SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TT
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kansloos zeg
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Moet jij het topic openenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:18 schreef Typisch het volgende:
Kut tt.
I'm Lexy and I know itwas een betere geweest.
![]()
![]()
Sneu voor VVV dit want ze houden het nooit vol dit nog 45minutenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Theo Reitsma gaat de klassieker becommentariėren.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kap eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen zin in als jij als een bezetenen zit te f5'en lieverd. Had je bij #1000 moeten doen.![]()
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Mooi man, kan ik even een ommetje fietsen als ik klaar ben met m'n maatschapstage.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
Theo Reitsma gaat de klassieker becommentariėren.![]()
Boeiend.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
Theo Reitsma gaat de klassieker becommentariėren.![]()
Hee Calimero, je bent er welquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Calimeroquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.![]()
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Sinds wanneer luisteren we naar elkaar hier?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.
We lezen nog altijd elkaars reacties.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.![]()
![]()
quote:quote:quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik bel steven altijd op om mijn reactie te zeggen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer luisteren we naar elkaar hier?
We lezen nog altijd elkaars reacties.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Qua penalty`s zit het vaker tegen dan mee ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
En koop je 'm zeker om dat je geen ban krijgt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik bel steven altijd op om mijn reactie te zeggen.![]()
Fixedquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En koop je 'm zeker om zodat je geen ban krijgt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Als er iemand gematst wordt door mij dan ben jij het wel hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En koop je 'm zeker om dat je geen ban krijgt.
Boo fucking hooquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
uiteraard, hoe denk je anders dat steven geld genoeg heeft voor zijn spul?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En koop je 'm zeker om dat je geen ban krijgt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Laat me hypocriet doenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als er iemand gematst wordt door mij dan ben jij het wel hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Coke gaat er doorheen....quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uiteraard, hoe denk je anders dat steven geld genoeg heeft voor zijn spul?![]()
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.je moet gewoon Kuipers op je blote knietjes bedanken voor deze dikke schwalbe.
![]()
Coke moet gepushed worden.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Fernandez
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
who cares of het een penalty is of niet, tis vvv-feyenoord maar"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
1ppp (post per persoon).quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel keer zou er in een gemiddeld LIVE Eredivisietopicworden gepost?
Ligt eraan of Kuipers fluit of niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Hoor al die mensen hier nou huilen, zijn ons al zoveel penaltys ontnomen en nu krijgen we er een en gaat iedereen haten en lucky noemen. Hou toch op joh.tot in eeuwigheid.
![]()
Ga ff de afgelopen 80 topics door, het is niet alsof je iets anders te doen hebt toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop met je meequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Sneu voor VVV dit want ze houden het nooit vol dit nog 45minuten![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ga ff de afgelopen 80 topics door, het is niet alsof je iets anders te doen hebt toch?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Feyenoord heeft er anders al 4 gehad dit seizoen. Ajax en PSV nog geen enkele.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua penalty`s zit het vaker tegen dan mee ja.![]()
fuck, ik had per ongeluk gewed op even aantal doelpunten ikwou oneven doet ik hoop dat 2-2 wordtNe mutlu Türküm diyene![]()
?????quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef amenth het volgende:
fuck, ik had per ongeluk gewed op even aantal doelpunten ikwou oneven doet ik hoop dat 2-2 wordt![]()
Dat Feyenoord er meer heeft gehad heeft daar vrij weinig mee te maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef franske19 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft er anders al 4 gehad dit seizoen. Ajax en PSV nog geen enkele.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wel onverstandig om na zo'n aanslag de strafschop zelf te nemenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Overduidelijke pingel, Lex mag van geluk spreken dat hij nog kan voetballen.![]()
![]()
Feyenoord dwingt dat gewoon af.Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Dan heb je zoveel mogelijkheden om op te wedden en dan wed je of het aantal doelpunten even of oneven wordtquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef amenth het volgende:
fuck, ik had per ongeluk gewed op even aantal doelpunten ikwou oneven doet ik hoop dat 2-2 wordtseriously?
Ajax en PSV krijgen gewoon minder snel een penalty voor vergelijkbare incidenten. Maar Twente spant helemaal de kroon.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat Feyenoord er meer heeft gehad heeft daar vrij weinig mee te maken.![]()
feyenoord speelt altijd me oneven doelpunten daarom volgens mij best veel me gewonnen wat raad jij aan dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel mogelijkheden om op te wedden en dan wed je of het aantal doelpunten even of oneven wordtseriously?
Ne mutlu Türküm diyene![]()
Idd. Ik dacht aan een zware blessure voor Lexie na die aanslag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel onverstandig om na zo'n aanslag de strafschop zelf te nemenWijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
En ondertussen staan ze nog achter tegen Vvvquote:Niet dat ik geloof dat Vvv het volhoudt maar momenteel vraag ik mij af wat ze precies aan het afdwingen zijn.
![]()
hij weetquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef amenth het volgende:
volgende week de klassieker wrodt weer oorog feyenoord for live![]()
ja man wortd een tnatoe harde westrijt!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef amenth het volgende:
volgende week de klassieker wrodt weer oorog feyenoord for liveknow'm sayin?
word? word.![]()
Dan kan je net zo goed je geld in een gokkast gooien, dat is geen wedden meer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:30 schreef amenth het volgende:
[..]
feyenoord speelt altijd me oneven doelpunten daarom volgens mij best veel me gewonnen wat raad jij aan dan?
X2 voor Feyenoord zal nu redelijke quote hebben. of Winst Feyenoord“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
nee man k had net 20 euro roultte gespeeld alles weg na 5 min twerd steeds roodquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed je geld in een gokkast gooien, dat is geen wedden meer.
X2 voor Feyenoord zal nu redelijke quote hebben. of Winst Feyenoord
Dat bedoel ik...quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:31 schreef amenth het volgende:
[..]
nee man k had net 20 euro roultte gespeeld alles weg na 5 min twerd steeds rood
Ja togquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef amenth het volgende:
volgende week de klassieker wrodt weer oorog feyenoord for live
Joden gan eraan alles je weet![]()
Komop VVV, maak die 3-1
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
bad boy turk, 20 eu, zozoquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:31 schreef amenth het volgende:
[..]
nee man k had net 20 euro roultte gespeeld alles weg na 5 min twerd steeds rood♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Typ normaal en niet als een debielquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:31 schreef amenth het volgende:
[..]
nee man k had net 20 euro roultte gespeeld alles weg na 5 min twerd steeds rood
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef amenth het volgende:
volgende week de klassieker wrodt weer oorog feyenoord for livequote:quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
ja man wortd een tnatoe harde westrijt!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ff kentucky klappe voor de westrijd en daarna naar bios en rellen als ze wnne keihard feuenquote:
plakje cake meegenomen voor Zeefuik?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:32 schreef GGMM het volgende:
Zo, even koffie gezet. Precies op tijd terug voor de 2e helft. Heerlijk man.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Senseo? Of een backup koffiezetapparaat. Hoe dan ook gefeliciteerd, laten we er een gezellige tweede helft van maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:32 schreef GGMM het volgende:
Zo, even koffie gezet. Precies op tijd terug voor de 2e helft. Heerlijk man.![]()
Een cake, ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
plakje cake meegenomen voor Zeefuik?![]()
hah ik zat te studeren dus zag de stand nog niet.
Even tussendoor:
Feyenoord![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:33 schreef amenth het volgende:
[..]
ff kentucky klappe voor de westrijd en daarna naar bios en rellen als ze wnne keihard feuenzag nu pas man sorryquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Typ normaal en niet als een debiel
eerst naar de kentucky dan naar de westrijd en dan rellen en naar patheNe mutlu Türküm diyene![]()
Gewoon ouderwetse koffie, zelfgezet en alles. Senseo is nep.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Senseo? Of een backup koffiezetapparaat. Hoe dan ook gefeliciteerd, laten we er een gezellige tweede helft van maken.![]()
![]()
FUCK[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
hoop dat het 2-4 wordt dan behou ik mijn 30 euro + winstzal wel weer niet, aangezien ik per ongeuk even deed
Wat is dit?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:35 schreef amenth het volgende:
hoop dat het 2-4 wordt dan behou ik mijn 30 euro + winstzal wel weer niet, aangezien ik per ongeuk even deed
![]()
Ik zei toch dat feyenoord nog ging winnenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Graagquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zei toch dat feyenoord nog ging winnen![]()
![]()
Je kan het welquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:34 schreef amenth het volgende:
[..]
[..]
zag nu pas man sorry
eerst naar de kentucky dan naar de westrijd en dan rellen en naar patheOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Waarom moet je altijd je gelijk halen Stefani?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zei toch dat feyenoord nog ging winnen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ik hoop gelijkspel of anders 2-4 andrs ben ik mn doekoe kwijt, feyenoord sowieso me club maar money is grote levensbehoefte in de pyramide van mashlowquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zei toch dat feyenoord nog ging winnenNe mutlu Türküm diyene![]()
Door die achterlijke penalty spelen ze nu met vertrouwen. Als die niet gegeven was hadden ze nooit zo snel in de tweede helft gescoord.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zei toch dat feyenoord nog ging winnenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
mashlowquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:36 schreef amenth het volgende:
[..]
ik hoop gelijkspel of anders 2-4 andrs ben ik mn doekoe kwijt, feyenoord sowieso me club maar money is grote levensbehoefte in de pyramide van mashlow![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:36 schreef amenth het volgende:
[..]
ik hoop gelijkspel of anders 2-4 andrs ben ik mn doekoe kwijt, feyenoord sowieso me club maar money is grote levensbehoefte in de pyramide van mashlow![]()
![]()
![]()
godsammequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:36 schreef amenth het volgende:
[..]
ik hoop gelijkspel of anders 2-4 andrs ben ik mn doekoe kwijt, feyenoord sowieso me club maar money is grote levensbehoefte in de pyramide van mashlow
Bless!twitter:RubenSchaken twitterde op zondag 21-10-2012 om 15:36:22Jaaaaaaaa! Verhoek Golazooooo! Nog een goal boys! Bless... reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:36 schreef amenth het volgende:
[..]
ik hoop gelijkspel of anders 2-4 andrs ben ik mn doekoe kwijt, feyenoord sowieso me club maar money is grote levensbehoefte in de pyramide van mashlow
Zonder keeper op doel had Vvv ook vaker gescoord.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Door die achterlijke penalty spelen ze nu met vertrouwen. Als die niet gegeven was hadden ze nooit zo snel in de tweede helft gescoord.![]()
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder keeper op doel had Vvv ook vaker gescoord.![]()
Dat betwijfel ik, er staat nu ook geen noemenswaardige keeper.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder keeper op doel had Vvv ook vaker gescoord.Un dann rettet kein Kavallerie,
dus?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Door die achterlijke penalty spelen ze nu met vertrouwen. Als die niet gegeven was hadden ze nooit zo snel in de tweede helft gescoord.![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:37 schreef Typisch het volgende:
Bless!twitter:RubenSchaken twitterde op zondag 21-10-2012 om 15:36:22Jaaaaaaaa! Verhoek Golazooooo! Nog een goal boys! Bless... reageer retweet
know'm sayin?
word? word.![]()
Ruben Schaken @RubenSchakenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:37 schreef Typisch het volgende:
Verified account
Toegewijde, professionele voetballer van Feyenoord en trotse directeur van Voetbalschool Schaken. Professional, devoted soccer player for Feyenoord.
http://www.vs-schaken.nl![]()
![]()
Dus is het de schuld van de Rabobank Kuipersquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Nu wel geel
Wat een homolul die scheidsOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dan heeft steven toch nog steeds gelijk als er gewonnen wordt?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus is het de schuld van de Rabobank Kuipers![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
haha je kon clasie echt de aankomstkans van de pass zien berekenen dat komt zeker terug bij VINe mutlu Türküm diyene![]()
Daar kan ik dan weer niks tegen inbrengen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heeft steven toch nog steeds gelijk als er gewonnen wordt?Un dann rettet kein Kavallerie,
Kuipers bezit 3 C1000 vestigingen. Ik heb deze al in de ban gedaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus is het de schuld van de Rabobank Kuipers![]()
![]()
Schijnt dat Clasie een 10 had voor wiskunde op zijn rapportje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:40 schreef amenth het volgende:
haha je kon clasie echt de aankomstkans van de pass zien berekenen dat komt zeker terug bij VIIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
say whut?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:40 schreef amenth het volgende:
haha je kon clasie echt de aankomstkans van de pass zien berekenen dat komt zeker terug bij VI“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Sticker van de jufquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat Clasie een 10 had voor wiskunde op zijn rapportje.
Groningen heeft geluk dat de Friezen zo slordig zijnOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Of zoals hij Wiskunde zelf altijd omschreef 'Een 10 voor met'quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat Clasie een 10 had voor wiskunde op zijn rapportje.![]()
1e klas Fransquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef amenth het volgende:
[..]
die kreeg ik in de 1e klas havo altijd voor frans![]()
dat wijf was fucking lekker![]()
Fransquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef amenth het volgende:
[..]
die kreeg ik in de 1e klas havo altijd voor frans
??quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hoevaak ga je dat nog zeggen ajacied
know'm sayin?
word? word.![]()
welke die lerares van mij niet manquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
1e klas Frans![]()
dat wijf was fucking lekkerNe mutlu Türküm diyene![]()
Wij hadden een rondborstig Belgisch juffertje voor wiskundequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef Saind het volgende:
[..]
1e klas Frans![]()
dat wijf was fucking lekker
quote:
Que?quote:
Zijn de regels verandert naar 55 min wedstrijd? :s ;squote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Zodat je jezelf kan quoten over een ruim half uur?quote:
we gaan zien volgende weekquote:
feyenoord - ajax 2-1
Immers en Pelle - EriksonNe mutlu Türküm diyene![]()
Leuke grap, maar ze staan gelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn de regels verandert naar 55 min wedstrijd? :s ;s![]()
Erikson?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:44 schreef amenth het volgende:
[..]
we gaan zien volgende week
feyenoord - ajax 2-1
Immers en Pelle - EriksonSnelle Egel![]()
Ik zou die post verwijderen.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
wel chill hiero ik kom wel vaker langs alleen volgende week niet ga naar de westrijd sowieso er voor feunen als ik geen ticket kan regelenNe mutlu Türküm diyene![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef zoekeenleven het volgende:
Jongens, zometeen fernandez ff man of the match stemmen?![]()
Ik moest je comment 3 keer lezen voor ik hem snapte. En ik ben niet dom.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:45 schreef amenth het volgende:
wel chill hiero ik kom wel vaker langs alleen volgende week niet ga naar de westrijd sowieso er voor feunen als ik geen ticket kan regelen![]()
Valt goed in.quote:Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Gewoon lappen met die flappenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:45 schreef amenth het volgende:
wel chill hiero ik kom wel vaker langs alleen volgende week niet ga naar de westrijd sowieso er voor feunen als ik geen ticket kan regelen![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:46 schreef Amoeba het volgende:
Ik keek op Google en daar staat de ruststand, dacht dat het al afgelopen was. Faal.
Snelle Egel![]()
Alles beter dan Fernandezquote:
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, boos worden heeft helemaal geen zin. Het is maar een spelletje.![]()
Oh kut man ik dacht altijd dat voetbal oorlog wasquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, boos worden heeft helemaal geen zin. Het is maar een spelletje.![]()
Leiwakabessy hommo“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Charisteasquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:48 schreef amenth het volgende:
feyenoord heeft iemand als charristeas nodig ipv pelle
Wie scoort?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
spoilerquote:
2-2quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is de stand? Kan even niet volgenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
2-2quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is de stand? Kan even niet volgen
1-0Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Heuj.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Wel een goede aanname, dan komen de scharen en overstapjes in zijn spelquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
Van la Parra heeft gescoord. Die kan er echt niks van![]()
![]()
Hij faalde zonet een paar keer behoorlijk ja, maarja als hij daarna keurig scoort mag dat van mij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
Van la Parra heeft gescoord. Die kan er echt niks vanknow'm sayin?
word? word.![]()
Jammer dat de assist niet van Finnbogason kwam
En zijn legendarische voorzetten niet te vergetenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goede aanname, dan komen de scharen en overstapjes in zijn spel![]()
In duitsland is het altijd mooi weer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is het in dat KutVenlo niet regenachtig?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Limburg altijd lekker weer, je weet tochquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is het in dat KutVenlo niet regenachtig?![]()
PELLLEEE“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gol Pelle
oh 2-3 nuquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Godsamme ik moet geld gaan inzetten op dit soort dingen
Bij Ajax en Psv zat ik ook al goed
Die dekselse Pelle![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Singh. Ga je het nu wel laten zien?
En dan geen rood geven !?Un dann rettet kein Kavallerie,
Groningen![]()
Nu ook nog penalty tegen die gescoord worden.
Groningen moest zich doodschamen, echt helemaal kapot schamen
2-0.....![]()
Heb nog maar 4 puntjes over van de eerdere 14 van Joppen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb nog maar 4 puntjes over van de eerdere 14 van Joppen![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barēa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Rickazio, hoeveel staat het bij Groningen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Heuj pingelgoal Finnbogason
Die gast is al lang weg johquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Rickazio, hoeveel staat het bij Groningen?
heeft iemand enig idee hoeveel doelpunt er nog komen want het moet even worden qua doepunten voor mijn unibedNe mutlu Türküm diyene![]()
Jammerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Heerenveen komt hier best goed weg hoor, ze speelden echt bagger. Groningen was veel feller, maar die maken het niet af.know'm sayin?
word? word.![]()
Vind ik niet erg, ik mag dat ventje totaal nietquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, ik mag dat ventje totaal niet![]()
![]()
Jawatquote:
Pelle
Maar goed, gisteren zei ik: Heracles scoort nog de 3-3
Psv wint nog wel
Feyenoord wint nog wel
Ik had godverdomme geld kunnen winnen
tis watquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv wint nog wel
Feyenoord wint nog wel
Ik had godverdomme geld kunnen winnen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv wint nog wel
Feyenoord wint nog wel
Ik had godverdomme geld kunnen winnen![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer bijna 2-4, afstraffen die klote limburgersGott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
volgende keer beterquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv wint nog wel
Feyenoord wint nog wel
Ik had godverdomme geld kunnen winnen![]()
Feyenoord mag de KNVB weer bedanken.
Met een flutelftal draaien ze dit jaar weer mee. Vorig kaar was de selectie ook al bagger en worden ze toch nog tweede.![]()
Vandaag tot nu toe (kan dus nog veranderen) 17 punten behaald met Türk, Joppen en Finnbogason... hopen dat Chevalier en Sneijder het nog op de heupen krijgen
Okequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Met een flutelftal draaien ze dit jaar weer mee. Vorig kaar was de selectie ook al bagger en worden ze toch nog tweede.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Selectie van vorig jaar bagger?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Met een flutelftal draaien ze dit jaar weer mee. Vorig kaar was de selectie ook al bagger en worden ze toch nog tweede.
Ik doe toch niks? Ik zeg alleen dat ik dat ventje niet magquote:
Jochie toch, boos?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Met een flutelftal draaien ze dit jaar weer mee. Vorig kaar was de selectie ook al bagger en worden ze toch nog tweede.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Weet ik, sinds ik mod ben nemen mensen dit soort reacties iets te serieusquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe toch niks? Ik zeg alleen dat ik dat ventje niet mag![]()
![]()
RKC-PEK natuurlijk.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Moet je maar niet zo reagerenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, sinds ik mod ben nemen mensen dit soort reacties iets te serieus
RKC - PECquote:
kheb 30 op eveteron qpr pas 2 punten wel x gelijkspel thuis tegen chelsea dus weet niet zeker achteraf maarjaquote:
Ja, misschien is dat het idd..quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo reageren![]()
![]()
Maar dat mag niet in de reformatorische omgeving waarin je bent opgegroeid?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef amenth het volgende:
[..]
kheb 30 op eveteron qpr pas 2 punten wel x gelijkspel thuis tegen chelsea dus weet niet zeker achteraf maarja
quote:
Ja man, je weet tochquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef amenth het volgende:
[..]
kheb 30 op eveteron qpr pas 2 punten wel x gelijkspel thuis tegen chelsea dus weet niet zeker achteraf maarja![]()
![]()
Ik mag jou niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat mag niet in de reformatorische omgeving waarin je bent opgegroeid?![]()
Dat jij nooit moe wordt van jezelf zegquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:00 schreef amenth het volgende:
[..]
kheb 30 op eveteron qpr pas 2 punten wel x gelijkspel thuis tegen chelsea dus weet niet zeker achteraf maarjaOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat kan.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
COME ON VVV
Natuurlijke omgeving he.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Saind het volgende:
Hoezo zie ik beelden van limbo's die bier halenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Oke mangquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ja, matige spelers die Guidetti, Vlaar, El Ahmadi, Clasie, De Vrij en Bakkal“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Vlaar en Clasie wel idd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ja, matige spelers die Guidetti, Vlaar, El Ahmadi, Clasie, De Vrij en Bakkal![]()
![]()
jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet waarom ze bier halen, waarom ik dat moet zienIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Heerlijk elftal was dat toch.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:01 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Ja, matige spelers die Guidetti, Vlaar, El Ahmadi, Clasie, De Vrij en Bakkal2000 light years from home![]()
Heerenveenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: