abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:24:33 #51
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118294257
130 uitbetaald. Deze maand al op 120 *O*
  Moderator maandag 22 oktober 2012 @ 19:25:15 #52
42184 crew  DaMart
pi_118294282
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoezo???
Volgens mij kan dat wel eens onder deze categorie uit de Adsenserichtlijnen vallen:

quote:
Om een goede gebruikers- en adverteerderservaring te garanderen, is het uitgevers die deelnemen aan het AdSense-programma, niet toegestaan het volgende te doen:

* Misleidende labels plaatsen boven Google-advertentieblokken. Advertenties mogen bijvoorbeeld worden gelabeld als 'Gesponsorde links' of 'Advertenties', maar niet als 'Favoriete sites' of 'Topaanbiedingen van vandaag'.
pi_118294472
:') voor de echte mongolen kan dat idd misleiding zijn. Regels zijn regels natuurlijk, maar webbeestje zegt de kans dat de ads worden aangeklikt is wel erg groot DENK ik dat wel meevalt.
Facts don't care about your feelings
pi_118294827
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:30 schreef eaglejohn het volgende:
Een van mijn WordPress sites draait nu bijna twee weken, bestaat uit 52 pagina's + posts. In Google Webmaster Tools zie ik dat de sitemaps goed zijn overgenomen en dat 52 van de 52 "Web pages" zijn geïndexeerd. Wanneer ik binnen Google zoek (site:domeinnaam.nl) naar pagina's van de website vind ik alle pagina's en ook via de normale zoekwijze zie ik mijn pagina's tussen de resultaten staan (nog niet echt hoog).

Nu zie ik bij het onderdeel "Health" > "Index Status" dat er nog maar 1 pagina geïndexeerd zou zijn. Normaal gesproken duurt dit een tijdje, maar ik zie dat er bij het tabblad "Advanced" 31 pagina's "Not selected" zijn. Alle WordPress pagina's bestaan uit unieke content (zelf geschreven en bewerkt/vertaald uit het Engels). De WordPress posts zijn vaak overgenomen nieuwsberichten met een kleine wijziging.

Wie kan me hier wat meer over vertellen?
Zit vandaag al op 40 "Not selected" links. Iemand een idee?
pi_118297809
Bij Webmastertools -> gezondheid -> geblokkeerde url's staat onderaan user-agents. Hier kun je de keuze maken voor 'Mediapartners-Google: doorzoekt pagina's om Adsense-inhoud te bepalen.

Als ik dit selecteer en op 'testen' klik dan krijg ik bij de resultaten dit te zien:

Toegestaan
Herkend als directory; specifieke bestanden hebben mogelijk verschillende beperkingen

Heeft dit consequenties voor mijn Adsense of is dit iets wat ook bij anderen voorkomt?

[ Bericht 16% gewijzigd door WebBeestje op 22-10-2012 21:23:24 ]
pi_118312137
Zoals velen van jullie weten ben ik met de site bezig die rond de kerst helemaal perfect moet draaien.

Welke tips met betrekking tot de site kunnen jullie me geven?

- Betere positie Ads? Andere Ads?
- Gebruiksgemak?
- Andere tips etc.
- Voor de liefhebbers via de mobiel zou hij een aparte versie moeten geven die niet de volledige site laadt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of klik op homepage.png rechtsboven mijn post.
Of saté?
pi_118312381
Waarom doe je alles bold, dat is vrij irritant zeg.
pi_118317423
Klusjesman gezocht?
Plaats gratis je klus op Werkspot. Klusjesmannen reageren vandaag nog!

het is in ieder geval goed content targeting :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118317635
Lijkt me niet dat het je lukt om boven 3fm.nl te komen :P
Facts don't care about your feelings
pi_118318316
Ik vind je social-buttons keuze een beetje vreemd te noemen. Je hebt enkele dubbele buttons en daarnaast ook Hyves, wat toch wel als uitgestorven beschouwd mag worden.
pi_118318764
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:19 schreef VacaLoca het volgende:
Google mag m'n site nog niet echt om een of andere reden.

Sta met m'n brandname op 1 in Bing, op 1 in Yahoo... Google kom ik niet voor
Sta met een 600 woorden artikel op 5 in Bing, op 6 in Yahoo... Google kom ik niet voor

Goddomme... bij Bing ben ik ook ineens uit de search results. Van 5th to none... terwijl ik niets veranderd heb.

Heb zo het idee dat het aan downtime ligt wanneer de bots crawlen... bedankt versio in dat geval :(
pi_118319495
Ik maak me echt totaal niet druk op Bing.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:39:10 #63
387388 knabbeltje10
I love to design
pi_118319762
Hei

Ik ben op zoek naar website link, die ik op mijn site kan plaatsen. Ik schrijf dan een artikel over of in verband met de site. Uiteraard mag je het artikel eerst nalezen en de site bekijken.
Kan iemand mij helpen?
pi_118320383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef De-Hamster het volgende:
Zoals velen van jullie weten ben ik met de site bezig die rond de kerst helemaal perfect moet draaien.

Welke tips met betrekking tot de site kunnen jullie me geven?

- Betere positie Ads? Andere Ads?
- Gebruiksgemak?
- Andere tips etc.
- Voor de liefhebbers via de mobiel zou hij een aparte versie moeten geven die niet de volledige site laadt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of klik op [ afbeelding ] rechtsboven mijn post.
Ik zie geen Adsense maar dat komt door mijn adblocker alleen zou ik er dan niet een kopje advertenties bij zetten ;) Verder hoop ik voor jou dat 3fm niet jouw domeinnaam zal opeisen.
pi_118320893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:39 schreef knabbeltje10 het volgende:
Hei

Ik ben op zoek naar website link, die ik op mijn site kan plaatsen. Ik schrijf dan een artikel over of in verband met de site. Uiteraard mag je het artikel eerst nalezen en de site bekijken.
Kan iemand mij helpen?
Als je zo schrijft, lijkt me die kans erg klein.
pi_118321109
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:14 schreef JDx het volgende:

[..]

Als je zo schrijft, lijkt me die kans erg klein.
_O-
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_118322300
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:03 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Goddomme... bij Bing ben ik ook ineens uit de search results. Van 5th to none... terwijl ik niets veranderd heb.

Heb zo het idee dat het aan downtime ligt wanneer de bots crawlen... bedankt versio in dat geval :(
Wat een vreselijk slechte hoster is Versio, heb er ook een pakket en paar domeinnamen, maar wat een troep. Gelukkig draaien mijn betere sites ergens anders

[ Bericht 2% gewijzigd door JupilerXL op 23-10-2012 11:54:51 (toevoeging) ]
pi_118322748
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:54 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Wat een vreselijk slechte hoster is Versio, heb er ook een pakket en paar domeinnamen, maar wat een troep. Gelukkig draaien mijn betere sites ergens anders
Ik heb ook versio maar mijn sites staat nog netjes bovenaan google. Door die EMD update ben ik wel wat gezakt maar geen hele pagina's.

Mijn adsense is trouwens flink gekelderd. 3 weken geleden had ik tussen de 30 a 40 per dag. Nu zit ik tussen de 15 en 20 euro :(
pi_118323022
Het interessantste is dan natuurlijk... what happened.

CTR? CPC? (samen je RPM) of Pageviews gedaald?

+ de mogelijke reden.
pi_118323762
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:12 schreef JDx het volgende:
Het interessantste is dan natuurlijk... what happened.

CTR? CPC? (samen je RPM) of Pageviews gedaald?

+ de mogelijke reden.
Minder paginaweergaves, minder klikken, lagere CPC, alles minder :P
Komt omdat ik een paar plaatsen gezakt ben met sommige sites. Bedankt google!
pi_118323823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:58 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik zie geen Adsense maar dat komt door mijn adblocker alleen zou ik er dan niet een kopje advertenties bij zetten ;) Verder hoop ik voor jou dat 3fm niet jouw domeinnaam zal opeisen.
Het mag geen tegenstrijdige naam hebben zoala 'Handige links' dus wat zou jij aanraden?
Dat van mijn domein weet ik en kan zeker, ik verwacht het alleen niet omdat ik min of meer een fansite ben van hun eigen evenement en geen concurrent of iets anders.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:43 schreef Drawer het volgende:
Ik vind je social-buttons keuze een beetje vreemd te noemen. Je hebt enkele dubbele buttons en daarnaast ook Hyves, wat toch wel als uitgestorven beschouwd mag worden.
Die dubbele buttons zal ik thuis eens kijken, is me nog niet opvallen.

Hyves staat erbij omdat het nog wel leeft bij de huisvrouwen en die zijn ook een deel van mijn bezoekers. Al moet ik zeggen dat die buttons er nog staan van vorig jaar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Lijkt me niet dat het je lukt om boven 3fm.nl te komen :P
Haha nee dat verwacht ik ook niet maar constant ergens in de top drie moet lukken lijkt me?

quote:
2s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 08:55 schreef RanTheMan het volgende:
Klusjesman gezocht?
Plaats gratis je klus op Werkspot. Klusjesmannen reageren vandaag nog!

het is in ieder geval goed content targeting :)
Volgens mij houdt het rekening met je eigen zoekgedrag, ik krijg namelijk lokale dingen van bij mij in de woonplaats.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef Drawer het volgende:
Waarom doe je alles bold, dat is vrij irritant zeg.
Ik doe dit met de keywords per artikel dit zou SEO technisch beter zijn en googlr zou dit herkennen als belangrijke woorden.
Of saté?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:38:39 #72
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_118323926
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ik doe dit met de keywords per artikel dit zou SEO technisch beter zijn en googlr zou dit herkennen als belangrijke woorden.
Dat doe je idd met de <strong> tag. Maar deze kan je wel stylen met css dat deze ook gewoon getoont wordt ;)
pi_118325257
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:38 schreef ursel het volgende:

[..]

Dat doe je idd met de <strong> tag. Maar deze kan je wel stylen met css dat deze ook gewoon getoont wordt ;)
Aah bedankt dat wist ik niet.

Maar als je een beetje bekend met mijn onderwerp dan vraag ik me af of het enorme mainstream publiek dit niet toch fijn lezen vind?
Is het zo storend?
Of saté?
pi_118325349
Op 3FM en Wiki na sta je volgens mij goed geranked, beter kan niet denk ik.

Glazen huis, Glazen huis 3FM, 3FM Glazen Huis, steeds sta je hoog, dus denk dat het wel goed komt.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:43:55 #75
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_118330897
Geen uitbetaling, zit op ¤ 68,28 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')