quote:In tegenstelling tot wat vaak wordt geschreven, is Lex Immers afgelopen zomer niet door Feyenoord gekocht. De aanvallende middenvelder is nog eigendom van ADO Den Haag en speelt op huurbasis in De Kuip.
Dat schrijft Sander van Hal, Feyenoord-watcher van NUsport, zaterdag op de website van het tijdschrift. Immers wordt voor dit seizoen officieel gehuurd van ADO, alvorens hij definitief wordt overgenomen.
De constructie zou te maken kunnen hebben met de financiële situatie van Feyenoord. Overigens meldden de Rotterdammers afgelopen zomer al wel dat Immers de komende vier seizoenen aan de club is verbonden.
Martin van Geel heeft sinds zijn komst in 2011 niet meer dan 300.000 euro aan transfersommen uitgegeven. Dat bedrag ging volledig op aan Harmeet Singh, de 21-jarige middenvelder die overkwam van Vĺlerengen IF. Voor Immers wordt in de zomer naar verluidt 800.000 euro overgemaakt
Singh is niet beter dan Clasie, Leerdam, Immers, Vormer, Vilhena. Zo traag als poep die vent, heeft mij totaal nog niet overtuigd. Rest wel mee eens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:14 schreef Tito_Makani het volgende:
Singh,Vilhena en Achabar verdienen meer speeltijd.
Snap niet waarom Koeman gewoon niet een keer een helft met Achabar in de spits speelt of met Vilhena op het middenveld ipv 10 minuten
Waarop beoordeel jij hem? Hij heeft nog geen 90 minuten gespeeld dit seizoen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Singh is niet beter dan Clasie, Leerdam, Immers, Vormer, Vilhena. Zo traag als poep die vent, heeft mij totaal nog niet overtuigd. Rest wel mee eens.
Op de momenten dat ik hem heb zien spelen heeft hij mij niet overtuigd. De spelers die er nu instaan vind ik overtuigender.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:16 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarop beoordeel jij hem? Hij heeft nog geen 90 minuten gespeeld dit seizoen.
Dat vind ik te makkelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op de momenten dat ik hem heb zien spelen heeft hij mij niet overtuigd. De spelers die er nu instaan vind ik overtuigender.
Ik wist dat de uit statistieken tegen vvv slecht waren maar dit is wel heel triestquote:
Waarom eigenlijk niet? Singh was toch zo'n talent?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:16 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarop beoordeel jij hem? Hij heeft nog geen 90 minuten gespeeld dit seizoen.
Voor de toekomst, ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Singh was toch zo'n talent?
Heeft te maken met binnenlandse regels. In andere landen mag het wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:50 schreef PIETR het volgende:
FIFA zet streep door transfer vader en zoon Hansson naar Feyenoord
De familie Hansson zag het al helemaal voor zich: zoon Emil kon gaan spelen in de jeugdopleiding van Feyenoord en vader Emil, assistent-trainer bij Brann Bergen, zou ook een functie krijgen in Rotterdam. Feyenoord was al akkoord met beide partijen, maar de wereldvoetbalbond (FIFA) steekt er een stokje voor. Het orgaan staat de pas veertienjarige Hanssen niet toe naar Feyenoord te trekken.
Hanssen geldt als een talent bij zijn Noorse club en reisde al meerdere malen af naar Nederland om mee te trainen bij Feyenoord. Zijn vader heeft het bovendien niet meer naar zijn zin bij Brann en sloeg een nieuwe aanbieding van de club af. Geregeld werd dat vader en zoon en ook de moeder van de speler naar Rotterdam-Zuid zouden gaan om daar verder te werken aan de toekomst.
De FIFA wil echter niet dat een veertienjarig talent nu al de overstap maakt: Hanssen moet nog twee jaar wachten. Omdat vader Hanssen zijn baan bij Brann reeds opzegde, zit men met een probleem. Voorlopig blijft de familie in Noorwegen. “Ik kan weinig veranderen aan de FIFA-regels, het is erg jammer maar zo is het”, laat vader Hanssen weten aan Aftenbladet. Hij zal nu enige maanden zonder werk zitten. “Ik sta open voor aanbiedingen binnen de voetballerij”, zegt hij.
[ afbeelding ]
Over meten met twee maten gesproken
Als Noorwegen bij de EU zou zitten zou het misschien makkelijker zijn?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:10 schreef PIETR het volgende:
Als die familie wil verhuizen naar Nederland, en die jongen wil zich aanmelden bij Feyenoord dan kan de FIFA dit toch helemaal niet tegenhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |