PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
wtfquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Jonnsie het volgende:
Natuurlijk bedoelde ik David Luiz, maar typte ik weer eens wat anders... Was zelf opzoek naar David Silva
quote:
Robinho halen voor mijn Italië team dusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef dion_v_k het volgende:
Wat blijven de Brazilianen toch heerlijk om mee te spelen; Lucas, Dede, Robinho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
je hebt hem gemist en hij was fucking ziekquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb ik die goal van Cahill nu net gemist of sloegen ze hem gewoon over?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
Doe maar kwam lastig op gang, maar was echt geweldig het laatste anderhalf uur. Super avondje
moet ik je avond nog even verpesten?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
Doe maar kwam lastig op gang, maar was echt geweldig het laatste anderhalf uur. Super avondje
Praktisch iedereen hier speelt 3-5-2, dus het was niet een bijzondere tip. Vind de extra verdediger super chill, net dat extra mannetje dat nodig isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ja, bedankt! Gaat super, op het moment ben ik onverslaanbaar in divisie 1!
Slecht nieuws?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet ik je avond nog even verpesten?
Ik had gewoon moeite denk ik met de opkomende backs die ik niet gebruikte bij de aanval, maar dat ik dan wel 2-3 op 2 cv's stond. Krijg vrij weinig goals meer tegen, en zelf combineer ik de laatste tijd lekker er doorheen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Praktisch iedereen hier speelt 3-5-2, dus het was niet een bijzondere tip. Vind de extra verdediger super chill, net dat extra mannetje dat nodigis
LF -LW - LM.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef leoon. het volgende:
Er is geen LF -> LM kaartje of wel?
LF -> LW -> LM moet het dan zijn?
Ik heb deze nog nooit geprobeerdquote:
Ah, ik lees het nu op teletekst. Jammer maar niks aan te doen. Ik vrees dat er een probleem is.quote:
Gelijk proberen en je kan niet meer zonderquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb deze nog nooit geprobeerd
Ga je de backs niet missen dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Gelijk proberen en je kan niet meer zonder
Op het begin dacht ik ook 3-5-2 mwah lijkt me niks voor mij.
Maar verdedigend zit het gewoon veel beter in elkaar.
nooit.quote:
Ga ik toch maar eens proberen dan, ik speel nu 4-3-3 maar het begint steeds meer tegen te vallen.quote:
Lijkt me wel dat je dan een rechtspoot op RM hebt en een linkspoot op LM.. Met voorzetten en verdedigen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:52 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nee vind ik wel mee vallen.
Je hebt 3 verdedigers en ook nog 2cdm's die geregeld terug zakken.
Ja dat sowieso, ook zeker naar iets meer defence wingers kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat je dan een rechtspoot op RM hebt en een linkspoot op LM.. Met voorzetten en verdedigen.
Heb je aanbevelingen? Ik wil een team maken maar ben inspiratieloos..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, ook zeker naar iets meer defence wingers kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je aanbevelingen? Ik wil een team maken maar ben inspiratieloos..
Heb al een 4-3-3 BBVA, 4-3-3 Bundesliga, 4-3-3 Serie A en een 4-3-3 Braziliaans elftal.
Bundesliga ga ik verkopen en de rest wil ik houden.Hybrid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je aanbevelingen? Ik wil een team maken maar ben inspiratieloos..
Heb al een 4-3-3 BBVA, 4-3-3 Bundesliga, 4-3-3 Serie A en een 4-3-3 Braziliaans elftal.
Bundesliga ga ik verkopen en de rest wil ik houden.Gewoon vanalles door elkaar gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch ook het leukste, beetje puzzelen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Idd, en met 3-5-2 is er veel mogelijk (hyrbrid gericht)quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon vanalles door elkaar gooien![]()
Dat is toch ook het leukste, beetje puzzelen.
Dat is waarquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hulk lijkt mij echt kut. Hij heeft een zwak rechter been dus je weet dat hij altijd naar binnen wil.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef zerokil het volgende:
Iemand al ooit met Hulk gespeeld? (op RM dan)
Heb nu dit team:
[ afbeelding ]
Maar wil Shaqiri misschien vervangen voor Hulk..
Owja kut... Hulk is linksbenig ..quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Hulk lijkt mij echt kut. Hij heeft een zwak rechter been dus je weet dat hij altijd naar binnen wil.
Reus heeft al 9 chem door Gundogan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef Pep_Vanille het volgende:
Je moet trouwens even zo'n CF -> ST kaart kopen voor Reus, scheelt veel merkte ik. Kost zo'n 7000 coins.
Hij haalt zo ook 9 chem..quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:14 schreef Pep_Vanille het volgende:
Je moet trouwens even zo'n CF -> ST kaart kopen voor Reus, scheelt veel merkte ik. Kost zo'n 7000 coins.
Ik heb Hulk in mijn team. Vind hem tegenvallen. Kan geen redelijke voorzet geven want hij is stijflinks en in mijn 442 komt hij haast niet tot schieten toe(heb hem op RM). Zijn vrije trappen zijn welquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:08 schreef zerokil het volgende:
Iemand al ooit met Hulk gespeeld? (op RM dan)
Heb nu dit team:
[ afbeelding ]
Maar wil Shaqiri misschien vervangen voor Hulk..
Vind het nogsteeds onwennig om met links te schieten in fifa, omdat ik zelf rechts ben :s best raar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik had Hulk in FUT 12... Ik vond zijn schot echt slecht. Bleek dat ik met rechts schoot omdat ik niet wist dat ie links is
/GJE
Dit gaat hem worden, jammer van de 7 chem bij Toure maar ik doe het er maar mee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben pas tot hier:quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit gaat hem worden, jammer van de 7 chem bij Toure maar ik doe het er maar mee.
Ook een linkspoot op links en rechtspoot op rechts in dit team passen valt niet mee..![]()
[ afbeelding ]
Valencia?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit gaat hem worden, jammer van de 7 chem bij Toure maar ik doe het er maar mee.
Ook een linkspoot op links en rechtspoot op rechts in dit team passen valt niet mee..![]()
[ afbeelding ]
Ik had hem in mijn BPL team wat ik verkocht heb, vond hem erg tegenvallen.quote:
Ben Arfa?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik had hem in mijn BPL team wat ik verkocht heb, vond hem erg tegenvallen.
Fred?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben pas tot hier:
[ afbeelding ]
Welja joh, lekker cheap ass, had die beiden in mn club zitten in 352 dus ben daaruit begonnenquote:
Pacehoerquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welja joh, lekker cheap ass, had die beiden in mn club zitten in 352 dus ben daaruit begonnen
respect als je met die twee gaat spelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welja joh, lekker cheap ass, had die beiden in mn club zitten in 352 dus ben daaruit begonnen
Mata voor Kaka en Dede voor Luiz? Als je dan nog 9 chem krijgt bij alle spelers lijkt het me nog chillerquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
Dit ga ik maken, deze vind ik echt ziek![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mata voor Kaka ben ik niet met je eens, Mata vond ik erg licht aanvoelen en werdt ook door iedereen van de bal gezet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mata voor Kaka en Dede voor Luiz? Als je dan nog 9 chem krijgt bij alle spelers lijkt het me nog chiller
Die LM krijgt dan geen 9 chem.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mata voor Kaka en Dede voor Luiz? Als je dan nog 9 chem krijgt bij alle spelers lijkt het me nog chiller
Ik wil hem graag halen maar zou hij nog veel gaan zakken? Dit bedrag is absurt toch..quote:
Mwah kost op xbox 160k en staan er best veel. Zou gewoon even dagje wachten en kijken of hij er nog weer goedkoper opkomt.quote:
Oke heb ze allebei niet geprobeerd maar mata leek me beterquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mata voor Kaka ben ik niet met je eens, Mata vond ik erg licht aanvoelen en werdt ook door iedereen van de bal gezet.
Hij gaat sws niet zakken.. Misschien bij een SIF, maar anders blijft hij duurquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wil hem graag halen maar zou hij nog veel gaan zakken? Dit bedrag is absurt toch..
Ik zie ze morgen wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef Thorb het volgende:
Rijst komt zometeen met briljante screenshots
Maar de kans is natuurlijk heel klein dat hij nog als RM uitkomt..quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij gaat sws niet zakken.. Misschien bij een SIF, maar anders blijft hij duur
In de winter transferwindow gaat hij ook naar PSG.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar de kans is natuurlijk heel klein dat hij nog als RM uitkomt..
Dat ben ik ook al twee dagen aan het doen met een andere IF.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:56 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Opgepikt voor 9,8k en binnen 20 minuten weg voor 14k. Te gemakkelijk gewoon.
Andrea?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:54 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Dat ben ik ook al twee dagen aan het doen met een andere IF.
*edit* jij met dezelfde erbij zo te zien
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef Der_Rudi het volgende:
Nice. Ik heb er nog een stuk of zes over.
KGB generaal in ruste ook nogquote:
Wat een idiotenquote:
En jij lacht daarom? Ik vind dat echt een belachelijke actie van Suarez, dat jij als Ajax fan het grappig vindt zegt genoeg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat een idioten![]()
Hoe zou Bakkal gereageerd hebben? Hetzelfde toen Suarez hem beet![]()
Natuurlijk sloeg het nergens op, maar kom op zeg.. er is niemand vermoordquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij lacht daarom? Ik vind dat echt een belachelijke actie van Suarez, dat jij als Ajax fan het grappig vindt zegt genoeg.
Oh nicequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:31 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Lol, terwijl hij er ook zo staat![]()
[ afbeelding ]
Ik maak ook even snel een 352 BPL golds, om mijn silvers te laten rustenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:36 schreef zerokil het volgende:
Wil eigenlijk nog een 3-5-2 team maken.
Liga BBVA gaat hem dan al niet worden, niet echt goede verdedigers..
Ik ga een Frans 3-5-2 teampje maken, nog nooit een frans team gehad..quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik maak ook even snel een 352 BPL golds, om mijn silvers te laten rustenMooi pace teampje met iedereen die mijn serie A teams altijd pijn heeft gedaan
Mijn bronze team is frans. Loopt best leuk spul tussen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik ga een Frans 3-5-2 teampje maken, nog nooit een frans team gehad..
Ben je gay?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:40 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Mijn bronze team is frans. Loopt best leuk spul tussen.
Hij speelt echt heel fijnquote:
Hij is best weinig waard voor een IF maar het is mijn eerste uit een pakje die meer dan 10k waard isquote:
Wss wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:00 schreef Pep_Vanille het volgende:
Wordt ie meer waard als ik 'm voorlopig hou?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:00 schreef Pep_Vanille het volgende:
Wordt ie meer waard als ik 'm voorlopig hou?
Iniesta IF pedro Ronaldo, valt wel mee iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Er zijn niet veel goede LW in de Liga BBVA
Simaoquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iniesta IF pedro Ronaldo, valt wel mee idd
En Muniain kan ook aardig mee, en kost geen drolquote:
De rest is aardig aan de prijs, dus denk dat sommige mensen best als tussenstap Guardado nemen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En Muniain kan ook aardig mee, en kost geen drol
Dit dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
De rest is aardig aan de prijs, dus denk dat sommige mensen best als tussenstap Guardado nemen.
Die betaalbaar zijn..quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iniesta IF pedro Ronaldo, valt wel mee idd
Normale Pedro is vrijwel net zo goed in de meeste stats, en heeft 4 ster skills 5 ster weakfoot in plaats van respectievelijk 3 en 2. En kost minderquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
De rest is aardig aan de prijs, dus denk dat sommige mensen best als tussenstap Guardado nemen.
Ik heb met Pedro gespeeld, voelt aan als een houten klaas die zijn dag niet heeftquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Normale Pedro is vrijwel net zo goed in de meeste stats, en heeft 4 ster skills 5 ster weakfoot in plaats van respectievelijk 3 en 2. En kost minder
Ik zou het wel weten iig
Niet iedereen gaat voor de meest voor de hand liggende optie. Voor hybrids is die mexicano ook leuker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Normale Pedro is vrijwel net zo goed in de meeste stats, en heeft 4 ster skills 5 ster weakfoot in plaats van respectievelijk 3 en 2. En kost minder
Ik zou het wel weten iig
Hoe heet jouw team?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:09 schreef dion_v_k het volgende:
Bijna af![]()
Nu nog wachten op een 'goedkopere' IF Lucas als RM![]()
[ afbeelding ]
FC Lennoxquote:
Oh, Hybrid. Ik ben net vrij kansloos afgedroogd door een team met Balo en Aguero die me het kampioenschap ontnamquote:
Oh die.. Ik heb nog niet met dit team gespeeld.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:12 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Oh, Hybrid. Ik ben net vrij kansloos afgedroogd door een team met Balo en Aguero die me het kampioenschap ontnam.
Het ging om de LM's uit de Liga BBVA. Daar zouden uberhaupt weinig opties zijn. Vervolgens gaat het om goedkope, en nu gaat het of ze voor hybrids geschikt zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat voor de meest voor de hand liggende optie. Voor hybrids is die mexicano ook leuker.
Ik dacht dat het ging waarom hij wel/niet in prijs ging stijgenquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het ging om de LM's uit de Liga BBVA. Daar zouden uberhaupt weinig opties zijn. Vervolgens gaat het om goedkope, en nu gaat het of ze voor hybrids geschikt zijn
Je moet lekker zelf weten wie je koopt en het kan best zijn dat Guardado fijn speelt of geschikter is, ik reageerde alleen maar op een post hierboven die naar mijn inziens niet klopt.
Had ik het niet over iig. Hij heeft geen slechte stats dus ik zie hem wel stijgen in prijs, zoals bijna elke gouden IF. Mij staan zijn skills weakfoot wel tegen, want 2 sterren skills betekent imo vaak dat een speler ook houterig over komt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging waarom hij wel/niet in prijs ging stijgen
Je vergeetquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Even voor 22k een verschrikkelijk team bij mekaar gekocht met 11 spelers die mij de haren uit het hoofd hebben laten trekken
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ik er iets mee kanWordt iig mijn conditie team voor mijn nieuwe silvers
quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Even voor 22k een verschrikkelijk team bij mekaar gekocht met 11 spelers die mij de haren uit het hoofd hebben laten trekken
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ik er iets mee kanWordt iig mijn conditie team voor mijn nieuwe silvers
Nooit echt last van gehadquote:
Jan naar liiiiiinksquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Macarena?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:25 schreef Pep_Vanille het volgende:
Als iemand Taarabt in zijn team heeft weet hij al dat hij nutteloze scharen in stilstand gaat doen als je hem niet aanvalt en dat hij de macarena doet met een medespelers als ie weet te scoren.
Towerbridgen die hoer. Lekker je geslachtsgenoot in de ogen kijken wanneer je haar vol loopt te spuiten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:09 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme anderhalf uur met een meisje staan lullen en er dan achter komen dat ze een vriend heeft.Wat een teef.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Towerbridgen die hoer. Lekker je geslachtsgenoot in de ogen kijken wanneer je haar vol loopt te spuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |