SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier verderOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kuipers helpt Feyenoord aan de punten"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik maar er 'Wij kijken voetbal' van, omdat 'Waar we'-TT's kut zijn, maar bedankt voor de inspiratie.quote:![]()
[..]
Kuipers helpt Feyenoord aan de puntenSnelle Egel![]()
TT: Twente nog steeds bovenaan
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
[..]
Kuipers helpt Feyenoord aan de puntenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik wilde juist een kutte "waar we" TT, sarcasme jwtquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maar er 'Wij kijken voetbal' van, omdat 'Waar we'-TT's kut zijn, maar bedankt voor de inspiratie.![]()
Ja, jij ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatst vroeg je nog aan mij waarom ik dat telkens neer ging zetten![]()
![]()
FOK is geen democratie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef tompsv18 het volgende:
Verander maar even Steven. 4 mensen willen die TT.![]()
Goeie actie Singh
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik vroeg laatst ook of je wou kappen met je irritante gedrag, daar is ook weinig van terecht gekomenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatst vroeg je nog aan mij waarom ik dat telkens neer ging zettenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Vertel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst ook of je wou kappen met je irritante gedrag, daar is ook weinig van terecht gekomen
Kom met feiten dan!![]()
[..]
Kuipers helpt Feyenoord aan de puntenIncelfrikandel![]()
Masita is trouwens echt baggero kwaliteitos.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik mail het wel naar jequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Doe eens neutraalquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuwe TT:
Het weekend van de kambeks.![]()
Bedankt Steven voor tt change.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Treurige TT“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
cry me a riverquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Tarado het volgende:
Netjes dat Heerenveen voor staat, dat gun ik Bassie wel![]()
![]()
Wat een jankTT. Allerjezus.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Maaar. STEM OP GUYON.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
quote:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat heeft vennegoor hier mee te maken?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
en 5 seconden geleden had Feyenoord iemand als Charisteas nodigquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat heeft vennegoor hier mee te maken?![]()
![]()
Die keeper wachtte met het pakken van de bal totdat Zeefuik naar hem toe gerend was.
Duurde een kwartier.![]()
Die schijnt goed te kunnen koppenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat heeft vennegoor hier mee te maken?![]()
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ohh boehoeeeequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ajax is helemaal niet relevantquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.![]()
Duurde zeker de hele wedstrijd tot dit moment dat je hem kon maken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef GGMM het volgende:
Die keeper wachtte met het pakken van de bal totdat Zeefuik naar hem toe gerend was.
Duurde een kwartier.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef GGMM het volgende:
Duurde een kwartier.
know'm sayin?
word? word.![]()
qua charisma is charisteas nog steeds een punt veder maar pelle is stevig aan de bal, in tegen stelling tot Fernandesquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en 5 seconden geleden had Feyenoord iemand als Charisteas nodigNe mutlu Türküm diyene![]()
Boe-hoe-hoe.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.![]()
Ga moeilijk doen om een topictitelquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.
Serieus, dan kan je je nog beter druk maken of je koffie te zoet is![]()
Ajax is de bestequote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
ik ken iemand die maakte zich druk omdat ie een bepaald topic niet had geopendquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga moeilijk doen om een topictitel
Serieus, dan kan je je nog beter druk maken of je koffie te zoet is
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef amenth het volgende:
wat een zwakkke kopstootkan beter wat vechtlessen nemen
![]()
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Clasie baasje“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik zag de tranen al weer komen bij clasieMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik vind het gewoon triest. Kutjoden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Er is toch ook niets gelogen aan deze TT of wel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Muto het volgende:
Als ik zo'n TT had gemaakt over een wedstrijd van Ajax, had ik een van de mods allang jankend in mijn dm-box gehad dat ik niet zo de boel moet uitdagen. Ofzo.
Of vond jij het wel een terechte penal?![]()
![]()
quote:Beetje beangstigend sneu voetbalajaxzone.nl sfeertje hangt er ineensquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Cry them a river.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Beetje beangstigend sneu voetbalajaxzone.nl sfeertje hangt er ineens![]()
3-0 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PARRA 2XOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
BOEHOEEEHOEEEEEEEquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Wat wil je ook met 2 blauwe jodenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Beetje beangstigend sneu voetbalajaxzone.nl sfeertje hangt er ineens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |