ja, ik zit de stream te kijkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 09:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik kijk AT5 misschien streamen die ook?
Ja, maar een marathon lopen op een helling is wat anders dan er een lopen op hoogte. Vind ik dan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Tja, als dat hun PR is...
Bij het schaatsen zie je ook altijd PR's die gereden zijn op hooglandbanen. In Heerenveen komen ze daar dan nooit overheen (of in ieder geval zelden). Geeft ook een vertekend beeld.
Wanneer is het officieel erkend? Het wereldrecord dat daar is gelopen, wordt door de IAAF niet erkend.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zo lang je een PR loopt op een officeel erkende marathon geldt dat....vergeet niet dat deze mannen prof's zijn en een snelle PR op de palmares is een mogelijkheid om meer startgeld te vragen.
Niet iedereen hoeft inschrijfgeld te betalen....
Bij het schaatsen maakt de hoogte wel een degelijk verschil. Net zoals dat Boston afloopt scheelt de mindere luchtweerstand ook veelquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:07 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, maar een marathon lopen op een helling is wat anders dan er een lopen op hoogte. Vind ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |