quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Was zo blij dat ik rood werd
Vaak langs de kant gestaan toen het nog leuk wasquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb jij zeker aan meegedaan dan??
Teeeering dat is wel heel vetquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:59 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik ging op uitnodiging.
ben ufc geweest met ze, japan, petersburg en nog wat zooi
te bang om op een bootje te staan??quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Vaak langs de kant gestaan toen het nog leuk was
Dat is toch een Photoshop met die gekke vingertjes?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Was zo blij dat ik rood werd
Ik was zenuwachtig manquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch een Photoshop met die gekke vingertjes?
quote:
was ook supervet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Teeeering dat is wel heel vet
Ik ben al jaren aan het sparen om naar de K1 finale in Japan te gaan maar dat zit er elke keer niet in
Moet er niet aan denken, gay of straightquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:59 schreef dolfina-chica het volgende:
te bang om op een bootje te staan??
Maar in dat soort landen is het ook zo gigantisch groot dat het onvoorstelbaar isquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:02 schreef gomi het volgende:
[..]
was ook supervet.
na gala altijd stappen met alle vechters en entourage. loop je door roppongi met de hele mikmak. over handtekeningen uitdelen. ik ook lol
*jaloers*quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:02 schreef gomi het volgende:
[..]
was ook supervet.
na gala altijd stappen met alle vechters en entourage. loop je door roppongi met de hele mikmak. over handtekeningen uitdelen. ik ook lol
wat op zich wel weer logisch is..quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Serieus we zaten aan een tafeltje in Amsterdam en met een meisje te praten en die zegt opeens oke oke even weg hoor om met de kleine naar ome Badr te gaan
Dus wij dachten, huh ome Badr en toen keken we om en zagen we hem staan en moesten gewoon opo de foto
vroegah.. was alles beterquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, gay of straight
Maar 'vroeger' met die hardcore boten van bv de Cockring vond ik het een stuk leuker dan nu met die sloepjes met politici
yups, hele lijn ook van pride vechters.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar in dat soort landen is het ook zo gigantisch groot dat het onvoorstelbaar is
Peter Aerts had zelfs speelgoedpoppetjes van hem daar in Japan
Met Ernesto Hoost ging het bijna hetzelfde op DanceValley, ik moest en zou met hem op de foto gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
*jaloers*
[..]
wat op zich wel weer logisch is..
(ik kom Sem met regelmaat tegen.. en heb ook inderdaad gewoon gevraagd of ik met hem op foto mocht)
Ik heb toen een documentaire gezien over de NL vechters die bezig waren met k1 in Japan, dat was echt niet normaalquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:05 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, hele lijn ook van pride vechters.
k1 had die hele lijn.
die gasten zijn daar echte sportsterren
er zit een verschil in.. tussen achter staan wat hij gedaan heeft..quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:05 schreef Pulver het volgende:
Ik vind ie verheelijking van bepaalde personen soms best raar.
Bernard neukte bijna zijn lul eraf buiten zijn huwelijk, maar hij is een held!
Doe je het zelf, dan vind je vrouw of vriendin je een gore smeerlap en mag je wiebere.
Berlusconi doet het met minderjarige meisjes, tilt de belasting op, daar waar hij maar kan, maar ook hij is een held! Doe je het zelf, ben je een pedofiel en een oplichter.
Holleeder ontvoert mensen en vermoord mensen, maar ook hij word gezien als held.
En Badr slaat mensen wanneer het hem maar uit komt kreupel, maar ook nu weer, hij is een held.
Die mag je uitleggen,want ik voel een Godwin aankomen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:06 schreef dolfina-chica het volgende:
eeeeee
[..]
er zit een verschil in.. tussen achter staan wat hij gedaan heeft..
of een held vinden in zijn sport...
Ze hebben / hadden allemaal macht.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:05 schreef Pulver het volgende:
Ik vind ie verheelijking van bepaalde personen soms best raar.
Bernard neukte bijna zijn lul eraf buiten zijn huwelijk, maar hij is een held!
Doe je het zelf, dan vind je vrouw of vriendin je een gore smeerlap en mag je wiebere.
Berlusconi doet het met minderjarige meisjes, tilt de belasting op, daar waar hij maar kan, maar ook hij is een held! Doe je het zelf, ben je een pedofiel en een oplichter.
Holleeder ontvoert mensen en vermoord mensen, maar ook hij word gezien als held.
En Badr slaat mensen wanneer het hem maar uit komt kreupel, maar ook nu weer, hij is een held.
\quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb toen een documentaire gezien over de NL vechters die bezig waren met k1 in Japan, dat was echt niet normaal
Het is een steengoede vechter...quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Die mag je uitleggen,want ik voel een Godwin aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |