Hier is het vandaag ook baggerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:33 schreef JDx het volgende:
Ik zit vandaag nog op 1,38 maar dat zal vanavond wel weer bijtrekken.
Ik had laatst een keer 43 euro op 1 dag (was wel geluk, meerdere perfecte omstandigheden), bedacht me nu pas dat dat meer was dan ik had in een maand toen ik ermee begon en daar ook blij mee was.
De laatste dagen had ik 17-19 euro en dacht ik... mwoh...
Hier ook nog maar 5 euroquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:58 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Hier is het vandaag ook baggerpas ¤2,62 en normaal is het ongeveer 4x zoveel rond deze tijd.
Welke buttons zijn er dubbel dan als ik vragen mag? Ik kan er zo geen ontdekken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:43 schreef Drawer het volgende:
Ik vind je social-buttons keuze een beetje vreemd te noemen. Je hebt enkele dubbele buttons en daarnaast ook Hyves, wat toch wel als uitgestorven beschouwd mag worden.
Misschien betaald Google minder uit aan de Adsense gebruikersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:00 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Hier ook nog maar 5 euroNormaal had ik al 15
De ene facebook naast de Google + button is een Like geven, En die wat in het rijtje staan dat is op Facebook Delen dus dat zijn twee verschillende functies binnen Facebook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:21 schreef Drawer het volgende:
Sowieso twee Facebookbuttons. En jammer dat die Google+ button niet bij de rest zit.
Lijkt me sterk. Als ze dat zouden doen, zou er maar een paar cent per klik afgaan. Dus je CPC iets omlaag. Niet dat je het gelijk zoveel zou merken. Ik zit nu op 3,50 trouwens. Net iets lager dan gemiddeld op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:27 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Misschien betaald Google minder uit aan de Adsense gebruikersvorige week maakte Google bekend dat advertentie-inkomsten terug zijn gelopen dan laten ze gewoon de Adsense gebruikers minder verdienen
Klopt, maar belangrijk is 'don't over-do it'. Google houdt niet van over-optimized websites.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef De-Hamster het volgende:
Ik doe dit met de keywords per artikel dit zou SEO technisch beter zijn en googlr zou dit herkennen als belangrijke woorden.
Godverdomme, al mijn sites zijn fucked.quote:Waarschuwing: hier klopt iets niet!
Uw website bevat inhoud van osbasedreceiva.pl, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ook allemaal bij dezelfde host?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Lekker dan,
Krijg net dit te zien bij al mijn sites:
[..]
Godverdomme, al mijn sites zijn fucked.
Ik heb het idee dat het niet zo goed werkt en dan met name de realtime gegevens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef dirkjo het volgende:
Eigenlijk niet helemaal adsense, maar hebben jullie de Analytics App van Google al geïnstalleerd/geprobeerd?
Mooi, ik was al van plan om me in de vakantie te verdiepen in het maken van een simpele app. Overigens klik ik op mijn telefoon ook eerder op een advertentie. Voornamelijk omdat een hoop advertenties over een andere app gaan, en soms lijkt die wel de moeite waard. Volgens mij heb ik tot nu toe 2 of 3 keer op een advertentie heb ge'klikt' op mijn telefoon.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:31 schreef WebBeestje het volgende:
Ik las net dit over de inkomsten van Facebook:
Vaughan Smith, hoofd van de mobiele afdeling, zei vorige week dat op mobiele telefoons tien keer zoveel wordt geklikt op advertenties dan op de desktop.
http://www.nu.nl/internet(...)-flink-gestegen.html
Advertenties speciaal voor mobiele apparaten vind ik zelf niet zo fraai, zie bijvoorbeeld op Fok.
Ja en meteen weer verwijderd, onduidelijk ding. Die van iemand anders, die er al een tijdje was, is veel duidelijker (die heet gAnalytics en is van e6bapps ofzo...).quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:43 schreef dirkjo het volgende:
Eigenlijk niet helemaal adsense, maar hebben jullie de Analytics App van Google al geïnstalleerd/geprobeerd?
Hier dus ook het enige wat anders was dan normaal, de CTR was nu ongeveer 30% lager.quote:...maar een dramatische CTR
In het gemarkeerde gedeelte kom je met een Adwords campagne, de rest is SEO-optimalisatie en goede content/inhoudquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:00 schreef TripleS het volgende:
Ben bezig met het opzetten van een website voor mijn bedrijf , hoe zorg ik dat wanneer men op google zoekt mijn bedrijf bovenaan komt te staan ?
Dus bovenin de zoekresultaten en eventueel in het gemarkeerde gedeelte?
Een website opzetten lukt mij dus nog wel maar door de hoeveelheid informatie zie ik door de bomen het bos niet meer![]()
Ik zou dus erg blij zijn als iemand een stappenplan voor dummies heeft !
Oke , dit klinkt dus als Chinees voor mijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:01 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
In het gemarkeerde gedeelte kom je met een Adwords campagne, de rest is SEO-optimalisatie en goede content/inhoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |