Dat is m'n haar nu ook. Ik fohn en stijl het elke dag. En ik laat het wel uit m'n hoofd om door de regen te gaan lopen. Korter zal ik er ook een stijltang doorheen moeten halen, maar dan ben ik alleen maar eerder klaar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:40 schreef livelink het volgende:
Het lijkt me wel een enorm bewerkelijk kapsel.
Volgens mij heb je je beslissing allang genomenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef -Spring het volgende:
Bij mij niet juist, omdat ik best stug haar heb. Als ik niet direct vanaf de haarwortel stijl, blijft het wat wilder staan.
Nee hoor. Dat steilen of in een model houden een probleem wordt is alleen niet zo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je beslissing allang genomenGewoon doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Oma Weet Raad:quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tips voor balpen uit kleding te krijgen?
Iemand toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb precies hetzelfde kapsel en kleur als van je plaatje. Föhn moet er hier wel elke dag doorheen maar soms heb ik niet eens wax oid nodig en blijft het gewoon zo staan (al ligt dat wel beetje aan de structuur van je haar) ik heb het nu al een aantal weken zo en ik vind het nog steeds leuk. Veel variatie enzo. Gewoon doen dus!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat is m'n haar nu ook. Ik fohn en stijl het elke dag. En ik laat het wel uit m'n hoofd om door de regen te gaan lopen. Korter zal ik er ook een stijltang doorheen moeten halen, maar dan ben ik alleen maar eerder klaar.
Leuk, doen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:20 schreef -Spring het volgende:
Mss laat ik eerst alleen de zijkanten wat korter knippen en het wat blonderen; dan wordt het zoiets.
[ afbeelding ]
oke, ik ga ff google en hahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Had ik ook, gritty business is m.i. nog net wat steviger en matter.
zie mijn post hierboven dusquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:12 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand toevallig een goede kortingscode van Wehkamp die ik mag gebruiken?
bijv gratis verzenden of xx% korting?
Ik heb al die paginas al bekeken, maar er zit niks bij dat van toepassing is op de bestelling die ik wil plaatsen.quote:
Het mag wel, mits je kind met het gezicht naar het voorraam zit, en de stoel in de achterste stand staat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bij onze Volvo kan hij echt niet uit. Maar die polsbandjes ga ik eens zoeken. Ik ben het zelf ook ruim 13 jaar geweest en ik vond het echt verschrikkelijk.
Dank je maar ik blijf het een eng idee vinden met de airbag en ik vraag mij af of het heel veel helpt. Bij mij hielp het niet echt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:44 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het mag wel, mits je kind met het gezicht naar het voorraam zit, en de stoel in de achterste stand staat.
ik heb er werkelijk geen verstand van. maar ze zullen het toch niet voor niks zeggen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg vorige week van de ehbo-aan-kinderen-instructeur nog een misprijzende blik toen ik zei dat mijn kinderen wel eens voorin zitten terwijl de airbag nog aan staat. Ook al zijn ze groot genoeg om naar voren te zitten. De snelheid waarmee zo'n airbag eruit komt schijnt behoorlijk heftig te zijn en ook nog schade te kunnen doen bij die kleintjes.
Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen...Is het middel erger dan de kwaal?
Omdat ze soms voorin willen zitten en ik het ook wel gezellig vind als ik met 1 van de twee op stap ga. Dan zet ik uiteraard altijd het kinderstoeltje over naar de voorstoel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb er werkelijk geen verstand van. maar ze zullen het toch niet voor niks zeggen.
waarom zet je ze eigenlijk voorin?
Nou dat dus, omdat ze soms wel eens voorin willen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat ze soms voorin willen zitten en ik het ook wel gezellig vind als ik met 1 van de twee op stap ga. Dan zet ik uiteraard altijd het kinderstoeltje over naar de voorstoel.
Maar idd, beter zitten ze gewoon achterin, dat is waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |