Vermeer was waardeloos. Van Rhijn en Blind waren het beste gisteren en dat is een heel trieste conclusie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie was er volgens jou de beste naast vermeer dan?
Treurig héquote:
Jij vond niet dat Overtoom ons hele middenveld wegspeelde?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geef gerust goed onderbouwde kritiek en kom niet met bullshit aanzetten, gister faalde we in de verdediging niet op het middenveld of in de aanval.
Blindquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie was er volgens jou de beste naast vermeer dan?
In welke zin die conclusie? Blind speelt al het hele seizoen goed.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vermeer was waardeloos. Van Rhijn en Blind waren het beste gisteren en dat is een heel trieste conclusie.
Nee niet echt. Plus dat is Eriksen zijn taak niet maar die van Poulsen om hem af te stoppen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij vond niet dat Overtoom ons hele middenveld wegspeelde?
Dat is echt al jaren een hele slimme, goede speler. En dan hebben ze nog Vejinovic op de bank. Heracles heeft wel echt een leuk voetballend team.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij vond niet dat Overtoom ons hele middenveld wegspeelde?
Enohquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Treurig hé
Ik houd mijn hart vast voor zondag, zonder iemand die wel even speed snuift en hard door alles heen schopt en rent
Jij vond niet dat Overtoom in aanvallend opzicht onmachtig was, maar juist ons middenveld perfect wist te ontregelen waardoor er nooit iemand vrij stond?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee niet echt. Plus dat is Eriksen zijn taak niet maar die van Poulsen om hem af te stoppen.
Poulsen is net zo treurig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef ValHallen het volgende:
Waarom die roep om Eyong balverlies Enoh?Als die gast speelt zondag durf ik niet te kijken.
Overtoom was 3 man aan het dekken ja? Wauw.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij vond niet dat Overtoom in aanvallend opzicht onmachtig was, maar juist ons middenveld perfect wist te ontregelen waardoor er nooit iemand vrij stond?
Dat heb ik ook met hem, liever nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef ValHallen het volgende:
Waarom die roep om Eyong balverlies Enoh?Als die gast speelt zondag durf ik niet te kijken.
Omdat strijd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef ValHallen het volgende:
Enoh is geen Anita, maar wel een goede balafpakker en hij gaat ervoor dat mis ik bij Poulsen. Poulsen pakt geen ballen en is slappe hap.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef ValHallen het volgende:
En dan Boccara in de basis? Zijn eerste pot tegen fey in de basis. Ik twijfel.quote:
Liever idd Poulsen die niks doet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hol begrip en enorm overschat. We zijn Feyenoord niet.
Co Adriaanse liet Youssouf Hersi debuteren in de klassiekerquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk zondag toch niet, heb Maatschap Stage.
[..]
En dan Boccara in de basis? Zijn eerste pot tegen in de basis. Ik twijfel.
Heeft die bij Ajax gespeeld? :")quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Co Adriaanse liet Youssouf Hersi debuteren in de klassiekerNiks mis met wat ballen tonen.
Die hebben we ook nog natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Liever Sporkslede die kan voetballen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft die bij Ajax gespeeld? :")
Scoorde idd een prima doelpunt tegen Utrecht.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Liever Sporkslede die kan voetballen.
Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Scoort idd een prima doelpunt tegen Utrecht.
De tyfus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
Scoorde idd een prima doelpunt tegen Utrecht.
Nee doe dan maar Boccara.
We kunnen lang en breed lullen en goed was het gisteren weer eens niet maar Babel maakt wel de 2-4 en dan speel je die wedstrijd hoogstwaarschijnlijk wel gewoon uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Co Adriaanse liet Youssouf Hersi debuteren in de klassiekerNiks mis met wat ballen tonen.
Mist bij 95% van onze selectie. Hoezee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef ValHallen het volgende:
Maar komop zeg, we zijn Ajax Godverdomme. Al dat gelul over strijd, pleur toch op man. Gewoon voetballen en voetballend ten onder gaan als het moet. Schijt hebben aan de rest en lef tonen en brutaal zijn. StrijdWat een kutbegrip ook.
Klopt. Wedden dat al die jonge gasten dat wel hebben? Die willen zich bewijzen. Liever dat en van Feyenoord verliezen dan met Poulsen in het team die geen reet om traditie en historie geeft. Voor Poulsen is voetballen tegen Feyenoord gewoon een wedstrijd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Mist bij 95% van onze selectie. Hoezee.
Poulsen kan niet voetballen dus vandaar Enoh die de bal met strijd verovert en hem vervolgens aan Eriksen geeft n die voetbalt dan wel weer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef ValHallen het volgende:
Maar komop zeg, we zijn Ajax Godverdomme. Al dat gelul over strijd, pleur toch op man. Gewoon voetballen en voetballend ten onder gaan als het moet. Schijt hebben aan de rest en lef tonen en brutaal zijn. StrijdWat een kutbegrip ook.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
S-C-O-R-E-B-O-R-D-J-O-U-R-N-A-L-I-S-T-I-E-K
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij was gewoon slecht en dat doelpuntje maakte het triester. Liever Boccara.
Totdat Clasie boe roept en Eriksen de bal weer kwijt is. Eriksen is geen Messi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen kan niet voetballen dus vandaar Enoh die de bal met strijd verovert en hem vervolgens aan Eriksen geeft n die voetbalt dan wel weer.
En Clasie geen Zidanequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Totdat Clasie boe roept en Eriksen de bal weer kwijt is. Eriksen is geen Messi.
Eriksen heeft gister amper tot geen balverlies geleden op het midenveld. En in de rust haalde de analisten een momentje aan waar Eriksen lastig werd gevallen door 2 man en hij er toch voetballend uit kwam.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Totdat Clasie boe roept en Eriksen de bal weer kwijt is. Eriksen is geen Messi.
Twee weken terug na Ajax - Urecht gaf ik ook kritiek. Ik kan best tegen kritiek maar niet tegen onterechte kritiek wat nergens over gaat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron kan niet tegen een zucht kritiek op Eriksen.
En Eriksen voetbalt zich een ongeluk maar kan nergens de bal kwijt omdat er overal strijders staan. Die niet kunnen voetballen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen kan niet voetballen dus vandaar Enoh die de bal met strijd verovert en hem vervolgens aan Eriksen geeft n die voetbalt dan wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |