Die banners dienen alleen in het voordeel van Google zelf, helemaal niet relevant voor mijn project. Ik ben al flink aan de slag om de hoofdinkomsten ergens anders uit te gaan halen.quote:Zal je CTR niet helpen nee, tenzij je kleinzakelijke markt als doelgroep hebt. Ben benieuwd wat Google betaald per click?
Kan toch ook komen omdat je zelf veel bezig bent met ads. Ik zie ze ook regelmatig voorbij komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:40 schreef WebBeestje het volgende:
Adwords reclames bij je Adsense banners, irritant en moeilijk weg te krijgen
Hoe bedoel je? Waard? Ligt er toch aan wat er op staat?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:17 schreef Blester het volgende:
Wat zijn volgens jullie die 3 character domeinen waard? Zo ongeveer ¤30 was het toch voor regular Y - Q - X domeinen.
¤ 468,10 Deze maand tot dusverquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:47 schreef JDx het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker en jahoor... Fiiiiiveeee hundred! Nice target gehaald (met nog 6 dagen te gaan), helaas geen feestje dit weekend. Dit weekend maar eens nadenken over een nieuw target.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:53 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
¤ 468,10 Deze maand tot dusver
Leuk om te zien want zo ging het hier in het begin ook. In het begin kost het meer energie en tijd dan dat het wat oplevert maar met genoeg inzet zul je waarschijnlijk maandelijks de inkomsten zien stijgen. In maart begon ik met ¤36, april was ¤45, mei ¤163, etc. de bezoekers zijn ook maandelijks flink toegenomen dus ook meer pageviews en klikjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:57 schreef CasB het volgende:
Heb sinds 2 dagen ineens een youtube filmpje wat het goed doet.Gister weer meer dan 5 euro verdiend. Als het zo doorgaat dan haal ik deze maand misschien wel de 75 euro.
Als je het over drieletter .nl domeinen hebt dan loopt de waarde (als richtlijn) uiteen van enkele tientjes voor domeinen met zogenaamde "slechte" letters (yqx domeinen in jouw woorden), tot enkele duizenden euro's voor random "goede" letters, en tienduizenden euro's of meer voor hele goede namen. Voor drieletterige .com domeinen begint het bij ongeveer $4000 en lopen de prijzen al snel op boven $10.000 voor "goede" letters. Sales van enkele tienduizenden dollars zijn ook niet ongebruikelijk, en een nulletje meer komt ook voor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:35 schreef Blester het volgende:
Ik hoop dat je weet wat regular Y Q X betekend? Maar ik zal hier niet verder op ingaan. Domeinhandel doen jullie niet aan volgens mij.
Goed gevoel is dat he?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:22 schreef DaMart het volgende:
Ik zag net dat mijn allereerste Adsensebetaling op de rekening staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |