Alsof dat iets uit maakt, er van uit gaande dat TS geen duizenden euro's heeft uitgegevenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:36 schreef Juicyhil het volgende:
Zeggen dat je niet handelingsbekwaam bent en ze nooit zaken met je hadden mogen doen
1 probleem ik ben bang daarvoor omdat ze mn dan weer af gaan zeiken omdat ik ook al problemen met de belastingdienst had toen ik mn eigen bedrijf had.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:34 schreef Bastoenie het volgende:
Naar je papa en mama gaan om het op te lossen.
Als 14 jarige... Uhuquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef lucnoah het volgende:
[..]
1 probleem ik ben bang daarvoor omdat ze mn dan weer af gaan zeiken omdat ik ook al problemen met de belastingdienst had toen ik mn eigen bedrijf had.
(Ingeschreven bij KvK)
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef lucnoah het volgende:
[..]
1 probleem ik ben bang daarvoor omdat ze mn dan weer af gaan zeiken omdat ik ook al problemen met de belastingdienst had toen ik mn eigen bedrijf had.
(Ingeschreven bij KvK)
Ze komen je halen!!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:53 schreef lucnoah het volgende:
Mijn bedrijf heette PhatCapz en ik verkocht petten die ik voor 6 euro inkocht en voor 40 Euro weer verkocht
Maar ik ben echt bang nu om Hetzelfde door te maken als dat ik met de Belastingdienst had...
Hij heeft 't geld alweer uitgegeven zegt ie. Maargoed; hoeveel gaat het inderdaad om? Nogal een verschil tussen ¤30 of ¤3.000 lijkt me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat een hetze meteen weer hier. TS, om hoeveel geld gaat het en ben je gewoon in staat dat bedrag alsnog aan paypal te betalen?
Wanneer het om een wat groter bedrag gaat kan TS misschien een regeling oid treffen met het bedrijf waar ie het geld heeft uitgegevenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:05 schreef destrovel het volgende:
[..]
Hij heeft 't geld alweer uitgegeven zegt ie. Maargoed; hoeveel gaat het inderdaad om? Nogal een verschil tussen ¤30 of ¤3.000 lijkt me.
Want? Zijn geschil is met Paypal waar ie het geld van heeft gestorneerd, niet met het bedrijf waar het geld via Paypal naartoe ging.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wanneer het om een wat groter bedrag gaat kan TS misschien een regeling oid treffen met het bedrijf waar ie het geld heeft uitgegeven
Je belt ze gewoon maandag op. Legt het verhaal uit en je stelt voor hoe je dit zou kunnen terugbetalen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:09 schreef lucnoah het volgende:
Het gaat om iets meer dan 100 euro dat ik terug heb geboekt denk ik En ja het is niet echt slim om alles op die website te zetten ik moet het er nog afhalen...
Maar ja iets meer dan 100 euro..
Ik ben de lul kan ik beter gewoon zeggen.
Want ik ben al mn geld al weer kwijt op 5 Euro na.
Wees een man; ga naar je ouders. Als je jezelf groot genoeg vindt om zonder iets verder te kijken betalingen te gaan storneren om zo je nieuwe gameboy te kunnen kopen ben je ook groot genoeg om op de blaren te zitten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef lucnoah het volgende:
[..]
(Ingeschreven bij KvK)
Wat ik er van begrijp is dat TS paypal x euro schuldig is ivm een onterechte terugboeking. Als het niet een exorbitant bedrag is kan hij dat via een omweg wellicht gewoon terugbetalen. Die omweg is dat hij de bestelling bij het bedrijf waar ie zn geld heeft uitgegeven annuleert en zo paypal terugbetaalt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:08 schreef destrovel het volgende:
[..]
Want? Zijn geschil is met Paypal waar ie het geld van heeft gestorneerd, niet met het bedrijf waar het geld via Paypal naartoe ging.
Stoere jongen ben je hoor, beetje een 14jarige voor lul zetten op een internet forum. Mooie toekomst ga jij tegemoet, vast bij de plantsoendienst.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:11 schreef kabelhaspel het volgende:
14 zijn en schulden hebben
Dat wordt er een met een goeie financiele toekomst
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je belt ze gewoon maandag op. Legt het verhaal uit en je stelt voor hoe je dit zou kunnen terugbetalen.
Kereltje ga eens even naar je ouders toe met dit verhaal en leg ze het uit. Ja ze zullen niet al te blij zijn en je zal vast een paar weken huisarrest krijgen. En wacht maar even met zulke financiële zaken tot je wat ouder ben en er wel verstand van hebt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:09 schreef lucnoah het volgende:
Het gaat om iets meer dan 100 euro dat ik terug heb geboekt denk ik En ja het is niet echt slim om alles op die website te zetten ik moet het er nog afhalen...
Maar ja iets meer dan 100 euro..
Ik ben de lul kan ik beter gewoon zeggen.
Want ik ben al mn geld al weer kwijt op 5 Euro na.
Misschien wel .. :/quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:13 schreef Schild het volgende:
[..]
Stuur je ouders een e-mailtje met de link naar dit topic.
Het eerste wat ik dachtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:37 schreef Bombvis het volgende:
Ik krijg een beetje een Gijskerp gevoel bij dit topic
Wees eerlijk naar je ouders toe. Zij kunnen je gewoon goed helpen natuurlijk krijg je op je donder. Echter je bent 14 en iedereen op die leeftijd maakt stomme fouten daar leer je hopelijk wel van.quote:
Doe nou maar niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:18 schreef lucnoah het volgende:
Zou afwachten niet een optie kunnen zijn?
100 euro is toch niet het eind van de wereld manquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef lucnoah het volgende:
Stomme fouten met hele slechte gevolgen.
Je bent niet slim geweest en nu ga je dat netjes oplossen en zorgen dat het in orde komt. En heb je het al je ouders verteld? Kin omhoog rug recht en de boel uitleggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef lucnoah het volgende:
Stomme fouten met hele slechte gevolgen.
Wat je ouders gaan je toch niet in elkaar meppen om wat er gebeurt is tenminste dat neem ik toch zo aan. Ja ze zullen boos zijn dat zou ik ook zijn als mijn neefje zulke fouten maakt. Nou dan krijg je straf zoals een paar weken geen zakgeld of huisarrest en dan is het klaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:14 schreef lucnoah het volgende:
Ik durf het gewoon niet aan hun te vertellen heel mieterig maarja
Je bedoelt; PS3 uit het raam tv ingenomen voor altijd mobiel verkocht ja en rest snap je wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:05 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Wat je ouders gaan je toch niet in elkaar meppen om wat er gebeurt is tenminste dat neem ik toch zo aan. Ja ze zullen boos zijn dat zou ik ook zijn als mijn neefje zulke fouten maakt. Nou dan krijg je straf zoals een paar weken geen zakgeld of huisarrest en dan is het klaar.
Ja dat is niet tof maar zo gaat het je kunt het ze veel beter zelf vertellen dan dat je ouders er zelf achter moeten komen eerlijk zijn kom je het verste mee.
Nou dan ga je naar je ouders toe geeft je fout aan en zeg er dan bij dat je het graag wil oplossen en een van de dingen die je nu opnoemt wil verkopen om de schuld te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:17 schreef lucnoah het volgende:
[..]
Je bedoelt; PS3 uit het raam tv ingenomen voor altijd mobiel verkocht ja en rest snap je wel.
Dan wilden Paypal je dus even spreken over dit. Vertel mij eens als je dat wilt waarom je zo bang ben dat je het niet aan je ouders wil vertellen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:29 schreef lucnoah het volgende:
Probleempje is even wat anders geworden;
Mijn mobiel stond 1 week op vliegtuigstand & Gevolg:
Op woensdag had paypal mij gebeld.
Ik denk dat ik dan extra dingen moet betalen enzo,quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan wilden Paypal je dus even spreken over dit. Vertel mij eens als je dat wilt waarom je zo bang ben dat je het niet aan je ouders wil vertellen?
Maar luister op een dag staat dadelijk een deurwaarder voor de deur omdat paypal geld wil zien wat denk je dan dat er gebeurt? Dan raak je die dingen ook kwijt en dan kost het veel meer dan als je er nu aan gaat werken om dit op te lossen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:36 schreef lucnoah het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan extra dingen moet betalen enzo,
en voor mn ouders ik wil gewoon niet dat ik dingen kwijtraak enzo....
Ik durf het gewoon niet..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:39 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Maar luister op een dag staat dadelijk een deurwaarder voor de deur omdat paypal geld wil zien wat denk je dan dat er gebeurt? Dan raak je die dingen ook kwijt en dan kost het veel meer dan als je er nu aan gaat werken om dit op te lossen.
En je ouders zullen dan nog kwader zijn dan als je het nu vertel geloof mij maarEn ga geen gekke dingen doen om aan die centen te komen.
Snap best dat je een bepaalde angst hebt om het te vertellen alleen het is wel beter denk ik.quote:
Oei je hebt dus allemaal verkeerde gegevens ingevuld want een creditcard kan een 14jarige echt nog niet hebben. Nee je bent niet slim geweest en nu moet je op de blaren zitten. Ga er nu niet een nog grotere puinhoop van maken alsjeblieft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:45 schreef lucnoah het volgende:
hier kan je zien hoe mijn paypal erop dit moment uitziet.
Het waren online game punten die ik kocht en het bellen was niet van paypal maar een incasso bedrijf die paypal waarschijnlijk heeft ingehuurdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:52 schreef Schild het volgende:
Maar je hebt dus een bestelling bij een bedrijf gedaan en met Paypal betaald? Heb je die bestelling ook ontvangen dan?
Klopt toen ik een creditcardmaatschappij gefraudeert had (blijkbaar mag je geen 18 invullen zodat je een creditcard krijgt) waren ze ook nogal vervelend...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:02 schreef Five_Horizons het volgende:
Beste Luc,
Je moet dit echt snel aan je ouders vertellen. Zoals iemand het al eerder heeft gezegd; op het moment dat er een deurwaarder voor de deur staat, zijn de problemen al heel erg groot....
En logisch! Wat denk jij dan? Was ook verre van blij toen ik mijn werkbus terug vond in de sloot terwijl er een 12jarige me met waterogen aanstond te kijkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:21 schreef lucnoah het volgende:
[..]
Klopt toen ik een creditcardmaatschappij gefraudeert had (blijkbaar mag je geen 18 invullen zodat je een creditcard krijgt) waren ze ook nogal vervelend...
Loop naar beneden en zeg het. Makkelijk ben je in ieder geval nietquote:
ik durf het gewoon niet alles mag weg behalve mijn playstation en mobiel en laptopquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef FAUSTINO het volgende:
Loop naar beneden en zeg het. Makkelijk ben je in ieder geval niet
Maar wie heeft er de fout gemaakt dan? Je ouders of jij... Als je dit soort dingen doet als je dadelijk ouder bent kom je echt in de problemen. Nu heb je alleen met een paar kwaaie ouders te maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef lucnoah het volgende:
[..]
ik durf het gewoon niet alles mag weg behalve mijn playstation en mobiel en laptop
Klopt maar probleempje ik haat mn moeder zij mag mij ook nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:46 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Maar wie heeft er de fout gemaakt dan? Je ouders of jij... Als je dit soort dingen doet als je dadelijk ouder bent kom je echt in de problemen. Nu heb je alleen met een paar kwaaie ouders te maken.
Ben er al mee bezig zal je wel even tippen als het klaar is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:47 schreef lucnoah het volgende:
Even een tijd machine ofzo bouwen en al je problemen oplossen
Dat zie jij door je kleine puberoogjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef lucnoah het volgende:
[..]
Klopt maar probleempje ik haat mn moeder zij mag mij ook niet
Right. Maarja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik denk zomaar dat dat laatste wel mee zal vallen. Dat zie je misschien zo, omdat zij dingen voor jou bepaalt en dat jij het daar niet mee eens bent (en gezien dit laatste, is dit ook niet zo gek, toch?)
Handgranaat in een volle bus gooien dat geeft pas rotzooiquote:
Welkom op FOK!, waar het *popcorn pakt* isquote:
die weten nog van niks nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:14 schreef FAUSTINO het volgende:
En je ouders weten nog van niets zeker...
Wat denk je zelfquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:52 schreef lucnoah het volgende:
[..]
lol dit is echt.
trouwens gebruikt de belastingdienst ook incassobureaus?
Waarom heb je een boete gekregen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:02 schreef lucnoah het volgende:
[..]
En nog een boete van de KvK terwaarde van 1200¤ Krijgen zeker nty.
1x aangifte vergeten intevullenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waarom heb je een boete gekregen?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef destrovel het volgende:
Dus, wat heeft je telefoongesprek ondertussen opgeleverd?
dat ik het binnen 2 dagen moet overmaken anders worden er rechtsmaatregelen genomenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef destrovel het volgende:
Dus, wat heeft je telefoongesprek ondertussen opgeleverd?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:40 schreef lucnoah het volgende:
net aan mn ouders verteld die gaan de rekening betalen
Geen straf ofzo hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |