PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Nee, mijn Chantalquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:13 schreef GuRBuH het volgende:
Blijkbaar heb ik dit vannacht gemaakt:
[ afbeelding ]__!
Friedel voldoet prima, al stopt hij denk ik wel na dit seizoen. De vervanger hebben ze al. Waarom iemand teleurstellen die het prima doet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:16 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Leuk.
Veel meer kwaliteit dan Friedel
Ik zou ook de slechtste keeper opstellen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:16 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Leuk.
Veel meer kwaliteit dan Friedel
Treurig beleid. Haal je Lloris, een van de betere keepers in Europa laat je hem gewoon bank zitten. Koop hem dan nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Friedel voldoet prima, al stopt hij denk ik wel na dit seizoen. De vervanger hebben ze al. Waarom iemand teleurstellen die het prima doet.
Misschien halen ze hem zodat hij alvast beetje kan wennen zodat hij volgend seizoen pas echt kan doen wat hij moet doen. Ze spelen overigens zoveel wedstrijden dat het makkelijk kan met 2 goede keepers.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:18 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Treurig beleid. Haal je Lloris, een van de betere keepers in Europa laat je hem gewoon bank zitten. Koop hem dan niet
Hoezo treurig beleid? Lloris zou alleen nog maar duurder worden. Na dit jaar is hij de vaste keeper denk ik. Je koopt een keeper meestal niet gelijk voor de basis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:18 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Treurig beleid. Haal je Lloris, een van de betere keepers in Europa laat je hem gewoon bank zitten. Koop hem dan niet
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo treurig beleid? Lloris zou alleen nog maar duurder worden. Na dit jaar is hij de vaste keeper denk ik. Je koopt een keeper meestal niet gelijk voor de basis.
Dan kan je er gewoon helemaal niks van, dat team is het sowieso het beste team wat erin zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vind Real Madrid echt kut in FIFA 13.
Inderdaad, steeds halverwege de reactie is mijn post weer weg. Behalve deze zonder functie dan...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Godsamme, zit ie nou te refreshen als iemand post.
Ik vind ze gewoon kut om mee te spelen, kan ze makkelijk aan hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan kan je er gewoon helemaal niks van, dat team is het sowieso het beste team wat erin zit.
Ik heb het ook idd met chromequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:31 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb er wel last van: Google Chrome. Misschien gebruiken jullie iets anders
Juventusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:32 schreef Fuszy het volgende:
In welk stadion spelen jullie? Ik in het Emirates
King Fahd of Arenaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:32 schreef Fuszy het volgende:
In die van Juve, maar die eigenlijk wel lelijk. Die was het goedkoopstquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:32 schreef Fuszy het volgende:
Lelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:34 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
In die van Juve, maar die eigenlijk wel lelijk. Die was het goedkoopst
Ik heb gewoon Nederlands commentaar hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben ze bij Sport 1 geen geld om Nederlandse commentators te betalenIk dacht dat ik naar een Engelse stream zat te kijken
Dat heeft de streamer ingesteld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben ze bij Sport 1 geen geld om Nederlandse commentatoren te betalenIk dacht dat ik naar een Engelse stream zat te kijken
Alleen maar beter, toen ik sport 1 had zette ik hem altijd op Engels. Wat een drama die Nederlanders, vooral als Wim Kieft zijn neusademhaling weer toepast.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben ze bij Sport 1 geen geld om Nederlandse commentatoren te betalenIk dacht dat ik naar een Engelse stream zat te kijken
DSC1 100801 is met Nederlands commentaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kijk naar Sport 1 met nu gewoon het standaard Nederlandse rustkwartiertje met nu Frankrijk Spanje met leuke verhaaltjes van Sierd. Maar tijdens de wedstrijd Engels commentaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Nederlands commentaar hoor
Haten op het commentaar van sport1 terwijl Sierd de Vos daar commentaar geeftquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen maar beter, toen ik sport 1 had zette ik hem altijd op Engels. Wat een drama die Nederlanders, vooral als Wim Kieft zijn neusademhaling weer toepast.
Ohja het kon nog erger dan Wim Kieftquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haten op het commentaar van sport1 terwijl Sierd de Vos daar commentaar geeft
Ik ben allang blij dat mijn sopcast een stream wel leuk genoeg vind om te laten zien, ga niet meer switchenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:37 schreef Janeiros het volgende:
[..]
DSC1 100801 is met Nederlands commentaar
Wim Kieft, eckte baasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen maar beter, toen ik sport 1 had zette ik hem altijd op Engels. Wat een drama die Nederlanders, vooral als Wim Kieft zijn neusademhaling weer toepast.
Hij moet alleen niet zo in de microfoon hijgen tijdens het commentaar gevenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:40 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Wim Kieft ook wel een prima kerel. Bij VI ook een prima gast. Hij was wel even bang gisteren toen Gijp over Roemenië en Boekarest begon
Tis gewoon krap in die bezemkastquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij moet alleen niet zo in de microfoon hijgen tijdens het commentaar geven
Alweer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:44 schreef Toefjes het volgende:
ps3 firewall status eindelijk op open. alleen kan ik nu in de rest van het huis niet meer op internet
Hij denkt ook dat de wedstrijd iets meer dan 90 minuten duurt. Toch een gewaagde uitspraak!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
Stevens verwacht dat Dortmund er alles aan doet om te winnen. Ik twijfel daaraan hoor.
Ja die Stevens die durftquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat de wedstrijd iets meer dan 90 minuten duurt. Toch een gewaagde uitspraak!
quote:
Handanovic, beste keeper in prijs kwaliteit!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:51 schreef Alovenac het volgende:
Is Buffon zijn geld waard of Handanovic houden?
Buffon kopen. Geld moet rollen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:51 schreef Alovenac het volgende:
Is Buffon zijn geld waard of Handanovic houden?
Clenbuterolquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
Wat hebben ze bij de Spurs in de thee gedaan?!
Beetje speed, goed voor de energie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
Wat hebben ze bij de Spurs in de thee gedaan?!
Henderson zijn stats zien er erg goed uit!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wil eigenlijk een team maken met Agbonlahor/Jerome naast IF Nugent in een 352.
Wie zal ik als Engelse Cam pakken dan?
Je hebt mij nog niet geaccepteerd! Zeker ook Spurs gaan kijken :p?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:59 schreef Rijst het volgende:
DEFOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
Vertonghen speelt trouwens erg goed als LB.
Jijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:03 schreef vandermar het volgende:
Heerlijke sfeer daar op White Heart Lane
Zegt die commentator het ook net
Mwah, dan koop ik liever nog wat voor op een andere positie erbij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Buffon kopen. Geld moet rollen!
Buffon niet kopen man, zonde van je geld. Handanovic is echt niet slechter.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:05 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Mwah, dan koop ik liever nog wat voor op een andere positie erbij.
Nee, kost veel inderdaad.. Handanovic tevreden over.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Buffon niet kopen man, zonde van je geld. Handanovic is echt niet slechter.
Vraag het dan nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:05 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Mwah, dan koop ik liever nog wat voor op een andere positie erbij.
watquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
Vertonghen speelt trouwens erg goed als LB.
Schitterend iddquote:
Goede speler geworden in het buitenlandquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
De Guzman kan nog steeds vrije trappen nemen90ste minuut, randje 16
Het is wel een ex Feyenoord speler he, dus kijk uit dat je niet te positief bent!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede speler geworden in het buitenland
Oh dacht dat het over Julian ging.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is wel een ex Feyenoord speler he, dus kijk uit dat je niet te positief bent!
haha homoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zo, net even onze keeper afgedroogd. 4-0.
Droog jij mannen af? Dacht dat dat meer iets voor mooie blonde vrouwen was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zo, net even onze keeper afgedroogd. 4-0.
haha sorryquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:25 schreef wieisboos het volgende:
Welke klootzak heeft als clubnaam Tilburg en undercut me
100801quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:26 schreef Greenpeas het volgende:
Iemand misschien een SopCast linkje of streamlinkje van het Engels voetbal. Ze hebben de tv op werk eruit getrokken.
Wel verwijderen. Wat was het?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:31 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2027359.page
Kan EA het blijven ontkennen?
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
Het was een soort van spreadsheet met allemaal factoren van FIFA PC. Er stond bij match intensity en die veranderde naarmate iemand achterstond of niet. Dus soort van scripting/handicap proof.
Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:34 schreef n0ir het volgende:
scoreverschil -1 - 90e minuut - intesity x2
altijd die 90e minuut
Krijg ik daarom altijd op dat moment een goal tegen uit een cornerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:34 schreef n0ir het volgende:
scoreverschil -1 - 90e minuut - intesity x2
altijd die 90e minuut
Ja duhh!!! Dacht je nou echt dat ik ineens kapotgoed was als de blessuretijd begon.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dus bij al die comebacks van jou werd je geholpen door het spelletje
ja daaromquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:35 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Krijg ik daarom altijd op dat moment een goal tegen uit een corner
En ik maar denken dat scripting een complottheorie was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja duhh!!! Dacht je nou echt dat ik ineens kapotgoed was als de blessuretijd begon.
[..]
ja daarom
Kut Fifa, 90ste minuut is dus niet zomaar pechquote:
Middenvelder, 2 goals, die krijgt er voor zeker 1quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:37 schreef vandermar het volgende:
WalkerHeerlijke wedstrijd gezien, dat wel
Mata SIF? Die was wel weer erg goed.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Droog jij mannen af? Dacht dat dat meer iets voor mooie blonde vrouwen was.
Die fotoquote:
Misschien heeft hij wel gelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:38 schreef n0ir het volgende:
Aaron McHardy kom er maar in
http://fifasoccerblog.com(...)um-Aaron-McHardy.mp3
"Nee nee egt mensen gaan gewoon extra hun best doen in de 90e minuut de game doet niks!!"
Waarom reclame terwijl de wedstrijd al begonnen isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:43 schreef Janeiros het volgende:
1
[..]
100801. Nu reclame maar komt zo
Oi! Ik dacht 4 uurquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:39 schreef Thorb het volgende:
Kan niet wachten op Arsenal, nog 3 uur
Dan maar even Schalke Dortmund
Elyounoussiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zijn echt bazige silver spelers? Ik heb 650k en het kriebelt om het uit te geven, maar ga het niet aan gouden spelers uitgeven
Agbonlahorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat zijn echt bazige silver spelers? Ik heb 650k en het kriebelt om het uit te geven, maar ga het niet aan gouden spelers uitgeven
De gebroeders Gardnerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Frimpong.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mehh, krijg je zo'n standaard noors teamquote:
Die wil ik, maar ik ga godverdomme geen 200k voor hem betalenquote:
Ik ga 352 spelen, zouden die geschikt zijn als CDM's? Als CAM lijken ze me iig nietsquote:
je vroeg om een bazige silver; ik geef je een bazige silverquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mehh, krijg je zo'n standaard noors team
[..]
Die wil ik, maar ik ga godverdomme geen 200k voor hem betalen
[..]
Ik ga 352 spelen, zouden die geschikt zijn als CDM's? Als CAM lijken ze me iig niets
Is wel aardig, maar denk dat er betere alternatieven zijn in de BPL. Wel goedkoopquote:
Jawel, en longshotsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga 352 spelen, zouden die geschikt zijn als CDM's? Als CAM lijken ze me iig niets
Ik heb de Gardner van Aston Villa en dat werkt primaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom niet die Spanjaard van Spurs? Lijkt me wel geschikt, maar dan moet ik met 2 BPL spitsen gaan spelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb de Gardner van Aston Villa en dat werkt primaGeweldig schot en kan goed koppen
Omdat Gardner een baas isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom niet die Spanjaard van Spurs? Lijkt me wel geschikt, maar dan moet ik met 2 BPL spitsen gaan spelen.
Sorry Sorry echt sorry koop hem nu grgrquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat Gardner een baas isGeloof je ons nog steeds niet?
Maar in FUT nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat Hummels en Subotic beter zijn...
Nog echt gedaan ook,stond er een voor 9.5k cam 352quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sorry Sorry echt sorry koop hem nu grgr
Gooi je PS3 gewoon het raam uit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
Nu doet het internet thuis het weer, maar is de firewall status weer restrictive. Nuttig bezig geweest dus deze zaterdag.
Koop een xbox.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
Nu doet het internet thuis het weer, maar is de firewall status weer restrictive. Nuttig bezig geweest dus deze zaterdag.
Wat heb je er allemaal al mee geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
PS3 want ik heb nergens last van.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:06 schreef Toefjes het volgende:
Is dit een PS3 probleem, of een UPC probleem?
Maar jij hebt ook geen ps3quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
PS3 want ik heb nergens last van.
Ik heb ook geen UPC dus misschien ligt het daar aan.
IP adres in de DMZ zone plaatsen, poorten open zoals die volgens portforwarding moest. Toen tikte ik ergens het ip adres van de PS3 in, en toen was firewall opeens openquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heb je er allemaal al mee geprobeerd dan?
Eigenlijk weet ik er helemaal niks van.quote:
Ja dan is het gewoon je UPC/Router probleem. Dat hebben wij thuis ook precies hetzelfde, en dat komt daar doordat er teveel apparaten op een gegeven moment aansluiting hebben gezocht met de router. Heel simpel de router resetten zorgt ervoor dat hij het weer een paar dagen uitstekend doetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IP adres in de DMZ zone plaatsen, poorten open zoals die volgens portforwarding moest. Toen tikte ik ergens het ip adres van de PS3 in, en toen was firewall opeens openAlleen had ik op laptop, pc, phone, tablet geen wifi meer. Dus had perongeluk de PS3 als enige toegang gegeven tot het internet
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik er helemaal niks van.
Het komt erop neer dat iedereen gewoon een xbox moet kopen
Op je ps3 denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:09 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Update? Waar is deze ..
Ook cisco EPC3925?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dan is het gewoon je UPC/Router probleem. Dat hebben wij thuis ook precies hetzelfde, en dat komt daar doordat er teveel apparaten op een gegeven moment aansluiting hebben gezocht met de router. Heel simpel de router resetten zorgt ervoor dat hij het weer een paar dagen uitstekend doetVerder is er met de router die wij hebben niets aan te doen.
dmz mode zou moeten werken, zoek anders op youtube een filmpje. genoeg dingen die uitleggen hoe je het precies moet doen. Dmz mode werkt bij mij perfect.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]Heb net fifa 13 gekocht, plus season ticket. Ga dus alles op alles zetten om het probleem op te lossen. Als het niet op te lossen valt, dan ga ik het overwegen
Leuk man.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:10 schreef Fuszy het volgende:
Van de week MW3 uitgespeeld (Single player campaign dan) en daarnet Resistance 2 al was die laatste een stuk taaier. Even kijken wat mijn volgende avontuur wordt. Ik denk GTA IV verder spelen of Uncharted 2
Ja, onding. Nu alles gereset, moet ik wachtwoord en username weer ergens vandaan plukken. Niks doet wat ik wil dat het doetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:13 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Is dat die router/modem in één?
Thuis hebben we er gewoon een NetGear router aangekoppeld en die doet gewoon alle router functies, veel beter.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, onding. Nu alles gereset, moet ik wachtwoord en username weer ergens vandaan plukken. Niks doet wat ik wil dat het doet
Vroeger lukte het me nog wel maar de laatste keer toen ik er mee zat te kloten heb ik het hele internet in huis plat gelegd. Toen maar mijn neef gebeld, die kon me via de telefoon helpen gelukkigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, onding. Nu alles gereset, moet ik wachtwoord en username weer ergens vandaan plukken. Niks doet wat ik wil dat het doet
Nee, maar heeft gewoon met ouderdom van de router te maken.quote:
Je kan ook gewoon de stekker eruit trekken, heeft hetzelfde effect en dan zonder wachtwoord en usernamequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
Bedankt voor het meedenken in elk geval. De lift naar het Gelredome staat zo voor de deur. Doe Maar wacht op mij
veel plezier ouwe!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
Bedankt voor het meedenken in elk geval. De lift naar het Gelredome staat zo voor de deur. Doe Maar wacht op mij
Er is toch geen bal op de tv.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
Wat is er in Gelredome ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
Defaq is Doe Maar ?quote:
quote:
Nolito en Rodrigoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
451 gedumpt, dit gehaald.
Given
Wil je beginnen ?quote:
Je drankprobleemquote:
Doorgebroken speler neerhalenquote:
quote:
quote:
Was het nou een man of speler?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doorgebroken speler neerhalen
Ooooh, doorgesproken. Illegale prijsafspraken erbij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kompany maakt een fout, dus grijpt Milner in en haalt de doorgesproken Long neer.
Vrouwquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was het nou een man of speler?
Dronken vrouw neergehaaldquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
[..]
Was het nou een man of speler?
Ja, iets van 10 miljoen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:35 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ooooh, doorgesproken. Illegale prijsafspraken erbij?
Je ne give une kakaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou vdm, ik ben het totaal niet met je tweet eens.
RvP maakt alleen kut goalsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:48 schreef vandermar het volgende:
Wanneer maakte RvP die hat-trick ook alweer? Niet eens een IF toen
quote:
Ajacieden hebben toch geen meningquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:50 schreef BDIL het volgende:
[..]Ajacieden en arrogantie part 2349949
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajacieden hebben toch geen mening
veel te weinig pacequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:57 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat vinden jullie van dit team? Zijn er nog betere spelers?
[ afbeelding ]
LCB Rami lijkt me geen verstandige keuzequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Henry in de spits met Benzema ernaast =quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |