide scala aan liederen voor onze prachtige club.
Ik klaag ook niet hypocriet over wat er nu gezongen wordtquote:
Alleen dat Caland zeurde over OEH AHHH en dat terwijl ik de eerste 45minuten alleen maar yo yo, yo yo feyenoord yo yo yo hoordeOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
En toch hoor ik er maar 2 elke keer? En wij hebben er aardig wat, weetniet exact hoeveel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen humorquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je de grap niet begrijpt toont dat al een gebrek aan humor aan. Niet dat dit zo'n geweldige grap is maar ik heb zuurkool op.
Tarado legde het beter uit.quote:quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Eerste 40-45 minuten toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet hypocriet over wat er nu gezongen wordt
Alleen dat Caland zeurde over OEH AHHH en dat terwijl ik de eerste 45minuten alleen maar yo yo, yo yo feyenoord yo yo yo hoorde![]()
Is dat eigg wat ze ook echt zingen? yoyoyoyoyoyyo feyenoord?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet hypocriet over wat er nu gezongen wordt
Alleen dat Caland zeurde over OEH AHHH en dat terwijl ik de eerste 45minuten alleen maar yo yo, yo yo feyenoord yo yo yo hoorde![]()
![]()
GUIDETTI
Waar maak jij je druk om?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen humorHeb je zuurkool op of zo.
![]()
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is dat eigg wat ze ook echt zingen? yoyoyoyoyoyyo feyenoord?
Ja, dat was een foutje in mijn euforiequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke boeren verloren eigenlijk dit weekend?
Maar noem jij die 54 liedjes eens![]()
![]()
Vandaag tot nu toe 20 puntjes verdiend met Chery, Joppen, Türk en Finnbogason. Zometeen Chevalier en Sneijder nog
Die moeten nog tegen alle topclubsquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
Vitesse blijft het iets te goed doen eigenlijk![]()
Neemt niet weg dat ik dat hele OEHHH AHHHH gebeuren ook niet snap hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
PSV ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die moeten nog tegen alle topclubs![]()
Nee, ik begeef me niet in die tokkie-cultuur.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat de afkorting ACAB wel algemeen bekend was hier![]()
Ik lust geen zuurkoolquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om?Heb je zuurkool op of zo.
Je hebt hoge verwachtingen van Fok! hooligans.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat de afkorting ACAB wel algemeen bekend was hier
Ik ook niet. Ik heb het gehoord bij jullie en bij feyenoord, maar waarom idd?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik dat hele OEHHH AHHHH gebeuren ook niet snap hoor![]()
Ik ook niet, maar ik volg het nieuws wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik begeef me niet in die tokkie-cultuur.know'm sayin?
word? word.![]()
Bohhhh zin anquote:
Ik mail ze wel. Ben ik goed in.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat was een foutje in mijn euforie
Maar noem jij die 54 liedjes eens![]()
Ze leken er een tijdje mee te zijn gestopt maar toen begon het weer... Al doe ik ook altijd mee voor de tv hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik dat hele OEHHH AHHHH gebeuren ook niet snap hoorAh nu komt de aap uit de mouwquote:![]()
![]()
Joost mag het zeggen want ik weet het nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb het gehoord bij jullie en bij feyenoord, maar waarom idd?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zal toevallig alle uitzendingen waarin dit uitgelegd werd gemist hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik volg het nieuws wel.![]()
Bij dortmund uit was het ook een paar keer, ben toen maar drinken gaan halenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze leken er een tijdje mee te zijn gestopt maar toen begon het weer... Al doe ik ook altijd mee voor de tv hoor.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nou waar is onze joost die het kan vertellen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joost mag het zeggen want ik weet het niet![]()
Hup RKC
http://www.joost.com/pause/quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou waar is onze joost die het kan vertellen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze leken er een tijdje mee te zijn gestopt maar toen begon het weer... Al doe ik ook altijd mee voor de tv hoor.
[..]
Ah nu komt de aap uit de mouw![]()
Ik wil het niet eens wetenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou waar is onze joost die het kan vertellen?
Nee.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Geen seizoenskaart meer maar stond altijd op 125 Zuid tribunequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:29 schreef FL_Freak het volgende:
Steven welk vak zit je trouwens altijd? ff kijken of ik je 1 dec kan spotten vanuit het uitvak.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Okquote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dan gok ik even dat ik je wss niet kan spotten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen seizoenskaart meer maar stond altijd op 125 Zuid tribune![]()
Achter het doel gewoon bij F-side en dan 5e rij stond ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan gok ik even dat ik je wss niet kan spotten.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dan wordt dat hem niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achter het doel gewoon bij F-side en dan 5e rij stond ik![]()
quote:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: