abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118364790
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:02 schreef TripleS het volgende:

[..]

Oke , dit klinkt dus als Chinees voor mij :D

Adwords , daar heb ik dus van gehoord maar ik snap er echt helemaal niks van ...
Makkelijkere uitleg, het gemarkeerde gedeelte moet je voor betalen.

De rest is gewoon een goede website hebben met goede inhoud en zorgen dat in de titel en op belangrijke plaatsen (headers, titels op je site), je keywords (waar je op gevonden wil worden) terugkomen.

En zorgen dat andere sites naar je linken.
pi_118364853
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:04 schreef JDx het volgende:

[..]

Makkelijkere uitleg, het gemarkeerde gedeelte moet je voor betalen.

De rest is gewoon een goede website hebben met goede inhoud en zorgen dat in de titel en op belangrijke plaatsen (headers, titels op je site), je keywords (waar je op gevonden wil worden) terugkomen.

En zorgen dat andere sites naar je linken.
Oke , en wat zijn de kosten om het in gemarkeerde gedeelte te komen en wat moet ik daarvoor doen?

Het is dus eigenlijk voldoende om te zorgen voor een goede inhoud , moet deze inhoud altijd zichtbaar zijn op de website of kan ik ook keywords plaatsen die niet zichtbaar zijn ?
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_118364910
Als je een bedrijf hebt moet je je ook even toevoegen aan google places, zodat je dan verschijnt op dat landkaartje wat je af en toe ziet. Verder zorgen dan je gewoon wat standaard info erop plaatst over je branche. De site van mijn bedrijf is wonderbaarlijk genoeg ook best hoog gekomen. Er komen zo'n 150 bezoekers per dag op en dat is best veel, maar ze komen puur voor de info niet omdat ze klant van mij willen worden haha :D
Facts don't care about your feelings
pi_118364951
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:06 schreef TripleS het volgende:

[..]

Oke , en wat zijn de kosten om het in gemarkeerde gedeelte te komen en wat moet ik daarvoor doen?

Het is dus eigenlijk voldoende om te zorgen voor een goede inhoud , moet deze inhoud altijd zichtbaar zijn op de website of kan ik ook keywords plaatsen die niet zichtbaar zijn ?
Het belangrijkste is dat je alle informatie schrijft die je op je website wilt hebben en dat dit handig en duidelijk is voor de bezoekers die meer willen weten over jou bedrijf. Verder is het de vraag of de website informatief is voor bestaande klanten of dat je misschien met de website juist nieuwe klanten wilt werven. In het laatste geval zou adverteren nog rendabel kunnen zijn. Ik zou me eerst richten op het schrijven van alle artikelen. Overigens kan je ook altijd iemand inhuren om je te helpen bij de website.
pi_118364952
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:38 schreef JDx het volgende:
Wahhh wat een drama dag gisteren. Was ik er net aan gewend dat het elke nacht wel bijtrok werd ik vanmorgen wakker, even kijken. Ongeveer 40% van wat ik zondag had... damn...

Pageviews gelijk gebleven, CPC 2 cent hoger, maar een dramatische CTR.

[..]

Ja en meteen weer verwijderd, onduidelijk ding. Die van iemand anders, die er al een tijdje was, is veel duidelijker (die heet gAnalytics en is van e6bapps ofzo...).
Die app heb ik er ook op staan ja, moet eerlijk zeggen dat ik doe ook wat fijner en overzichtelijker vind.
pi_118364963
quote:
kan ik ook keywords plaatsen die niet zichtbaar zijn ?
Volgens mij bestraft Google dit dus ik zou in teksten ook de keywords terug laten komen.
pi_118364972
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je een bedrijf hebt moet je je ook even toevoegen aan google places, zodat je dan verschijnt op dat landkaartje wat je af en toe ziet. Verder zorgen dan je gewoon wat standaard info erop plaatst over je branche. De site van mijn bedrijf is wonderbaarlijk genoeg ook best hoog gekomen. Er komen zo'n 150 bezoekers per dag op en dat is best veel, maar ze komen puur voor de info niet omdat ze klant van mij willen worden haha :D
Oh dat is ook een goede tip! Hoe moet dat? :D

Nou beter toch dat je goed gevonden kunt worden!
pi_118365007
Ik snap alleen niet waarom je dan zelf een site gaat maken en promoten terwijl je helemaal niets weet.

Ondernemers.... :')
pi_118365027
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:09 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Het belangrijkste is dat je alle informatie schrijft die je op je website wilt hebben en dat dit handig en duidelijk is voor de bezoekers die meer willen weten over jou bedrijf. Verder is het de vraag of de website informatief is voor bestaande klanten of dat je misschien met de website juist nieuwe klanten wilt werven. In het laatste geval zou adverteren nog rendabel kunnen zijn. Ik zou me eerst richten op het schrijven van alle artikelen. Overigens kan je ook altijd iemand inhuren om je te helpen bij de website.
Ja het is uiteindelijk wel de bedoeling dat ik er nieuwe klanten mee kan aantrekken , helaas heb ik een beperkt budget en wil ik digitaal alles zoveel mogelijk zelf doen , nu heb ik de tijd nog en ik vind het ook wel leuk om weer iets nieuws te leren!

Ik heb nu ongeveer 3kwart van de inhoud geschreven , eigenlijk alleen nog de puntjes op de i zetten.
pi_118365028
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je dan zelf een site gaat maken en promoten terwijl je helemaal niets weet :P

Ondernemers.... O-)
Omdat sommige mensen niet compleet inzien hoe belangrijk een website kan zijn :P
pi_118365088
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je dan zelf een site gaat maken en promoten terwijl je helemaal niets weet.

Ondernemers.... :')
Haha , ik snap het ook maar ik vind ook gewoon leuk om dit te leren. Ik heb nog wel een IT' er in mijn vriendenkring maar ik wil het eerst zoveel mogelijk zelf doen omdat ik een eigenwijze trut ben :+
pi_118365180
Je moet trouwens niet rekenen op heel veel bezoekers hoor, ik heb 2/3 bezoekers per dag op de site van mijn bedrijf en heb wel sites voor redelijk grote bedrijven gemaakt, die hebben zo'n 10-15 bezoekers per dag.

Maar dat zijn bedrijven zoals bouwbedrijven, niet in de IT.
pi_118365254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:18 schreef JDx het volgende:
Je moet trouwens niet rekenen op heel veel bezoekers hoor, ik heb 2/3 bezoekers per dag op de site van mijn bedrijf en heb wel sites voor redelijk grote bedrijven gemaakt, die hebben zo'n 10-15 bezoekers per dag.

Maar dat zijn bedrijven zoals bouwbedrijven, niet in de IT.
Oke , ja mijn bedrijf valt binnen de zakelijke dienstverlening. Ik richt mij meer op de lokale markt en dat gaat voornamelijk via andere kanalen maar vind het wel belangrijk dat wanneer men zoekt in mijn regio dat ik tevoorschijn kom.
De website is dus niet broodnodig voor nieuwe klanten , slechts een hulpmiddel
pi_118365548
Dan zou ik er van maken (titel van je website):

Naam Bedrijf | Professie Stad, dus bijvoorbeeld:

Jimmy Pimp | Hoeren Amsterdam :')
pi_118366428
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:29 schreef JDx het volgende:
Dan zou ik er van maken (titel van je website):

Naam Bedrijf | Professie Stad, dus bijvoorbeeld:

Jimmy Pimp | Hoeren Amsterdam :')
_O- _O-
pi_118370731
Kreeg net een mailtje:

quote:
Uw Google AdSense-account is uitgeschakeld
Vieze gore vuile kankergoogle. Alles had ik perfect. godverdomme ik hoop dat ze branden in de hel daar.
pi_118370960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Kreeg net een mailtje:

[..]

Vieze gore vuile kankergoogle. Alles had ik perfect. godverdomme ik hoop dat ze branden in de hel daar.
:o

Kut man. Er stond zeker niet bij waarom?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:07:54 #118
131603 Afwazig
Serious business
pi_118370972
quote:
Kreeg net een mailtje:

[..]

What the fuck? Geen reden? geen waarschuwingen?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:08:03 #119
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118370981
:o
pi_118371054
quote:
Kreeg net een mailtje:

[..]

Misschien vanwege die malware op je websites?
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:10:34 #121
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_118371062
quote:
Kreeg net een mailtje:

[..]

zou dat niet met die malware te maken kunnen hebben?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_118371125
quote:
Kreeg net een mailtje:

[..]

Ziek :'(
pi_118371164
Dat is wel heel vaag, waarschijnlijk wel door die malware, je bent ervaren genoeg met AdSense om er geen rare links op te zetten.

Of teveel op het randje gepushed omdat je snel weer terug wilde op je oude niveau van 40/dag? Maar daar ga ik niet van uit.

Enig idee waar die melding vandaan kwam? Iets genesteld in je code?

PS. dit is wel nummer 1 reden dat ik bezig ben met zelf zoiets opzetten, omdat je er gewoon geen controle over hebt, ben echt bang dat er ooit wel een ban gaat komen om iets wat ik per ongeluk doe of te naief ben om me aan bepaalde kutregels te houden.
pi_118371212
quote:
Kreeg net een mailtje:

[..]

Niet voor het een of ander maar had jij niet juist net behoorlijk wat geld gemaakt met adsense?
Zeker weten geen blackhat of andere regels overtreden?
Of saté?
pi_118372728
Oooh shit , ik heb iets stoms gedaan!!

Het is haast niet te geloven maar het is gelukt met adwords e.d. maar nu heb ik echt ff iemand nodig!

Ik heb per ongeluk bij het koppelen van mijn domeinnaam bij GoogleApps voor email een verkeerde domeinnaam opgegeven , hoe verander ik dit weer want ik kan alleen maar domeinnamen toevoegen maar deze niet vervangen!??

Mijn gebruikersaccount moet dus verwijderd worden en/of vervangen voor de juiste domeinnaam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')