Ja dusja maak ze dan maar af.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:16 schreef Prowl het volgende:
[..]
IDD, kun je ze beter het leven ontnemen ipv dat ze jou schulden mogen ophoesten
Mannen die net een boerderij bij een plaats als Houten hebben gekocht zijn doorgaans niet extreem links.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:02 schreef polderturk het volgende:
Misschien kan de extreemlinkse Job Cohen met hen op de koffie![]()
Extreemlinksche politici zullen hen wel een integratie cursus aan gaan bieden
Au....twitter:samanthajvx twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 17:56:44Ik ga volgens mij echt dood, mn masg knort al 3 kwartier en we gaan nogsteeds niet eten reageer retweet
Dat weet ik. Ik wil alleen laten zien op welk niveau sommige fokkers discussieren wanneer de dader een moslim betreft.quote:
Waar staat dat het een moslim is?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik wil alleen laten zien op welk niveau sommige fokkers discussieren wanneer de dader een moslim betreft.
Ik zeg niet dat het om een moslim gaat. Ik geef aan dat ALS het een moslim is dat sommige fokkers gaan reageren zoals ik heb gereageerd. Mijn reacties in dit topic zijn niet serieus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Waar staat dat het een moslim is?
Volgens mij zit je in een verkeerde topic.
Je hebt t steeds over voorkomen... straffen enz. maar de vader heeft zijn EIGEN gezin en ZICHZELF vermoord... dus daar is niks tegen te doen en is ook niet voorkomen.
Vooroordelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:38 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het om een moslim gaat. Ik geef aan dat ALS het een moslim is dat sommige fokkers gaan reageren zoals ik heb gereageerd. Mijn reacties in dit topic zijn niet serieus.
Of je bokt gewoon op stok met deze discussie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik wil alleen laten zien op welk niveau sommige fokkers discussieren wanneer de dader een moslim betreft.
interessante tweets ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:18 schreef RemcoW23 het volgende:
https://twitter.com/samanthajvx
Raar om dat zo te lezen. Paar uur na die tweets was ze dood.
Een ouder Tweetje:Au....twitter:samanthajvx twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 17:56:44Ik ga volgens mij echt dood, mn masg knort al 3 kwartier en we gaan nogsteeds niet eten reageer retweet
Kwam niks te kort, zoveel is duidelijk uit die pica's.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:43 schreef Eenskijken het volgende:
staat bij afbeeldingen in haar twitter account.. staan ook foto's e.d op..
Dat kan ik niet uit dat plaatje opmaken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kwam niks te kort, zoveel is duidelijk uit die pica's.
Kope kope kope! En vervolgens je familie uitmoorden omdat je je hebzucht niet de baas bentquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Diverse omstanders melden aan RTV Utrecht dat er signalen waren dat het de laatste dagen niet goed ging met de bewoner. Er zouden financiële problemen zijn en de man zou gezegd hebben dat hij met de aankoop van de boerderij "de grootste fout van zijn leven" had gemaakt.
Jij hebt kennelijk inside informatie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef ACT-F het volgende:
Kope kope kope! En vervolgens je familie uitmoorden omdat je je hebzucht niet de baas bent
Hij gaf het zelf aan, oenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jij hebt kennelijk inside informatie.![]()
Wellicht was die woning gewoon de druppel? En speelde er nog veel en veel meer?
Beetje kortzichtig om zo simpel te reageren als jij doet.
En? Ben jij echt niet in staat een en ander in perspectief te plaatsen? Wellicht was hij net zijn baan kwijt geraakt, waardoor hij ineens een probleem had met de lasten. Of was juist zijn vrouw haar baan kwijt. Je weet het niet he...? Maar desondanks gewoon oordelen joh... Jij komt er wel.....quote:
Dan zou de schuld niet bij de aankoop van het huis liggen maar bij het verlies van de baan. Moeilijk hč, logica.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
En? Ben jij echt niet in staat een en ander in perspectief te plaatsen? Wellicht was hij net zijn baan kwijt geraakt, waardoor hij ineens een probleem had met de lasten. Of was juist zijn vrouw haar baan kwijt. Je weet het niet he...? Maar desondanks gewoon oordelen joh... Jij komt er wel.....
Voor jou kennelijk wel. Jij gaat er blind vanuit dat daar de schuld ligt. Terwijl er wellicht helemaal niks mis mee is, als een ANDERE omstandigheid niet was veranderd... (En ja, dan moet je even iets verder denken dan je neus lang is...)quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:49 schreef ACT-F het volgende:
Dan zou de schuld niet bij de aankoop van het huis liggen maar bij het verlies van de baan. Moeilijk hč, logica.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de emoticons in je reply nou niet echt passend vind...quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:18 schreef RemcoW23 het volgende:
https://twitter.com/samanthajvx
Raar om dat zo te lezen. Paar uur na die tweets was ze dood.
Een ouder Tweetje:Au....twitter:samanthajvx twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 17:56:44Ik ga volgens mij echt dood, mn masg knort al 3 kwartier en we gaan nogsteeds niet eten reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |