PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Nee, mijn Chantalquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:13 schreef GuRBuH het volgende:
Blijkbaar heb ik dit vannacht gemaakt:
[ afbeelding ]__!
Friedel voldoet prima, al stopt hij denk ik wel na dit seizoen. De vervanger hebben ze al. Waarom iemand teleurstellen die het prima doet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:16 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Leuk.
Veel meer kwaliteit dan Friedel
Ik zou ook de slechtste keeper opstellen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:16 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Leuk.
Veel meer kwaliteit dan Friedel
Treurig beleid. Haal je Lloris, een van de betere keepers in Europa laat je hem gewoon bank zitten. Koop hem dan nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Friedel voldoet prima, al stopt hij denk ik wel na dit seizoen. De vervanger hebben ze al. Waarom iemand teleurstellen die het prima doet.
Misschien halen ze hem zodat hij alvast beetje kan wennen zodat hij volgend seizoen pas echt kan doen wat hij moet doen. Ze spelen overigens zoveel wedstrijden dat het makkelijk kan met 2 goede keepers.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:18 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Treurig beleid. Haal je Lloris, een van de betere keepers in Europa laat je hem gewoon bank zitten. Koop hem dan niet
Hoezo treurig beleid? Lloris zou alleen nog maar duurder worden. Na dit jaar is hij de vaste keeper denk ik. Je koopt een keeper meestal niet gelijk voor de basis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:18 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Treurig beleid. Haal je Lloris, een van de betere keepers in Europa laat je hem gewoon bank zitten. Koop hem dan niet
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoezo treurig beleid? Lloris zou alleen nog maar duurder worden. Na dit jaar is hij de vaste keeper denk ik. Je koopt een keeper meestal niet gelijk voor de basis.
Dan kan je er gewoon helemaal niks van, dat team is het sowieso het beste team wat erin zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vind Real Madrid echt kut in FIFA 13.
Inderdaad, steeds halverwege de reactie is mijn post weer weg. Behalve deze zonder functie dan...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Godsamme, zit ie nou te refreshen als iemand post.
Ik vind ze gewoon kut om mee te spelen, kan ze makkelijk aan hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan kan je er gewoon helemaal niks van, dat team is het sowieso het beste team wat erin zit.
Ik heb het ook idd met chromequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:31 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb er wel last van: Google Chrome. Misschien gebruiken jullie iets anders
Juventusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:32 schreef Fuszy het volgende:
In welk stadion spelen jullie? Ik in het Emirates
King Fahd of Arenaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:32 schreef Fuszy het volgende:
In die van Juve, maar die eigenlijk wel lelijk. Die was het goedkoopstquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:32 schreef Fuszy het volgende:
Lelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:34 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
In die van Juve, maar die eigenlijk wel lelijk. Die was het goedkoopst
Ik heb gewoon Nederlands commentaar hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben ze bij Sport 1 geen geld om Nederlandse commentators te betalenIk dacht dat ik naar een Engelse stream zat te kijken
Dat heeft de streamer ingesteld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben ze bij Sport 1 geen geld om Nederlandse commentatoren te betalenIk dacht dat ik naar een Engelse stream zat te kijken
Alleen maar beter, toen ik sport 1 had zette ik hem altijd op Engels. Wat een drama die Nederlanders, vooral als Wim Kieft zijn neusademhaling weer toepast.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben ze bij Sport 1 geen geld om Nederlandse commentatoren te betalenIk dacht dat ik naar een Engelse stream zat te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |