SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
PSV wint dit toch nog wel hoorOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
wrm niet ritzmaier of v ooijen ipv englaarI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Advocaat: 'Niet het gevoel geven dat hier iets te halen valt'
[ Bericht 97% gewijzigd door stevenmac26 op 20-10-2012 20:13:00 (iets minder voor adelante) ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dickie met de herfst weg
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Misschien dat iedereen nou eindelijk gaat inzien dat Toivonen de balangrijkste PSV speler is. Veel punverlies als hij er niet bij is.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Verdomme BabelOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet weten dat Gini door spelers kan lopen.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat is al vooruitgang!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum schiet tegen de keeper op.
O RLY![]()
PSV wint dit toch wel, Dickie gromt straks gewoon een beetje meer, tijdens de rust.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
niet schieten blijkbaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet weten dat Gini door spelers kan lopen.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 18:34:23Op weg naar doelpuntenfestijn #psvwil. Ik denk 7-1. Of 6-0. Of zoiets. Nee, heb niks tegen Willem II. Denk slechts logisch na. reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Het ging even een paar wedstrijden goed maar PSV is weer bezig hoor.![]()
Kampioen? Nooit een keer.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die man wordt met de dag pedanter.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:13 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 18:34:23Op weg naar doelpuntenfestijn #psvwil. Ik denk 7-1. Of 6-0. Of zoiets. Nee, heb niks tegen Willem II. Denk slechts logisch na. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
7-2quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:13 schreef Gramulanion het volgende:
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:13 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:13 schreef Slobeend het volgende:
Die Van Ooijen was toch zo'n groot talent? Dan nog Engelaar opstellen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:13 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga psv denk ik kijken ipv Ajax
Ik weet niet hoor .. Als er snel een goal valt. Psv kwetsbaar en laat zelf weinig Zien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
PSV wint dit toch wel, Dickie gromt straks gewoon een beetje meer, tijdens de rust.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga psv denk ik kijken ipv Ajax![]()
![]()
Advocaat gaat wisselen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
Nu al duidelijk hoeveel we Toivonen missen!![]()
Jullie sterkste speler.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
Nu al duidelijk hoeveel we Toivonen missen!![]()
Ik kijk Roda.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:15 schreef Vasiliov het volgende:
Waarom kijkt iedereen PSV of Ajax ? Roda is veel vermakelijker!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
PSV heeft de beste selectie van de eredivisie, ok op FC Twente na nu dat Toivonen en Bommel er niet bij zijn, Willem II heeft de slechtste selectie. Het klasseverschil is veel te groot dit wint PSV gewoon. Ik verwacht 5-2.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk joh, uitgefloten worden in je eigen stadion bij een 2-0 achterstand tegen fuckin Willem II
GENOT![]()
Helemaal vergeten, nu PSV toch achterstaat eens kijkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:15 schreef Saind het volgende:
Stijntje weet je al wat je nieuwe UI wordt?![]()
Hebben jullie ook problemen met de streams? Site lag er net uit en nu wil de stream niet laden.Anonieme tievesclown![]()
Bij Ajax zouden mensen al naar huis gaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Heerlijk joh, uitgefloten worden in je eigen stadion bij een 2-0 achterstand tegen fuckin Willem II
GENOT
Hij doet gewoon wat ik dacht.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij Ajax zouden mensen al naar huis gaanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Engelaar heeft ons gewoon 8 miljoen gekost.
Naja locadia erin ene kant alsof die nu ons ff red![]()
Andere kant een goaltje en je zit weer in de wedstrijd. Anders verloren wedstrijd dan kan hij mooi 60 min spelen.![]()
Een doelpaal?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Als je niet eens thuis van Willem II kan winnen verdien je de landstitel niet."You can call me Susan if it makes you happy"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |