Waarschijnlijk wel ja, maar ik zou het wel waarderen als ze uiteindelijk een serieuze titelkandidaat blijken. Zolang ze het maar niet worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ach kom op, Vitesse. Misschien heb ik het mis, maar die worden toch gewoon 5e ofzo.
Bij mij het hele seizoen al. Hij heeft sinds zijn eerste wedstrijd ergens in augustus tegen Jong Twente nog geen enkele goeie wedstrijd gespeeld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:44 schreef S0nic het volgende:
Boerrigter presteert het nu al een paar wedstrijden om me bijna terug te doen verlangen naar Ebecilio
Sowieso liever PSV dan Feyenoord. Liever allemaal niet eigenlijk, maar je kan niet elk jaar winnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:51 schreef kreekie het volgende:
ik vind het best dat twente ,feyenoord of vitesse kampioen wordt zolang psv maar niet wordt
Feyenoord en Vitesse worden het sowieso niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:51 schreef kreekie het volgende:
ik vind het best dat twente ,feyenoord of vitesse kampioen wordt zolang psv maar niet wordt
Vitesse het liefst als Ajax het niet wordt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso liever PSV dan Feyenoord. Liever allemaal niet eigenlijk, maar je kan niet elk jaar winnen natuurlijk.
Daar schaar ik mij achter.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse het liefst als Ajax het niet wordt.
Mentaliteit heeft vandaag toch duidelijk de kop gekost.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:54 schreef DrommelsDrommels het volgende:
tja gebrek aan kwaliteit komt duidelijk naar boven . het heeft niet veel met inzet te maken . eerder met het huidige beleid..
Ik vind van niet . Deze spelersgroep kan gewoon niet beter denk ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mentaliteit heeft vandaag toch duidelijk de kop gekost.
De verdediging gezien vandaag? Met name die 3-3? Ik stond erbij en ik keek er naarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:56 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Ik vind van niet . Deze spelersgroep kan gewoon niet beter denk ik
Wat is er mis met het huidige beleid dan? Het kost alleen veel tijd maar als je het nu niet doet dan moet je het later alsnog doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:54 schreef DrommelsDrommels het volgende:
tja gebrek aan kwaliteit komt duidelijk naar boven . het heeft niet veel met inzet te maken . eerder met het huidige beleid..
Tja wat verwacht je anders met Moisander en Toby ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De verdediging gezien vandaag? Met name die 3-3? Ik stond erbij en ik keek er naar
Toby is zeker net zoals Jan een slappe Belg?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:57 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Tja wat verwacht je anders met Moisander en Toby ?
de transfer van de heer Poulsen kan zo langzamerhand een blunder worden genoemd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is er mis met het huidige beleid dan? Het kost alleen veel tijd maar als je het nu niet doet dan moet je het later alsnog doen.
De transfers van deze zomer waren noodzakelijk en voor de toekomst ziet het met een hele hoop talentvolle spelers heel goed uit.
tja hij verbergt het aardig met z,n tattoosquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toby is zeker net zoals Jan een slappe Belg?
Ja, dát is het probleem.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
We missen wel iemand die voorop in de strijd gaat.
Eriksen vooral. dat die alle duels verloorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou het niet gek vinden als we volgende week zondag weer zitten te ziften op iedereen die speelde tegen Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |