PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
wtfquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Jonnsie het volgende:
Natuurlijk bedoelde ik David Luiz, maar typte ik weer eens wat anders... Was zelf opzoek naar David Silva
quote:
Robinho halen voor mijn Italië team dusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef dion_v_k het volgende:
Wat blijven de Brazilianen toch heerlijk om mee te spelen; Lucas, Dede, Robinho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
je hebt hem gemist en hij was fucking ziekquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb ik die goal van Cahill nu net gemist of sloegen ze hem gewoon over?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
Doe maar kwam lastig op gang, maar was echt geweldig het laatste anderhalf uur. Super avondje
moet ik je avond nog even verpesten?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
Doe maar kwam lastig op gang, maar was echt geweldig het laatste anderhalf uur. Super avondje
Praktisch iedereen hier speelt 3-5-2, dus het was niet een bijzondere tip. Vind de extra verdediger super chill, net dat extra mannetje dat nodig isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ja, bedankt! Gaat super, op het moment ben ik onverslaanbaar in divisie 1!
Slecht nieuws?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet ik je avond nog even verpesten?
Ik had gewoon moeite denk ik met de opkomende backs die ik niet gebruikte bij de aanval, maar dat ik dan wel 2-3 op 2 cv's stond. Krijg vrij weinig goals meer tegen, en zelf combineer ik de laatste tijd lekker er doorheen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Praktisch iedereen hier speelt 3-5-2, dus het was niet een bijzondere tip. Vind de extra verdediger super chill, net dat extra mannetje dat nodigis
LF -LW - LM.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef leoon. het volgende:
Er is geen LF -> LM kaartje of wel?
LF -> LW -> LM moet het dan zijn?
Ik heb deze nog nooit geprobeerdquote:
Ah, ik lees het nu op teletekst. Jammer maar niks aan te doen. Ik vrees dat er een probleem is.quote:
Gelijk proberen en je kan niet meer zonderquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb deze nog nooit geprobeerd
Ga je de backs niet missen dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Gelijk proberen en je kan niet meer zonder
Op het begin dacht ik ook 3-5-2 mwah lijkt me niks voor mij.
Maar verdedigend zit het gewoon veel beter in elkaar.
nooit.quote:
Ga ik toch maar eens proberen dan, ik speel nu 4-3-3 maar het begint steeds meer tegen te vallen.quote:
Lijkt me wel dat je dan een rechtspoot op RM hebt en een linkspoot op LM.. Met voorzetten en verdedigen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:52 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nee vind ik wel mee vallen.
Je hebt 3 verdedigers en ook nog 2cdm's die geregeld terug zakken.
Ja dat sowieso, ook zeker naar iets meer defence wingers kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat je dan een rechtspoot op RM hebt en een linkspoot op LM.. Met voorzetten en verdedigen.
Heb je aanbevelingen? Ik wil een team maken maar ben inspiratieloos..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, ook zeker naar iets meer defence wingers kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je aanbevelingen? Ik wil een team maken maar ben inspiratieloos..
Heb al een 4-3-3 BBVA, 4-3-3 Bundesliga, 4-3-3 Serie A en een 4-3-3 Braziliaans elftal.
Bundesliga ga ik verkopen en de rest wil ik houden.Hybrid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je aanbevelingen? Ik wil een team maken maar ben inspiratieloos..
Heb al een 4-3-3 BBVA, 4-3-3 Bundesliga, 4-3-3 Serie A en een 4-3-3 Braziliaans elftal.
Bundesliga ga ik verkopen en de rest wil ik houden.Gewoon vanalles door elkaar gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch ook het leukste, beetje puzzelen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Idd, en met 3-5-2 is er veel mogelijk (hyrbrid gericht)quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon vanalles door elkaar gooien![]()
Dat is toch ook het leukste, beetje puzzelen.
Dat is waarquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon vanalles door elkaar gooien![]()
Dat is toch ook het leukste, beetje puzzelen.
Hulk lijkt mij echt kut. Hij heeft een zwak rechter been dus je weet dat hij altijd naar binnen wil.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef zerokil het volgende:
Iemand al ooit met Hulk gespeeld? (op RM dan)
Heb nu dit team:
[ afbeelding ]
Maar wil Shaqiri misschien vervangen voor Hulk..
Owja kut... Hulk is linksbenig ..quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Hulk lijkt mij echt kut. Hij heeft een zwak rechter been dus je weet dat hij altijd naar binnen wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |